Stránka 1 z 1

Range Rover klepe motor přidáno foto

Napsal: 06 říj 2013, 17:38
od r.aven
Zdravím, mam na dílně Renče 3.0d (BMW) a klepe na vršku. Všechny hydra jsou nové, vačky a rolny jsem kontroloval. Teď už sice neklepe na volnoběh, ale jak mu přidám, tak začne kovově klepat. Začínám se obávat pístního čepu, tak se chci zeptat jestli s tím nemá někdo zkušenost?

Napsal: 06 říj 2013, 19:26
od geo
nekape vstřik?

Napsal: 06 říj 2013, 20:23
od r.aven
Taky mě to napadlo, zítra je vyndam a necham odzkoušet.

Napsal: 08 říj 2013, 18:43
od r.aven
Tak jsem nechal prekontrolovat vstriky, jeden mel horsi hodnoty, tak ho seridili. Po namontovani se zvuk trochu zmenil, ale klepe porad. Zarazi me, ze to zacne klepat az od 1200 otacek, na volnobeh je motor nadherne tichej a jen si prede.

Napsal: 08 říj 2013, 20:52
od origoš
Mohou být ojnmiční ložiska KO. Když se motor dostane do otáček, tak začnou klepat písty do hlavy.

Napsal: 26 lis 2013, 16:13
od r.aven
Tak jsem se k renči konečně zase dostal, shodil hlavu a bylo překvápko. Osekanej vršek pístu a posekaná hlava. Jen jsem tam nenašel nic, co by to tam takle posekalo
Obrázek

Napsal: 26 lis 2013, 20:58
od r.aven
Pokud by měl někdo nějakou představu, co takle dojebe píst, tak budu vděčný. Jelikož máme auto jen pár měsíců a najelo to cca 1500-2000km, tak je to nemilě překvápko.

Napsal: 26 lis 2013, 21:16
od dhfool
Klapky v sání to má?

Napsal: 26 lis 2013, 21:51
od r.aven
Nene, tohle klapky v sání nemá, turbo taky neni osekané, takže z turba tam taky asi nic nevletělo.

Napsal: 27 lis 2013, 08:47
od Ladas
jsou celý vodítka ventilů? (na poškozeným válci)

Napsal: 05 pro 2013, 22:31
od Aero200
r.aven píše:Pokud by měl někdo nějakou představu, co takle dojebe píst, tak budu vděčný. Jelikož máme auto jen pár měsíců a najelo to cca 1500-2000km, tak je to nemilě překvápko.
Nevím jestli už to máš vyřešené, ale co sedla ventilů jsou ok?

Napsal: 08 pro 2013, 17:17
od r.aven
Takže vodítka ventilů nepoškozené a sedla jsou taky v naprostém pořádku. Tak to opravdu nevim co se mohlo stát.

Napsal: 12 pro 2013, 14:21
od jericho-3
Jestli nevylítaly kruhy tak tam muselo něco vlítnout. Není tam cestička na pístu?

Napsal: 26 pro 2013, 11:20
od r.aven
Tak kroužky jsou nepoškozené. Do auta jsem přestrojil motor z bmw x5. Šlape pěkně, ale padá mi do nouzáku. Přefukuje turbo a hází mi to chybu 1470 která neni definovaná. Neví někdo, kde jsem udělal chybu?

Napsal: 08 led 2014, 22:34
od Aero200
DTCP1470
Audi: EVAP Emission Control LDP Circuit Electrical Malfunction
BMW: Leakage Diagnostic Pump Control Circuit Electrical
Chrysler: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Dodge: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Jeep: Leak Detect Pump Pressure Switch Low
Ford: A/C Cycling Period Too Short
Mercury A/C Cycling Period Too Short
Lincoln: A/C Cycling Period Too Short
Land Rover: Variable inlet manifold motor 1.Short circuit to ground
Mazda: (A/C) Cycling Period Too Short