Stránka 1 z 1
Klimatizace jedna trubka od klimy je zmrzlá.
Napsal: 15 kvě 2007, 22:51
od DIESELRINTINTIN
Ahoj lidi. Mám VW Passat 81kW, klimatronic, klima funguje, topení funguje. Ale ...Jel jsem dnes, bylo 10stupňů celsia, nechladil jsem, ani netopil, normálně všechno jde a otevřu kapotu a všimnu si, že jedna trobka jak jde od klimatozace směrem nahoru před spolujezdce je komplet v celý délce omrzlá. Jsou tam dvě a ta druhá mic. Je to normální, nebo musí být obě bez námrazy?
Připomínám, že se topení i klima tváří normálně a normálně jde.
Díky
Petr
Napsal: 15 kvě 2007, 23:16
od mvolesko
pokud nemas na climatroniku ECON tak ti furt bezi kompresor, pak je normalni ze je jedna trubka je omrzla
Napsal: 16 kvě 2007, 07:50
od laurin.clement
Ta druhá ani nemůže být omrzlá ta byvá většinou teplá.A pokud teplá není tak ani klima nemůže fungovat.Jedna studená a druhá teplá.Studená do auta teplá ven a ta je většinou menší než ta studená.Je to jednoduchá funkce stlačování a roztahování plynů na tom je založena klimatizace.
Napsal: 16 kvě 2007, 11:59
od David-pv
Je to normální věc. Pokud máš klimatronic a nepotřebuješ chladit, vypni kompresor tlačítkem ECON a je to.
Napsal: 16 kvě 2007, 17:00
od bobG3
Řekl bych málo chladiva,výparná teplota by měla být nad těsně nad 0 stupňů, mrznout by nemělo nic.
Napsal: 18 kvě 2007, 07:21
od David-pv
Trubka do výměníku má být studená, orosená, ale omrzlou jsem ji nikdy neviděl...
Napsal: 19 kvě 2007, 06:42
od pepik
omrzla ta trubka bejt nema nejspis je tam strasne moc chladiva neplnil to nakej chladar jenom na budiky oni to tak radi delaj misto na vahu.
Napsal: 19 kvě 2007, 22:54
od bobG3
Kdyby tam bylo moc chladiva, tak nic nezmrne, je ho tam asi málo a výparná teplota je pod nulou, což u klimy nesmí být, nebo je tam vzduch - nepoužil vývěvu, třeba. Pokud by tym bylo moc chladiva, může odejít kompresor, tekuté chladivo se dostane na sání.
Napsal: 21 říj 2010, 22:52
od cricket
Zdravím všechny.Mám taky docela zvláštní problém.Mám krátce audi A4,2.0 tdi,103kw r.v2005.Mám 2-zónovou klimu.Nechladila ,zjistili mi vadný kompresor,tak mi ho vyměnili,naplnili medium,vše co má být a klima funguje jak má ,topení též.Jenže jak jedu dál jak 50km,tak mi obě hadice namrznou a dovnitř nemužu dostat vzduch.Ani teplý ani studený.Dám ventilátor naplno a hučí ,klapky otvírají(i vnitřní cirkulace),ale vzduch nejde.Jako když to zamrzne někde za ventilátorem.Když jedu do servisu,na nic nepřijdou na diagnostice.Neporadil by mi někdo?.Nebo spíš neporadil,kdo by mi to mohl opravit.Jsem ze severních čech.Dík moc.

Napsal: 22 říj 2010, 07:40
od txx
to sem zvědav co nato říká snímač teploty výparníku jestli tam je

Napsal: 22 říj 2010, 08:28
od zdendazde
cricket píše:Zdravím všechny.Mám taky docela zvláštní problém.Mám krátce audi A4,2.0 tdi,103kw r.v2005.Mám 2-zónovou klimu.Nechladila ,zjistili mi vadný kompresor,tak mi ho vyměnili,naplnili medium,vše co má být a klima funguje jak má ,topení též.Jenže jak jedu dál jak 50km,tak mi obě hadice namrznou a dovnitř nemužu dostat vzduch.Ani teplý ani studený.Dám ventilátor naplno a hučí ,klapky otvírají(i vnitřní cirkulace),ale vzduch nejde.Jako když to zamrzne někde za ventilátorem.Když jedu do servisu,na nic nepřijdou na diagnostice.Neporadil by mi někdo?.Nebo spíš neporadil,kdo by mi to mohl opravit.Jsem ze severních čech.Dík moc.

pokud máš takhle zamrzlý trubky, tak máš zamrzlej i výparník a nejde přes něj vzduch. Zkus nějak vypnout kompresor ať to rozmrzne
Napsal: 22 říj 2010, 09:21
od cricket
Bylo mi řečeno ,že mám stáloběžný kompresor,tudíž jsem pochopil ,že vypnout nejde.Prý tam je hydroventil který zavírá a otevírá a tím reguluje tlak.Jelikož mám kompresor nový,tak je i ten v pořádku.Tady jsem se dočetl ,že když zapnu econ,tak vypnu kompresor?I u stáloběžného kompresoru?Pořádně jsem nepochopil ,co vlastně nastane pokud jedu na zaplé auto(klima) a Econ.
Napsal: 22 říj 2010, 10:15
od mva1
může to bejt i zacpanej ventil..
když se do něj dostane bordel z okruhu,tak dojde k poklesu vyp.teploty pod 0°C
Jed za chladařem,s tím nic neuděláš.
Napsal: 22 říj 2010, 12:15
od martinsidlo
Ale v Africe by ti bylo příjemně.
Napsal: 22 říj 2010, 12:53
od pokornasek.pepan
mel sem taky tenhle problem a byl spatnej rozprasovaci ventil-expanzni- je zastrcenej v trubce-spoj u piloveho filtru-