Octavia 1,9 TDi Otáčky při 130 km/h
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1,9 TDi Otáčky při 130 km/h
Čaute,
koupil jsem octavii 1,9 TDi, která má 81 kw, je to rok 2002. Momentálně nevím typ motoru, ale od doby co jsem jí koupil, tak při jízdě na dálnici celkem žere. Při 130 km/h mi točí 3100 otáček což mi připadá celkem hodně při zařazeném pátém rychlostním stupni. Typ motoru je ASV. Typ převodovky bohužel nevím kde najdu. Co jsem jezdil s 66 kw s motorem AGR, tak ta točí přibližně při 130 km/h 2700-2800 otáček brala kolem 5 litrů, mě to při těch 3100 otáčkách bere 6,5-7,5 l, přitom auto jede dobře, svižně, ale příjde mi, že i maximálka bude menší.
Proto vás prosím o informaci, kolik otáček má 81 kw octavia při 130 km/h otáček, případně kde najdu jaký mám typ převodovky. Jde mi o to, jestli to není převodovka z jiného typu auta, nevím jestli jsou mezi sebou zaměnitelné.
Díky za odpověď.
koupil jsem octavii 1,9 TDi, která má 81 kw, je to rok 2002. Momentálně nevím typ motoru, ale od doby co jsem jí koupil, tak při jízdě na dálnici celkem žere. Při 130 km/h mi točí 3100 otáček což mi připadá celkem hodně při zařazeném pátém rychlostním stupni. Typ motoru je ASV. Typ převodovky bohužel nevím kde najdu. Co jsem jezdil s 66 kw s motorem AGR, tak ta točí přibližně při 130 km/h 2700-2800 otáček brala kolem 5 litrů, mě to při těch 3100 otáčkách bere 6,5-7,5 l, přitom auto jede dobře, svižně, ale příjde mi, že i maximálka bude menší.
Proto vás prosím o informaci, kolik otáček má 81 kw octavia při 130 km/h otáček, případně kde najdu jaký mám typ převodovky. Jde mi o to, jestli to není převodovka z jiného typu auta, nevím jestli jsou mezi sebou zaměnitelné.
Díky za odpověď.
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Fyzicky právě může mít jinou,jinak k ASV je EGD.TDI tech píše:Staci kuknut na stitok do kufra, alebo na stitok vlepeny v servisnej knizke
Jinak spotřeba je normální u ASV,to neřeš.Těch 130km/h je skutečných dle GPS nebo dle tacho?Dle tacho je při 140km/h 3tis.ot. Možná chyba v tacho nebo kodování budíků.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5114
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak podle štítku v kufru by tam mělo být EGS, ale fyzicky nevím nikde nic vyraženého nevidím. Nemohl by někdo udělat fotku a třeba kolečkem označit kde to má přesně být? Jinak těch 130 je tachometrových, tachometr bude ukazovat dobře jde o to když jedu s ASV 130 a s AGR,tak AGR točí o 300 otáček míň, má o 1,5 až 2,5 l menší spotřebu a v kabině není takový hluk, já mám s asv průměrnou spotřebu na dálku kolem 7 litru, po okrskách 6,2 a s AGR na dálnici 5l a po okrskách 4,3 l. Nebo může mít na otáčky něco jiného vliv než převodovka? Teď jsem zjistil, že mám děravý výfuk, tak ho budu komplet sundávat, ale to na otáčky přece logicky nemůžemít vliv ne?
jestli to auto máš na dýl a vadí ti to, tak prodloužit lehce 5 ku.
Já mam ted při 150 3000 ot.
Je to práce na hodinu i s výměnou oleje.
Jde o to jak tu psali kluci, zjistit kolik to opravdu jede. Nejlíp dle GPS.
Já mam ted při 150 3000 ot.
Je to práce na hodinu i s výměnou oleje.
Jde o to jak tu psali kluci, zjistit kolik to opravdu jede. Nejlíp dle GPS.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Právě že jsem to koupil do budocna, o škodovky jsem se nikdy nezajímal, proto nevím kde co má jaké označení atd. Hele jde mi spíš o to, jestli tam je jiná převodovka než tam má být, tak sehnat si radši tu co tam patří, víš? No a pokud to tak opravdu točit nemá, tak se v tom buď někdo hrabal a měnil kolečka nebo tam někdo hodil převodovku co tam být nemá. Jde mi o to, že ostatní rychlosti jsou asi taky kratší, tak aby to pak i nemělo špatnou návaznost.
teď máš názornou pomůcku
tak sem hoď kod a hned se bude vědět kde je problém.
ještě napiš jaký máš rozměr pneu a kol? ono to taky udělá dost.

tak sem hoď kod a hned se bude vědět kde je problém.
ještě napiš jaký máš rozměr pneu a kol? ono to taky udělá dost.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi