fabia TDI smrdi docela silne prevodovy olej

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

fabia TDI smrdi docela silne prevodovy olej

Příspěvek od sikin1987 »

chci se zeptat jestli nekdo nemel stejny problem vzdy po jizde je od motoru docela silne citit prevodak,ale nejaky velky unik nepozoruji skrin je jen normalne zamastena videl sem cistci,ale i zachcanejsi. mamm z toho uz docela dost blby pocit. nekdo mi mozn i tady psal,ze to nekdy tece pres gufero razeni
s prevodovkama nemam vubec zadnou zkusenost tak se chci zeptat jak se resi takove poruchy v servisu? V navodu myslim je radne umyt odmastitž a posypat kridou nebo tak necim a poradne projet? Nebo se snad vyhodi skrin a automaticky vymeni vsechny tesneni?
muze neco smrdet podobne jako pravodak?jinak radit jde nekdy docela blbe,ale to bude asi KO spojkou slysim cvakat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

a koukal jsi na manžety poloos taky jsem toto řešil a byla prasklá manžeta (LOL)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ano jedna poloosa je pred rokem menena a druha je ma OK taky me to napadlo,ale smrdni to spis zhora kdyz otevru kapotu vis. nevim rpave jestli ma smysl menit prevodak. razeni slu docela tuho prostrikal sem ty tahla a tu paku a je to malicko lepsi. zatim sem olej nekoupil ani se mi s tim nechce drbat. spis ted pujdu na STK proskoumat podvozek a brzdy at neni za rok prekvapko neco mi lupe v naprave a zadni brzdy jsou jakoby nebrzdily
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud smrdí převodák tak ho vyměn, na pár autech mi taky smrděl, hlavně když jsem valil naložený do kopce
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ano kdyz tomu davam vic pokourit tak to je vic citit,ale prece on musi smrdet,protoze nekd eunika ne? smrdi stejkne jako novej ne ne jako kdyz je starej olej zakarbonovanej.
zacina se to pomalicku srat spojka asi brzo zustane vyset,protoze se hur radi a to lozisko zacina pri kazdem pusteni spojky cvakat.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

smrdí určitě olej??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od frantisek28 »

Aby nebol prevodovy olej na spojke....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak tak,nešmýka spojka?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vůbec nemusí unikat chybí mu plastifikátory je hic pak se přejřeje a prostě smrdí chce to zbýšit gl ale problém je zas se synchrinama ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ahaa tak to je videt,ze prevodovkam fakt nerozumim vubec.
spojka nesmika,ale jak rikamnekdy se blbe radi jakoby,ze to tam narvu ne prez zuby,ale proste skubne to a hlavne cvaka pri 1 , 2 a kdyz to pustim cvakne to jak dvouhmota:D. me rikal jeden borec,ze na fabiich se serou aj loziska v prevodovkach,ale to asi muze vsude ze
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
cippis
Přispěvovatel
Příspěvky: 615
Registrován: 23 led 2006, 21:02
Odpovědi: 0
Bydliště: okolo Prahy

Příspěvek od cippis »

olej není načuchání, ale na mazání (LOL). Jestli se ti nezdá vyměň a za čas kontrola, co chceš slyšel :-)
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Uživatelský avatar
spojkař
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 08 črc 2013, 21:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od spojkař »

no ono spíše škodavka a celý koncern vw má neřešitelný problem s řazením druhého stupně starší auta maj potom tendenci při zařazení 2 st. jít přes zuby musíš řadit s citem a pomalu ne ji tam rvát, jinak brzdy budeš řešit 2 soukolí
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

spojkař píše:no ono spíše škodavka a celý koncern vw má neřešitelný problem s řazením druhého stupně starší auta maj potom tendenci při zařazení 2 st. jít přes zuby musíš řadit s citem a pomalu ne ji tam rvát, jinak brzdy budeš řešit 2 soukolí
diky za radu pokusim se,ale sem zvykly z fiatu,kde sem mel Kos etrvak rychle radit to byla jedina moznost jak predejit obrovskym vibracim rachle to tam pustit nez to staci udelat zpetny pohyb.
dneska sme dal brutalne za 3 pres zuby pustil sem rychle spojku,takze to dostalo pekne na prdel. ale asi mam nejaky kloub KO,protoze pri rozjezdu jak se to pohne tam neco cvakne. je mozny,ze silentblok motoru,ale asi ne citim to od kol
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“