Stránka 1 z 1
A4 B7 v 2,0 TDI vrazda?
Napsal: 20 zář 2013, 00:55
od luigi5
Pro znamyho zjistuji jak to je s TDI v techto vozech.
Je tu BLB BRE a BRD krom toho ze BRD ma 125 kw, tak asi si budou bohuzel hodne podobny nebo se milim?
Jako 125 kw jsem kvuli DPF vyradil z hledani, snad dobra volba?
Jak je to u tech 103kw ktery ma ci nema DPF, je to rokem nebo typem motoru? Jinak jaky tam jsou vstriky? Ma to vyvazovaky? Je to s tim ojebavacim sestihranem, reseni je? A je to aspon trochu podobny BKDcku?
Jaky tam jsou spojky kdyz je to podel taky 240ky? Dalsi problemy ci postrehy?
predem dekuju moc

Napsal: 21 zář 2013, 18:34
od Mira250f
vyvažováky mají všechny 2,0tdi v týhle B7, stejně tak jako šestihrany, řešitelnej šestihran je už to pár lidí předělává aby se neprotočil.
Jinak pozor i některá 103kw má DPF.
Já mám těch 125kw BRD, a až vychytám takový ty kraviny tak to bude supr auto, líbí se mi jak je to všechno vyrobený, přijde mi to takový "kvalitně" dělaný, akorát ten 2,0TDI se moc koncernu nepovedl,ale to je všeobecně známo

Napsal: 21 zář 2013, 19:24
od Ladas
BLB je průser na kolech
Napsal: 21 zář 2013, 23:06
od Rychly Jakub
samo o sobe ten kod motoru
Napsal: 23 led 2014, 12:53
od maartin
Audi a4 s motorem blb jsem mel. Hned po koupi jsem nahradil puvodni cerpadlo klasickym ktere me vyslo asi na 400kc. A bylo to snad moje nejlepsi auto. Na 18" kolech se dalo jezdit do 5-5,5 litru. Coz jsem vubec necekal.
Napsal: 23 led 2014, 22:30
od Čapíno
BLB jsem měl v A4 avant, chip od oettinger na 125 kw,který tam byl od 15 000 km.. Ve 145 000 km jsem nechal udělat šestihran s vložkou . Auto jsem prodával ve 176 000 km a nikdy jsem s tím autem nemněl problém

Napsal: 24 led 2014, 06:08
od sharik4x4
Já bych se toho až tak zase nebál,těch 2,0TDI 16V v A4.Jede to pěkně ,na vstřiky je svolávačka zadara,takže +,pořešit vyvažováky a auto funguje vcelku v pohodě za super spotřebu.
Napsal: 24 led 2014, 08:26
od slovacek.milos
[quote="Mira250f"] stejně tak jako šestihrany,
blb nemá šestihran ale řetěz jak najedeš přes 3OO.OOO tak se urve šponovák řetěz se protočí a když to začneš řešíš materíál 35.OOO tak nepřijdeš o trubo a motor

Napsal: 24 led 2014, 08:46
od Čapíno
Už jsem to zde řešil , BLB má řetěz a poslední mají kolo - kolo !!!! To byl můj příklad..
Sharik4x4 odvedl dobrou práci a auto šlape jako hodinky...
Napsal: 24 led 2014, 11:20
od slovacek.milos
Čapíno píše:Už jsem to zde řešil , BLB má řetěz a poslední mají kolo - kolo !!!! To byl můj příklad..
Sharik4x4 odvedl dobrou práci a auto šlape jako hodinky...
ještě v angliji mají sadu na opravu dostupnost tři dny cca 1O.OOO kč horní kolo spodní kolo řetěz a napínač
Napsal: 24 led 2014, 13:39
od sharik4x4
Nemusíš jezdit do Anglie,umím to taky.Jak starou sadu,tak přestavbu na kola.
BLB má řetízek a ještě šestihran,jen pro upřesnění,tak aby byla jistota,že se to posere.

Napsal: 24 led 2014, 14:19
od Čapíno
Já tam měl kola už od výroby.. nikdo to nepředělával !! auto bylo z rodiny,tak že to vim na sto procent.. i podle vin se to nechalo v audi zjistit ,že já tam mám kola. Než jsem se do toho pustil,tak jsem si sháněl info.. zde všichni tvrdili,že tam je řetízek !!! kamarád z audi mi říkal,že kola!!
Napsal: 25 led 2014, 21:39
od Tomas.cz
Zase na druhou stranu, i přes problémy 2.0TDi BLB, budou i tak servisní náklady nižší než u motorizací 2.7/3.0 TDi...?
Napsal: 26 led 2014, 13:58
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Zase na druhou stranu, i přes problémy 2.0TDi BLB, budou i tak servisní náklady nižší než u motorizací 2.7/3.0 TDi...?
jenže koupíš blba nájezd 38O,OOO km stočených na 15O,OOO což je dobré, vypucovaný, jak nový, a řetízek, rozvody, řízení, turo, váha, chytneš pás zůstane v ruce, konektory ve světlech, stahovačka, komfort, váha, proč to tak dlouho točí? a hulí

zas to nezamyká (wallbash)třepe volant
hrozný blb
