Ahoj, vlastním tento kabel http://www.motordiag.cz/produkt/fast-KKL a po výměně NB (DELL D630)padá cca po 2minutách připojení komunikace a vyskočí tato hláška.
Zkoušel jsem jiný kabel(modrý čínan) a ten běží v pohodě. Může někdo poradit kde mohla nastat chyba, protože na starém původním NB (ASUS L8400) běžel v pohodě.
Děkuji za radu.
divná kombinace tý chyby a předchozího (byť chvilkovýho) fungování ... nezapíná se ti tam něco, co se hlásí jako COM se stejnym číslem - nějakej hw konflikt? Rozhodně bych začal ve správci hw (nastavení COMu, baud, latence, ... příp. vyzkoušet jinou verzi VCP driveru / ftdichip.com ), pak event. mrknout do nastavení vagu ... ještě mě napadá, že by do toho mohl kecat power management toho ntb (při provozu na bat. ... ), tak vyzkoušej a napiš co to bylo
Jedná se HW COM-port(9pin RS-232) nikoliv o virtuál přes USB. Proto nevidím důvod proč upravovat driver FTDI. Nastavení ve správci i ve Vagu je totožné jako u předchozího Ntb ASUS L8400, kde ten kabel maká bez problémů.Odzkoušeno. Trochu nevím jak se dá upravit Power managenent.
P.S. Je tu ještě jedná záhada, od kolegy jsem si půjčil činskej kabel s COM-portem a ten běží jako fík.
kubenec píše:Jedná se HW COM-port(9pin RS-232) nikoliv o virtuál přes USB. Proto nevidím důvod proč upravovat driver FTDI. Nastavení ve správci i ve Vagu je totožné jako u předchozího Ntb ASUS L8400, kde ten kabel maká bez problémů.Odzkoušeno. Trochu nevím jak se dá upravit Power managenent.
P.S. Je tu ještě jedná záhada, od kolegy jsem si půjčil činskej kabel s COM-portem a ten běží jako fík.
ten cinsky modry s com nebol nahodou USB? power management sa tyka iba USB portov
nebezi ti nejaky proces v NB co sa pokusa ist na com port? nemas tam nahodou dialup internet pripojenie nainstalovane?
este ma napadlo, asi sa tie kable lisia ze z coho je riadena L-linka....
K-linka bude u oboch z TXa RX, L asi z RTS a u druheho z TX
riesil som v minulosto podobny problem tak som tam hodil prepinac mechanicky a pokoj
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Snad vím kam zasunuji konektor od káblu. Je to úplně stejný kábel COM-RS 232, ale akorát nevím zda ten můj od motordiagu nemá osazeno víc pinů. kouknu na to a podám info. O internetu přes DialUp nic nevím. kde se to dá ověřít?
kubenec píše:Snad vím kam zasunuji konektor od káblu. Je to úplně stejný kábel COM-RS 232, ale akorát nevím zda ten můj od motordiagu nemá osazeno víc pinů. kouknu na to a podám info. O internetu přes DialUp nic nevím. kde se to dá ověřít?
progress?
no ked si spominal Power Management ktory nema nic spolocne s RS232 tak som si nebol isty ze ci sa nejedna o USB...
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
PM jsem zmínil já (nerozklikl jsem si odkaz a při srovnávání s "modrým" jsem čekal spíš usb), každopádně to vypadá na nastav.portu, pomoct může i to číslo samotnýho portu (taky jsem u jednoho PC viděl "nealokovanej" a přesto "interně" využitej COM1), tak nastavení (od řízení toku přes klasiku jako latence nebo baud, atd. ), jsem zvědavej, co to bude v tomhle případku
Tak nepomáhá nic. Ani po restartu se to už nerozeběhne. Zdrejmě bude chyba na straně káblu. Doba fuknčnosti je pořád stejná cca 2min. a pak konec. Po delší pauze zase to samé dokola.
kubenec píše:Tak nepomáhá nic. Ani po restartu se to už nerozeběhne. Zdrejmě bude chyba na straně káblu. Doba fuknčnosti je pořád stejná cca 2min. a pak konec. Po delší pauze zase to samé dokola.
a tie dve minuty nie je nahodou doba pocas ktorej je zapnuty pocitac?
nechaj ho zapnuty 10 min a potom skus kabel ci vobec pojde...
a test kablu po tom ako spadne ide alebo nie? com1 existuje alebo nie?
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Ne Ntb může být zapnutý půl dne. Ty 2 minuty jsou od doby zapojení kabelu mezi autem, Ntb, a zapnutí zapalování. V této době mi to běhá bez problémů, ale po uplynutí těch cca 2min., to začne načítat jednotku a po všech možnostech to napíše jednotka nenalezena a potom tu hlášku, která je na obrázku v prvním příspěvku.
kubenec píše:Tak jsem zkusil ve správci zakázat BT a to nepomohlo. Ještě se chci zeptat co znamená u nastavení Portu COM - řízení toku?
ci pouziva RTS/CTS, XON XOFF alebo nic...
ale to si program sam riadi..
vyskusaj VCDS LITE, ci bude chodit viac ako 2 minuty
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Tak problém bude jinde. Psal mi maník z Adartu(motordiag), at zkusím verzi VAG 409,1 a že by mělo být po problému, ale ouha, nic. Zjistil jsem, že stačí pouze kabel připojit a zapnout zapalování. Pak jsem po nějaké době spustil samotný SW VAG a už nešel.
kubenec píše:Tak problém bude jinde. Psal mi maník z Adartu(motordiag), at zkusím verzi VAG 409,1 a že by mělo být po problému, ale ouha, nic. Zjistil jsem, že stačí pouze kabel připojit a zapnout zapalování. Pak jsem po nějaké době spustil samotný SW VAG a už nešel.
preco neskusis vcds lite? je tam aj test kablu na rychlost (casy)
ten test musi ist aj po 2 miutach!
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km