cordoba 98 AFN nizsi vykon - log

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

cordoba 98 AFN nizsi vykon - log

Příspěvek od Septic »

Zdravim,

prosím o radu s poklesem výkonu na AFN 81kW.

Není to úplně mrtvý, jako provoz v nouzáku, ale dřív to jelo úplně jinak. Přijde mi, že turbo tlačí dost pozdě.

Taky se zvedla spotřeba při stejném vytáčení motoru. Mezi městem dříve okolo 4, teď o litr víc.

Zatím se zkoušelo:

-výměna hadiček podtlaku
-výměna zásobníku podtlaku
-zaslepeni egr
-rozvedeni podtlaku pouze na zásobník, n75, airbox a regulaci turba
-čištění lopatek turba (přestalo padat do nouze, ale výkon pořád stejný)
-zkoušen jiný n75 s kulatym konektorem z O1 - beze změny
-zaslepení vedení stlačeného vzduchu před a za turbem a natlakování kompresorem. udrží 2 atmosféry cca 5 minut.
-podtlak jsem neměřil, ale brzdí to po poklesu výkonu stejně, jako předtim.

Jinak naftu beru různě shell, omw, nebo benzina.

přidávám logy:

na 4. do otáček, jak dovolily okolní možnosti
http://uloz.to/xkfSLHU8/log-01-001-003-011-csv

na 3. ze zapojeným podtlakem rovnou na baňku od turba dokud to nepadlo do nouze
http://uloz.to/x5tFnXNX/log-03-001-003-011-csv

Ocením jakýkoliv nápad. mě už došly.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1422
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

A co se na motoru delalo taky napis.
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

Chyba nevznikla po nejake zmene, proste ze dne na den. Celkem dlouho pred poklesem vykonu se delaly rozvody, olej, filtry a vymena vlnovce na svodech. Za dobu, co je to mrtvy pak znova olej.
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

nikdo nic?

teď jsem zkoušel vyloučit váhu diodou a jede to o trochu líp od spoda s nižší spotřebou, ale původnímu stavu se to ani neblíží. přisuzuju to většímu množství nafty v nižších otáčkách, jak dioda oblbuje jednotku.
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

nikdo nic?

teď jsem zkoušel vyloučit váhu diodou a jede to o trochu líp od spoda s nižší spotřebou, ale původnímu stavu se to ani neblíží. přisuzuju to většímu množství nafty v nižších otáčkách, jak dioda oblbuje jednotku.
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Septic píše:nikdo nic?

teď jsem zkoušel vyloučit váhu diodou a jede to o trochu líp od spoda s nižší spotřebou, ale původnímu stavu se to ani neblíží. přisuzuju to většímu množství nafty v nižších otáčkách, jak dioda oblbuje jednotku.
opakujem sa ... ale v RJ je kusok hadicky z obalu k cidlu ..moze byt prasknuta ..skus pozriet pre istotu..uz som to parkrat riesil ...
GIV var asz 4mot upraveny
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

hele udelej log nebo se podivej do merenych hodnot jestli kdyz das plnej plyn tak ti snimac plynu ukaze 100%...trebas v kanalu 10....ale co ten propad v tom prvnim logu...neni to turbo treba spatne slozeny...nebo spatne vycisteny?? ....kdyz jsi to logoval tak ti to auto muselo dobre cuknout ne?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

snimac na plynovym pedalu je taky prekontrolovanej. to sem zapomel napsat. hadicka k jednotce je puvodni. nechtel jsem pokouset to puvodni upevneni, ale zkusim vymenit. jinak ten propad z prvniho logu autem necuknul. porad sem plynule zrychloval.

EDIT: tet me napada, ze pred tim logovanim jsem auto dlouho nikde neprotahnul. vetsinou jezdim mesto, takze ten skok mohla udělat prituhla regulace
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

a kdyz jste cistili turbo davali jste vetsi valecky¨??? takhle pomalej nastup ma prilis vypodlozeny turbo.....kazdopadne bude problem prave v tom turbu...v nejhorsim pripade to uz bude mit za sebou....nejsou treba lopatky omlaceny??? nepiska nejak nahlas? kolik ma naskakano to turbo?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

podkladal jsem o 0,1mm, ale bez vykonu to bylo jeste pred cistenim a po podlozeni beze zmeny.
zapiska si trochu okolo 1800, kdyz zrychluju na 1/3 plynu. uvnitr to neni slyset, jen mezi barakama s otevrenym oknem.
lopatky na obou stranach vypadaji obstojne, ani vakl na hridelce neni. historie turba je ale neznama.
Jeste me napada, kdyz sem zacpaval tlakovej okruh a nafoukal kompresorem, myslel jsem, ze je ok, kdyz udrzi 2 atmosfery par minut. je to tak, nebo by melo udzet dyl?
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Odpovědi: 0
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

Septic píše:snimac na plynovym pedalu je taky prekontrolovanej. to sem zapomel napsat. hadicka k jednotce je puvodni. nechtel jsem pokouset to puvodni upevneni, ale zkusim vymenit. jinak ten propad z prvniho logu autem necuknul. porad sem plynule zrychloval.

EDIT: tet me napada, ze pred tim logovanim jsem auto dlouho nikde neprotahnul. vetsinou jezdim mesto, takze ten skok mohla udělat prituhla regulace
zaklad su hadicky...kukni aj do Riadiacej Jednotky ..tam je kusok hadicky...raz aom riesil vse ako Ty..a bola v prasknuta
GIV var asz 4mot upraveny
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

jestli tomu dobre rozumim, tak by si pak jednotka myslela, ze je nizsi tlak, nez ve skutecnosti a davala by min nafty?

taky jsem zapomel zminit, ze se zapojenou vahou za studena pri proslapnuti na 2000 otacek huli bilej dym
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

a ztraci se ti voda???zeby to bylo tesneni pod hlavou
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Septic
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 01:00

Příspěvek od Septic »

voda nastesti neubyva. kontroluju ji prubezne, co jsem zjistil, ze to takle za studena huli
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

pak by to hulila nespalena nafta......jooo jeste me napadly vstriky.....co to ukazuje v merenych hodnotach kanal 13......egr mas asi zaslepenej vid?
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“