Problem s Turbem

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MartinLoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 20 lis 2009, 07:06
Odpovědi: 0

Problem s Turbem

Příspěvek od MartinLoun »

Zdarvim mohl, by mi prosim nekdo poradit mam Passata V6 2.5 tdi 4x4 automat rok 2001, praskla mi membrana v podlaku turba viz obrazek. Vymenil jsem tenhle dil a po nastartovani my turbo natoci polatky na plny kote,l kdyz pridam a povolim plyn tak se lopatky natoci na volnobeh a hned spatky vyleti na plno, nevite nekdo zda to ma tak chodit nebo je to spatne. Predem dekuji za odpoved

Obrázek
VW PASSAT VARIANT 04.2001 V6 2.5 TDI 4x4 Tip:3BG(B6), Varianta:SEAKNX, Motor:AKN - 110Kw, Automat tiptronic. Kola 17¨
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

to že se po nastartování zatáhne táhlo až na červík je správně , na volnoběh je regulace na max , do výkonu se odevírá
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
MartinLoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 20 lis 2009, 07:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od MartinLoun »

1pavel píše:to že se po nastartování zatáhne táhlo až na červík je správně , na volnoběh je regulace na max , do výkonu se odevírá
Dik moc ja mel strach ze je to opacne at my zase nepraskne ta membrana ten ventil me stal 3300kc tak moc dik za odpoved
VW PASSAT VARIANT 04.2001 V6 2.5 TDI 4x4 Tip:3BG(B6), Varianta:SEAKNX, Motor:AKN - 110Kw, Automat tiptronic. Kola 17¨
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“