propadajici se pedal brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
propadajici se pedal brzdy
nekolikrat jsem se setkal s autama, ze se jim propada brzdovej pedal...odvzdusneno (i 2 litry brzdovky) a porad se propada...nezavisle na sobe nekolik oktavek, transporter T5, superb, fabia...na nekterejch autech vymenen hlavni brzdovej valec a porad se pedal propada, auto brzdi, ale jak stojim porad na pedalu, sjede az na podlahu...
cim to?
cim to?
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Jo, musí hrát rovnoběžnost kotouče s destičkami perfektně..Takže kouř pomůže, nebotˇ se komponenty spáří. Nejhorší problém nastane při montáži ojebaných -vydřených kotoučů a nových desek. To je pak třeba dlouhodobý kouř..Je spíš divné, že u jiných značek tento problém jen tak nenastává.. 

nepropadat panice...
tak on ten pedál má pomalu sjíždět,když auto stojí.jak píše jericho.na vině je abs/esp,které vyhodnocuje,že jsou "zablokovaná kola" a upouští tlak...ale jestli je pedál gumový,nebo např jednou je tvrdý,jednou ne,někdy zabírá nahoře,někdy až v půlce,tak je to zavzdušněné a pak zkus ondro ten postup,co jsem posílal.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 557
- Registrován: 17 bře 2011, 17:23
- Bydliště: Slovensko
tiez patrim k tym nestastnikom ktorym sa prejavuje tento jav na octavii
brzdovy pedal na prvy krat ide skoro az na podlahu (ale brzdi) na druhykrat zabera pekne hore. predne aj zadne brzdy komplet nove, premazane pohyblive casti aj dotykove plochy, brzdy odvzdusnene vagom s 1l kvapaliny, predne brzdove hadibky nove, podtlakova hadica posilovac-> vakuova pumpa nova, natrubok zalepeny, pekne tesni a stale to pretrvava
brzdovy pedal na prvy krat ide skoro az na podlahu (ale brzdi) na druhykrat zabera pekne hore. predne aj zadne brzdy komplet nove, premazane pohyblive casti aj dotykove plochy, brzdy odvzdusnene vagom s 1l kvapaliny, predne brzdove hadibky nove, podtlakova hadica posilovac-> vakuova pumpa nova, natrubok zalepeny, pekne tesni a stale to pretrvava
Naposledy upravil(a) aughostino dne 03 říj 2013, 13:54, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
Ale nejvyšší poloha nehraje roli, to není topení v baráku. Nehledě na to, že když povolíš odvzdušnovák, tak za nějakou dobu poteče kapalina. Jelikož si brzdy většinou odvzdušnuji sám, nejdřív povolím odvzdušnovák, jakmile protéká kapalina utáhnu a pak nandám skleničku pro odvzdušnění solo..Kolikrát jsem ověřoval, zda je to opravdu dobře odvzdušněno a nacpal manželku za volant a vše bylo O.K. 

nepropadat panice...
nene, pedal je gumovej a propada se, ale porad stejne zabira, auto brzdi normalne...zkousel jsem zpousta zpusobu odvzdusnovani, zkousel jsem i na pul dne odvzdusnovat samospadem - povolil jsem odvzdusnovaky at si to tece ven samo a nic nepomohlo...jedine, kdyz jsem se stim nesetlak bylo, kdyz jsem delal v autorizaku, odvzdusnovali jsme to tam masinou od wurtha, ktera vytvari pretlak v brzdovym systemu...OťasTDi píše:tak on ten pedál má pomalu sjíždět,když auto stojí.jak píše jericho.na vině je abs/esp,které vyhodnocuje,že jsou "zablokovaná kola" a upouští tlak...ale jestli je pedál gumový,nebo např jednou je tvrdý,jednou ne,někdy zabírá nahoře,někdy až v půlce,tak je to zavzdušněné a pak zkus ondro ten postup,co jsem posílal.
a taky jsem si povsimnul, ze to delaji hlavne auta se 4x kotoucem...na ALH 66kw jsem s tim problemy nemel - ale nemusi to bejt pravidlo, tohle jsem vypozoroval ja

felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
U auta bez ABS by tento problém být neměl..Pokud se nekraví omezovače z.nápravy nebo podobná zařízení na brzdách, je tu jasná cesta- brzdový válec, pokud je v pořádku tak špatné hadice..Nic jiného, co krade tlak soustavy mimo zavzdušnění tam není..U kotoučů na všech kolech zvlášť...
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 744
- Registrován: 20 říj 2009, 20:46
Já myslím, že tohle je zcela chybná úvaha. ABS u stojícího vozidla musí vyhodnotit, že všechna kola stojí a tak není třeba nijak zasahovat. ABS vyhodnocuje rozdíl otáčení kol a pokud ho zjistí, tak zasahuje.OťasTDi píše:tak on ten pedál má pomalu sjíždět,když auto stojí.jak píše jericho.na vině je abs/esp,které vyhodnocuje,že jsou "zablokovaná kola" a upouští tlak...
Ale co by umožňovalo , aby pedál šel s malou silou až na podlahu? I když je auto zavzdušněno /a málokdy jsou oba okruhy/, tak je pedál měkký, ale nikdy se nechová jako pedál spojkový. Když jsem to poprvé zjistil /auto bylo normálně v provozu/ říkal jsem si, tam snad nejsou pakny nebo destičky..A co může povolit? Kolikrát majitelé vymění válec a vše je stejné.."Vinu" zato má ABS, v jeho systému něco umožňuje unik tlaku kapaliny. Asi jako nafukující se hadice u kola..Přesně tohle dělala Simca 1300ccm , když majitel z nedostatku ND použil hadici u př. kola kotoučovky z tlakové maznice... 

nepropadat panice...