cordoba 98 AFN nizsi vykon - log
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cordoba 98 AFN nizsi vykon - log
Zdravim,
prosím o radu s poklesem výkonu na AFN 81kW.
Není to úplně mrtvý, jako provoz v nouzáku, ale dřív to jelo úplně jinak. Přijde mi, že turbo tlačí dost pozdě.
Taky se zvedla spotřeba při stejném vytáčení motoru. Mezi městem dříve okolo 4, teď o litr víc.
Zatím se zkoušelo:
-výměna hadiček podtlaku
-výměna zásobníku podtlaku
-zaslepeni egr
-rozvedeni podtlaku pouze na zásobník, n75, airbox a regulaci turba
-čištění lopatek turba (přestalo padat do nouze, ale výkon pořád stejný)
-zkoušen jiný n75 s kulatym konektorem z O1 - beze změny
-zaslepení vedení stlačeného vzduchu před a za turbem a natlakování kompresorem. udrží 2 atmosféry cca 5 minut.
-podtlak jsem neměřil, ale brzdí to po poklesu výkonu stejně, jako předtim.
Jinak naftu beru různě shell, omw, nebo benzina.
přidávám logy:
na 4. do otáček, jak dovolily okolní možnosti
http://uloz.to/xkfSLHU8/log-01-001-003-011-csv
na 3. ze zapojeným podtlakem rovnou na baňku od turba dokud to nepadlo do nouze
http://uloz.to/x5tFnXNX/log-03-001-003-011-csv
Ocením jakýkoliv nápad. mě už došly.
prosím o radu s poklesem výkonu na AFN 81kW.
Není to úplně mrtvý, jako provoz v nouzáku, ale dřív to jelo úplně jinak. Přijde mi, že turbo tlačí dost pozdě.
Taky se zvedla spotřeba při stejném vytáčení motoru. Mezi městem dříve okolo 4, teď o litr víc.
Zatím se zkoušelo:
-výměna hadiček podtlaku
-výměna zásobníku podtlaku
-zaslepeni egr
-rozvedeni podtlaku pouze na zásobník, n75, airbox a regulaci turba
-čištění lopatek turba (přestalo padat do nouze, ale výkon pořád stejný)
-zkoušen jiný n75 s kulatym konektorem z O1 - beze změny
-zaslepení vedení stlačeného vzduchu před a za turbem a natlakování kompresorem. udrží 2 atmosféry cca 5 minut.
-podtlak jsem neměřil, ale brzdí to po poklesu výkonu stejně, jako předtim.
Jinak naftu beru různě shell, omw, nebo benzina.
přidávám logy:
na 4. do otáček, jak dovolily okolní možnosti
http://uloz.to/xkfSLHU8/log-01-001-003-011-csv
na 3. ze zapojeným podtlakem rovnou na baňku od turba dokud to nepadlo do nouze
http://uloz.to/x5tFnXNX/log-03-001-003-011-csv
Ocením jakýkoliv nápad. mě už došly.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
opakujem sa ... ale v RJ je kusok hadicky z obalu k cidlu ..moze byt prasknuta ..skus pozriet pre istotu..uz som to parkrat riesil ...Septic píše:nikdo nic?
teď jsem zkoušel vyloučit váhu diodou a jede to o trochu líp od spoda s nižší spotřebou, ale původnímu stavu se to ani neblíží. přisuzuju to většímu množství nafty v nižších otáčkách, jak dioda oblbuje jednotku.
GIV var asz 4mot upraveny
hele udelej log nebo se podivej do merenych hodnot jestli kdyz das plnej plyn tak ti snimac plynu ukaze 100%...trebas v kanalu 10....ale co ten propad v tom prvnim logu...neni to turbo treba spatne slozeny...nebo spatne vycisteny?? ....kdyz jsi to logoval tak ti to auto muselo dobre cuknout ne?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

snimac na plynovym pedalu je taky prekontrolovanej. to sem zapomel napsat. hadicka k jednotce je puvodni. nechtel jsem pokouset to puvodni upevneni, ale zkusim vymenit. jinak ten propad z prvniho logu autem necuknul. porad sem plynule zrychloval.
EDIT: tet me napada, ze pred tim logovanim jsem auto dlouho nikde neprotahnul. vetsinou jezdim mesto, takze ten skok mohla udělat prituhla regulace
EDIT: tet me napada, ze pred tim logovanim jsem auto dlouho nikde neprotahnul. vetsinou jezdim mesto, takze ten skok mohla udělat prituhla regulace
a kdyz jste cistili turbo davali jste vetsi valecky¨??? takhle pomalej nastup ma prilis vypodlozeny turbo.....kazdopadne bude problem prave v tom turbu...v nejhorsim pripade to uz bude mit za sebou....nejsou treba lopatky omlaceny??? nepiska nejak nahlas? kolik ma naskakano to turbo?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)
nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift
Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce)

podkladal jsem o 0,1mm, ale bez vykonu to bylo jeste pred cistenim a po podlozeni beze zmeny.
zapiska si trochu okolo 1800, kdyz zrychluju na 1/3 plynu. uvnitr to neni slyset, jen mezi barakama s otevrenym oknem.
lopatky na obou stranach vypadaji obstojne, ani vakl na hridelce neni. historie turba je ale neznama.
Jeste me napada, kdyz sem zacpaval tlakovej okruh a nafoukal kompresorem, myslel jsem, ze je ok, kdyz udrzi 2 atmosfery par minut. je to tak, nebo by melo udzet dyl?
zapiska si trochu okolo 1800, kdyz zrychluju na 1/3 plynu. uvnitr to neni slyset, jen mezi barakama s otevrenym oknem.
lopatky na obou stranach vypadaji obstojne, ani vakl na hridelce neni. historie turba je ale neznama.
Jeste me napada, kdyz sem zacpaval tlakovej okruh a nafoukal kompresorem, myslel jsem, ze je ok, kdyz udrzi 2 atmosfery par minut. je to tak, nebo by melo udzet dyl?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1699
- Registrován: 21 črc 2007, 08:06
- Bydliště: ba-lm-Hu :s)
Odpovědi: 0
zaklad su hadicky...kukni aj do Riadiacej Jednotky ..tam je kusok hadicky...raz aom riesil vse ako Ty..a bola v prasknutaSeptic píše:snimac na plynovym pedalu je taky prekontrolovanej. to sem zapomel napsat. hadicka k jednotce je puvodni. nechtel jsem pokouset to puvodni upevneni, ale zkusim vymenit. jinak ten propad z prvniho logu autem necuknul. porad sem plynule zrychloval.
EDIT: tet me napada, ze pred tim logovanim jsem auto dlouho nikde neprotahnul. vetsinou jezdim mesto, takze ten skok mohla udělat prituhla regulace
GIV var asz 4mot upraveny