To mě by spíš zajimalo jak se relativně lehká fabka popere s 270ti koňmi a takovým krouťákem na přední nápravě, když se tomu naloží někde v zatáčkách.
Ale jinak to musí být mazec, sehnat ještě delší převodovku, tak z toho na dálnici můžou lézt pěkný cifry.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
To jo, ale Focus RS byl na tento výkon navržen a vyroben.
Navíc je to Hot hatch každým coulem.
Nic méně je zajimavý jakýho nárůstu výkonu je schopen seriový dieselový motor jen s drobnými úpravami. Tím myslím že to hlavní železo zůstáva netknutý.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Taky to teď stavim a bojim jak dlouho vydrží spojka.mám tam novou sadu sachs a hds....potřebuju to aspoň odbrzit a našetřit na jinou ....jak je to s tim sach performance? Co tam za setrvák?