spotreba na volnobeh

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

spotreba na volnobeh

Příspěvek od tantor-bn »

čaaute kolko ma ukazovať spotreba na volnobeh pri zohriatom motore ? na 1.9tdi axr 74kw.
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4924
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

myslím že 0,6L ale jistý si nejsem
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

OťasTDi píše:myslím že 0,6L ale jistý si nejsem
ano musi byt vypnuty spotrebice a kdyz je 0.7 tak je toky ok
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

jj 0,5-0,7 je v norme
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

A keď je teda 0.8l/hod ? čo je natom treba nové trysky nie ?
Uživatelský avatar
rado.h
Přispěvovatel
Příspěvky: 181
Registrován: 27 úno 2012, 16:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Púchov, SK

Příspěvek od rado.h »

Ja mám tiež 0,8 a po výmene rozvodov, predtým 0,7. Synchro teraz na 0, pred výmenou +1,5 , vstrekovače vo vagu ukazujú min rozdiely všetko vyzerá byť ok, neriešim.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dulezite a uz sem to psal k podobnemu tematu. studeny nebo uplne teply motor? studeny motor startuju teda ted ne mraz rano 10 stupnu par sekund 1l za hodinu behem 20 s padne a 0,8 do minuty 0,7 a tam se to drzi az asi do 50 stupnu vody potom je trvale 0,6 az do 87 stupnu. teply motor ma 0,5 a dle VAG 0,4l /h rozvody mam mimo nulu kolisa to studeny 1,1-1,4 tydle 2 hodnoty se ve stejny frekvenci meni a teply to dela s hodnotou 0,8-1,1
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

sikin1987 píše: drzi az asi do 50 stupnu vody potom je trvale 0,6 az do 87 stupnu. teply motor ma 0,5 a dle VAG 0,4l /h rozvody mam mimo nulu kolisa to studeny 1,1-1,4 tydle 2 hodnoty se ve stejny frekvenci meni a teply to dela s hodnotou 0,8-1,1
ty teploty odhadujes nebo jsou nasnímané z VAGu a pri nich je hodnota spotreby odectena z displeje PP?
tedy zahraty motor ma spotrebu 0.5 ( dle PP ) a teplotu pres 87 stupnu? Nebo kolik je teplota úpln2 ohrateho motoru dle VAG u tvyho vozu? :)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

samozrejme,ze kdyz to ukazuje jen na destiny tak nemuzes rict,ze pri 40 to zere 0,7 a pri 47,5 uz 0,6. plus minus 10 stupnu,ale kazdopadne 0,5 bez kolisani to nikdy nezere pokud ma motor pod 80 dle VAG. ja kdyz mam na budiku provozni je dle VAG 78-84 popavde sme vic mel jen dkyz byly ty tropicke vedra a dusil sem to. mam novy termostat a zakryty chladic a porad to ukazuje tolik.
ale odpoved na otazku je proste 0,5l/h bere mi to presne tolik co udava vyrobce mimo mesto kolem 4 litru a ve meste teda min pokdu nestojim na kazdem semaforu mam 5,5-5,9 misto 6,5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Luke10
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 srp 2012, 18:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Luke10 »

To mas asi termostat na 80°C, ja mam do 90°C a tam se to drzi porad, at je zima nebo vedro

Volnobezna davka a spravne udelane rozvody + provozni hodnota a hodnota by mela byt nizsi nez 0,8 urcite. Mel by jsi se pohybovat 0,5-0,6 v pohode.
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

sikin1987 píše: mam novy termostat a zakryty chladic a porad to ukazuje tolik.
zakryty chladic celorocne? tvuj motor PD je typu ATD nebo novejsi AXR?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ATD bez predehrevu. mam termostat,ktery otvira v 87 stupnich mam 2 nove zkousene v hrnci otviraji presne.ten motor se nema sanci prehrat pokud ma vodu mozna kdyz by tahl v horku vozik nad tunu do dlouheho stoupani
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

a chladic mas teda stale zakrytej viď? 87 stupnu je hodnota origo termostatu?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

no mam neni ted uplne zaizolovany,ale jak s eochladilo dam tam 3 vstrtvy kartonu,ale to nema na nic vliv mozna tak 1%:D
origo termostat pro PD motory otvira pri 87 an o
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ladiktm
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 09 srp 2013, 21:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Prague-Stuttgart
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ladiktm »

kdyz budu delat remen jsem premyslel jestli preventivne menit termostat ( je to pri jedne ) , potize s ohrivanim nejsou, ale hodnoty teploty motoru z vagu (zatim ) nemam jak zkontrolovat. Jestli na to radsi kaslat, kdyz nove termostaty dokazou obcas potrapit.
u me spotreba na volnobeh studeny motor 0.7, u tepleho 0.5, startuje PERFEKTNE teple i studene, doslova na pul obratky motoru...... jsem jak se bude chovat po vymene


pozn. stary vytazeny remen rozvodu ma tendenci jit do plusovych hodnot a tedy i na mensi hodnoty spotreb, rikam to dobre?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“