Stránka 1 z 1

Vstřiky 81kw ASV

Napsal: 26 zář 2013, 19:57
od Hanzs
Zdravím,

má cenu nějak řešit vstřiky když mám takové hodnoty ?

+0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , +1.2(4) čtvrtý

Ty první 3 mě netrápí ale ten 4. mi dělá starosti ..

Napsal: 26 zář 2013, 22:22
od davemo
to je v toleranci je tam +2 až -2 myslím když se pletu tak mně opravte

Napsal: 27 zář 2013, 07:18
od Ladas
to nemusí být jen problém vstřiku tohle je dorovnání aby motor běžel stejnoměrně takže třeba máš slabší kompresi na 3 a 4 válci a proto je tam zvýšená hodnota...

Napsal: 27 zář 2013, 08:06
od Hanzs
Jo tolerance je -2 až +2 máš pravdu. Tak mám s tím něco dělat? Řesím takový problém, že to tak dobře nejede když to je studené, než zahřáté (turbo mi chodí hůř to je pravda) ale to by nejelo tak dobře ikdyž by to bylo studené..

Re: Vstřiky 81kw ASV

Napsal: 27 zář 2013, 08:49
od pavelexc
[quote="Hanzs"]Zdravím,

má cenu nějak řešit vstřiky když mám takové hodnoty ?

+0.3 první , -0.5 druhý , - 0.9 třetí , +1.2(4) čtvrtý

Ty první 3 mě netrápí ale ten 4. mi dělá starosti ..[/quot
e]
přece u rotačky jsou tyto hodnoty k ničemu ne? je tem jedn řidící vstřik a to je vše

Napsal: 27 zář 2013, 08:53
od Hanzs
Proč by to bylo k ničemu. Určuje ti to množství vstříknutého paliva takže dle mě ten 4. je ucpanější ..

Napsal: 27 zář 2013, 10:03
od pavelexc
Hanzs píše:Proč by to bylo k ničemu. Určuje ti to množství vstříknutého paliva takže dle mě ten 4. je ucpanější ..
nech trysky vyzkoušet jestli praší a neuchcavají a zmeř tlaky na valcích at viš na čem jsi

Napsal: 27 zář 2013, 10:33
od ska.gri
já mám na autě AGR hodnoty od -0,3 po +0,3 - dá se vlastně těmto hodnotám nějak věřit? Pokud vyčistím trysky do 100% stavu, budou tam 0?:) (já na to teda kašlu, jen teoreticky).

Kamarád má zase oproti tomu fabii RS kde mu skáče od -1,6 po +1,6 (ob válec). Je tam teda nějaký podivný chip ještě. Co on s tím by měl provádět?

Napsal: 27 zář 2013, 11:09
od Ladas
trysky nech ozkoušet na hodnoty neber ohled jednou jsem dělal T5 2,5 sla na 4 válce občas na 5 podle hodnot byl jeden vstřik ko na stolici byly mimo tolerance 4 po zrepasování jelo auto jak nikdy a v měřených polích byly hodnoty zase špatně má na to vliv dvouhmotnostní setrvačník a i to jak dokonale dojde k výplachu válce a v jaký kondici daný válec je takže asi tak..

Napsal: 27 zář 2013, 11:14
od ska.gri
to jsem chtěl vědět :) já mám asi KO setrvák, dělá občas podivné zvuky