spotreba na volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
spotreba na volnobeh
čaaute kolko ma ukazovať spotreba na volnobeh pri zohriatom motore ? na 1.9tdi axr 74kw.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 448
- Registrován: 31 led 2008, 15:19
- Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine
dulezite a uz sem to psal k podobnemu tematu. studeny nebo uplne teply motor? studeny motor startuju teda ted ne mraz rano 10 stupnu par sekund 1l za hodinu behem 20 s padne a 0,8 do minuty 0,7 a tam se to drzi az asi do 50 stupnu vody potom je trvale 0,6 az do 87 stupnu. teply motor ma 0,5 a dle VAG 0,4l /h rozvody mam mimo nulu kolisa to studeny 1,1-1,4 tydle 2 hodnoty se ve stejny frekvenci meni a teply to dela s hodnotou 0,8-1,1
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 09 srp 2013, 21:07
- Bydliště: Prague-Stuttgart
- Kontaktovat uživatele:
ty teploty odhadujes nebo jsou nasnímané z VAGu a pri nich je hodnota spotreby odectena z displeje PP?sikin1987 píše: drzi az asi do 50 stupnu vody potom je trvale 0,6 az do 87 stupnu. teply motor ma 0,5 a dle VAG 0,4l /h rozvody mam mimo nulu kolisa to studeny 1,1-1,4 tydle 2 hodnoty se ve stejny frekvenci meni a teply to dela s hodnotou 0,8-1,1
tedy zahraty motor ma spotrebu 0.5 ( dle PP ) a teplotu pres 87 stupnu? Nebo kolik je teplota úpln2 ohrateho motoru dle VAG u tvyho vozu?

samozrejme,ze kdyz to ukazuje jen na destiny tak nemuzes rict,ze pri 40 to zere 0,7 a pri 47,5 uz 0,6. plus minus 10 stupnu,ale kazdopadne 0,5 bez kolisani to nikdy nezere pokud ma motor pod 80 dle VAG. ja kdyz mam na budiku provozni je dle VAG 78-84 popavde sme vic mel jen dkyz byly ty tropicke vedra a dusil sem to. mam novy termostat a zakryty chladic a porad to ukazuje tolik.
ale odpoved na otazku je proste 0,5l/h bere mi to presne tolik co udava vyrobce mimo mesto kolem 4 litru a ve meste teda min pokdu nestojim na kazdem semaforu mam 5,5-5,9 misto 6,5
ale odpoved na otazku je proste 0,5l/h bere mi to presne tolik co udava vyrobce mimo mesto kolem 4 litru a ve meste teda min pokdu nestojim na kazdem semaforu mam 5,5-5,9 misto 6,5
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ATD bez predehrevu. mam termostat,ktery otvira v 87 stupnich mam 2 nove zkousene v hrnci otviraji presne.ten motor se nema sanci prehrat pokud ma vodu mozna kdyz by tahl v horku vozik nad tunu do dlouheho stoupani
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
no mam neni ted uplne zaizolovany,ale jak s eochladilo dam tam 3 vstrtvy kartonu,ale to nema na nic vliv mozna tak 1%:D
origo termostat pro PD motory otvira pri 87 an o
origo termostat pro PD motory otvira pri 87 an o
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 09 srp 2013, 21:07
- Bydliště: Prague-Stuttgart
- Kontaktovat uživatele:
kdyz budu delat remen jsem premyslel jestli preventivne menit termostat ( je to pri jedne ) , potize s ohrivanim nejsou, ale hodnoty teploty motoru z vagu (zatim ) nemam jak zkontrolovat. Jestli na to radsi kaslat, kdyz nove termostaty dokazou obcas potrapit.
u me spotreba na volnobeh studeny motor 0.7, u tepleho 0.5, startuje PERFEKTNE teple i studene, doslova na pul obratky motoru...... jsem jak se bude chovat po vymene
pozn. stary vytazeny remen rozvodu ma tendenci jit do plusovych hodnot a tedy i na mensi hodnoty spotreb, rikam to dobre?
u me spotreba na volnobeh studeny motor 0.7, u tepleho 0.5, startuje PERFEKTNE teple i studene, doslova na pul obratky motoru...... jsem jak se bude chovat po vymene
pozn. stary vytazeny remen rozvodu ma tendenci jit do plusovych hodnot a tedy i na mensi hodnoty spotreb, rikam to dobre?