PD starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

PD starty

Příspěvek od Martinsek »

PD 85 kw..při startování vyletí ručička otáčkoměru na 2000 a nechytne to ale když nevyletí a jde při startování na nějakých 220 tak to startuje dobře.Snimače jak vačky tak kliky oba vyměněné synchronizace kolem 0 rozvody nastavené na přípravky...přetěsněné vstřiky.naklonovaná jiná řídicí jednotka..proměřené kabely k snímačům...nesetkal se už někdo s tím?
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Re: PD starty

Příspěvek od Borath »

Martinsek píše:PD 85 kw..při startování vyletí ručička otáčkoměru na 2000 a nechytne to ale když nevyletí a jde při startování na nějakých 220 tak to startuje dobře.Snimače jak vačky tak kliky oba vyměněné synchronizace kolem 0 rozvody nastavené na přípravky...přetěsněné vstřiky.naklonovaná jiná řídicí jednotka..proměřené kabely k snímačům...nesetkal se už někdo s tím?
řeším 2 roky to samé, be výsledku...
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pulsni kolo, vzduchova mezera?? Osciloskop jste zkouseli?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jj, je potřeba udělat "reset vany" ;)
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Cidlo na klice ve vane.Bude zasrany kovovejma sponama.
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Příspěvek od Borath »

takze pokud tomu spravne rozumim tak sundat vanu a vycistit cidlo na klice pod ni a melo by to byt ok?
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Jo,takovou zkusenost mam ja. Meli jsme tu GIV se stejnym problemem,vycistilo se cidlo od spon,dva tejdny to bylo dobry,pak se zasralo znova.Takze to mozna budes muset opakovat,nez se ty spony vsechny odstrani.Nebylo v tom aute lehly turbo?
Borath
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 20 říj 2009, 16:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Západ

Příspěvek od Borath »

jj turbo bylo KO
VW Touran, 1.9 TDI 77kw, BKC, DSG
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Tohle nepomáhá..vyčištěné jak kolo tak vyzkoušené 3 nové orig snímače jak spodní tak horní....vyměněné kolo na vačce i na klice.
Martinsek
Přispěvovatel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 led 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: sev.morava

Příspěvek od Martinsek »

Tak nakonec to vše dělal startér..někdo tam naletoval 2 uhlíky a dva byli nabodované..a ty letované se odpálili ..po vyměně uhlíkového lůžka auto startuje vždy krásně i za tepla na jedno otočení a otačkoměr jde vždy od nuly.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“