fabia TDI smrdi docela silne prevodovy olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
fabia TDI smrdi docela silne prevodovy olej
chci se zeptat jestli nekdo nemel stejny problem vzdy po jizde je od motoru docela silne citit prevodak,ale nejaky velky unik nepozoruji skrin je jen normalne zamastena videl sem cistci,ale i zachcanejsi. mamm z toho uz docela dost blby pocit. nekdo mi mozn i tady psal,ze to nekdy tece pres gufero razeni
s prevodovkama nemam vubec zadnou zkusenost tak se chci zeptat jak se resi takove poruchy v servisu? V navodu myslim je radne umyt odmastitž a posypat kridou nebo tak necim a poradne projet? Nebo se snad vyhodi skrin a automaticky vymeni vsechny tesneni?
muze neco smrdet podobne jako pravodak?jinak radit jde nekdy docela blbe,ale to bude asi KO spojkou slysim cvakat
s prevodovkama nemam vubec zadnou zkusenost tak se chci zeptat jak se resi takove poruchy v servisu? V navodu myslim je radne umyt odmastitž a posypat kridou nebo tak necim a poradne projet? Nebo se snad vyhodi skrin a automaticky vymeni vsechny tesneni?
muze neco smrdet podobne jako pravodak?jinak radit jde nekdy docela blbe,ale to bude asi KO spojkou slysim cvakat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ano jedna poloosa je pred rokem menena a druha je ma OK taky me to napadlo,ale smrdni to spis zhora kdyz otevru kapotu vis. nevim rpave jestli ma smysl menit prevodak. razeni slu docela tuho prostrikal sem ty tahla a tu paku a je to malicko lepsi. zatim sem olej nekoupil ani se mi s tim nechce drbat. spis ted pujdu na STK proskoumat podvozek a brzdy at neni za rok prekvapko neco mi lupe v naprave a zadni brzdy jsou jakoby nebrzdily
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ano kdyz tomu davam vic pokourit tak to je vic citit,ale prece on musi smrdet,protoze nekd eunika ne? smrdi stejkne jako novej ne ne jako kdyz je starej olej zakarbonovanej.
zacina se to pomalicku srat spojka asi brzo zustane vyset,protoze se hur radi a to lozisko zacina pri kazdem pusteni spojky cvakat.
zacina se to pomalicku srat spojka asi brzo zustane vyset,protoze se hur radi a to lozisko zacina pri kazdem pusteni spojky cvakat.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ahaa tak to je videt,ze prevodovkam fakt nerozumim vubec.
spojka nesmika,ale jak rikamnekdy se blbe radi jakoby,ze to tam narvu ne prez zuby,ale proste skubne to a hlavne cvaka pri 1 , 2 a kdyz to pustim cvakne to jak dvouhmota:D. me rikal jeden borec,ze na fabiich se serou aj loziska v prevodovkach,ale to asi muze vsude ze
spojka nesmika,ale jak rikamnekdy se blbe radi jakoby,ze to tam narvu ne prez zuby,ale proste skubne to a hlavne cvaka pri 1 , 2 a kdyz to pustim cvakne to jak dvouhmota:D. me rikal jeden borec,ze na fabiich se serou aj loziska v prevodovkach,ale to asi muze vsude ze
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
diky za radu pokusim se,ale sem zvykly z fiatu,kde sem mel Kos etrvak rychle radit to byla jedina moznost jak predejit obrovskym vibracim rachle to tam pustit nez to staci udelat zpetny pohyb.spojkař píše:no ono spíše škodavka a celý koncern vw má neřešitelný problem s řazením druhého stupně starší auta maj potom tendenci při zařazení 2 st. jít přes zuby musíš řadit s citem a pomalu ne ji tam rvát, jinak brzdy budeš řešit 2 soukolí
dneska sme dal brutalne za 3 pres zuby pustil sem rychle spojku,takze to dostalo pekne na prdel. ale asi mam nejaky kloub KO,protoze pri rozjezdu jak se to pohne tam neco cvakne. je mozny,ze silentblok motoru,ale asi ne citim to od kol
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm