motor 77Kw kod BJB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
maradpg
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2013, 19:25
Bydliště: ostrava zabreh

motor 77Kw kod BJB

Příspěvek od maradpg »

Zdravím všechny,pořídil jsem si po delší pauze další octavu s tímto typem motoru. Chtěl jsem mezi vámi informovat ohledně údržby jaké jsou s tím problémy a pochytat nejaké zkušenosti v oblasti motoru PD. Zatím jsem mel pouze obycejnou agr 66 kw. dik za tipy a rady :)
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2011, 21:56

Příspěvek od mjanulik »

zatím 135 000 km a pouze spotřební materiál,navíc u tohoto mototru nelítaj ven ojnice jako napr u BXE (i když se jedná pouze o určité roky ),navíc tento motor ( alespon ten můj ) nemá DPF a má mech.škrt.klapku a né elektronickou.Jediné co jsem musel řešit byl problém tzv.teplý start,ale tímto trpí všeobecě všechny (nebo velké procento ) naft. motory koncernu,jinak na foru je tu o tom toho dost,ale byla to otázka za 300 kč
maradpg
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2013, 19:25
Bydliště: ostrava zabreh

Příspěvek od maradpg »

tak dik za odpoved ja tam mam nalitanych 230 tisic tak uidim jak dlouho to vydrzi bez problemu
Uživatelský avatar
Tommy00
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Odpovědi: 0
Registrován: 12 lis 2009, 10:37
Bydliště: Okr. Kladno

Příspěvek od Tommy00 »

Ja mam uz 255tis auto znam od novoty koupil jsem to od znameho a motorove zadny problem nikdy nebyl
OII 1.9 TDI 100kw Ukradeno
VW Passat B5.5 96kw
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Známej má BJB teď už bude mít okolo 400 tis. a co vim tak řešil jednou těsnění pod hlavou, jinak spotřební věci jako jsou rozvody spojka atd ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Ty teplý starty má kamoš KO, třeba 5 až 8 sekund točí na teplym motoru. Řešili ste to softem, či nějak mechanicky?Děkuji
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Softem je to nejjednodužšší ;)
maradpg
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 02 srp 2013, 19:25
Bydliště: ostrava zabreh

Příspěvek od maradpg »

hej tak dik aspon vim ze to bude vse ok pokud se budu o to starat
:-D
zbysekzach
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 31 črc 2024, 13:23
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: motor 77Kw kod BJB

Příspěvek od zbysekzach »

Zdravím všechny,
Mám BJB z roku 2005 a mám s ním problém. Zvýšená spotřeba, nižší výkon jakoby bez přispění turba, chyba P0299, ale turbo je nové vyměněné. Neznáte někoho, kdo by mi s tím mohl pomoct? Kdo tomu rozumí, ideálně BJB a BXE motorům. Potřebuju udělat diagnostiku a zjistit, kde je problém, jinak auto jezdí pořád dobře. 380 000 najeto a v podstatě jsem měnil jen spotřební materiál.
Prosím ozvěte se, rovnou říkám, že se mi nevyplatí kupovat jiný auto, takže se určitě dohodneme.
předem moc děkuji,
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“