Stránka 1 z 3

xenony O1 2001

Napsal: 07 říj 2013, 16:38
od mnsy
ahoj prosim o radu: chcem vymenit halogeny za original xenony s jednotkami motorcekmi a vybojkami skodovacke. kto by mi to vedel na slovensku prepinovat a nastavit aby som neoslnoval ale aj aby som dobre videl a ci je az take nutne mat cidla na napravach lebo tie neviem kde zozeniem...vdaka...

Napsal: 07 říj 2013, 19:20
od jirkastrachota
pokud nebudeš mít zapojeno automatické naklápění (čidla na nápravě), a ostřikovače, neprojdeš na STK. A hlavně tě budou protijedoucí řidiči "milovat" , kdykoliv někoho povezeš.

Napsal: 07 říj 2013, 19:37
od mnsy
ostrekovace si poriesim len kde zohnat tie cidla..

Napsal: 08 říj 2013, 05:46
od hansdob
kup nový starý jsou stejně většinou před umrtím nebo vyhnilý na konektorech

Napsal: 08 říj 2013, 05:47
od Vaša
jasně nový jsou skoro zadarmo (hm)

Napsal: 08 říj 2013, 05:49
od hansdob
1200kč jedno

Napsal: 08 říj 2013, 09:38
od mnsy
Kúpim nové poraďte mi nejaký obchod alebo link tých 1200 kč sa vcelku dá vďaka

Napsal: 08 říj 2013, 11:11
od Vaša
hansdob píše:1200kč jedno
1200,- včetně držáků ?

Napsal: 08 říj 2013, 13:38
od hansdob
ne držáky jsou 1500 dalších ty je lepší sehnat jetý ale ty čidla opravdu dnes už bývají velký chuděry

Re: xenony O1 2001

Napsal: 08 říj 2013, 19:14
od TDI tech
mnsy píše:ahoj prosim o radu: chcem vymenit halogeny za original xenony s jednotkami motorcekmi a vybojkami skodovacke. kto by mi to vedel na slovensku prepinovat a nastavit aby som neoslnoval ale aj aby som dobre videl a ci je az take nutne mat cidla na napravach lebo tie neviem kde zozeniem...vdaka...
Vyser sa nato a predaj auto a kup si ine so xenonami, je to lacnejsie. Sam som uz robil zopar prestavieb a je to polozka se vsim sudy tak na 1200eur minimalne. Nema to vyznam.

Napsal: 08 říj 2013, 19:47
od JeníkRS
Nevim co resite furt s tim naklapenim. Origo xenony se daji i zapojit na origo 8-pin zasuvku co je na halogenech. Kdyz je mas spravne serizeny a nepovezes v kufru tunu cementu tak oslnovat nebudes. Jen se musi ma pacce propojit napajeni s dalkovejma Aby Ti pri zapnuti dalek nezhasnuly potkavaci. Naklapeni jde udelat i na kolecko v aute.

Napsal: 08 říj 2013, 19:57
od JeníkRS
A na 8-pin musis vyndat svazek z halogenu a pak to prepojit, ale je to jednodusi nez to predelavat na aute na 12-pin zasuvku. A vyhoda kdyby Ti je ukradly tak si tam das hned zpatky halogeny

Napsal: 08 říj 2013, 20:06
od mnsy
a pojde mi urobit denne svietenie cez hmlovky ako som mal na halogenoch cez pin 6 ked uz mam tie xenony teraz? islo by to takisto ci?

Napsal: 09 říj 2013, 06:10
od hansdob
Škoda Octavia: Do 00 konektor 6 pinů + 3 piny na motorek naklápění
nad 00 8 pinů
xenon 12 pinů
starý čirý LK 6 + 3 piny
Do roku 2000
1. parkovačka - šedo/černá
2. dálková - bílo/černá
3. mlhovka - šedo/žlutá
4.
5. potkávací - žluto/černá
6. zem - hnědá

motorky
1. hnědá
2.šedo/bílá
3.žlutá

Od 2000 facelift
1. parkovačka
2. dálkovy
3. mlhovka
4. zem
5. potkávací
6. motorek - zem - hnědá
7. motorek - hnědo/bílá
8. motorek - žlutá

Xenon:
1. +12V - černo/bílá pojistka S2
2. K-vedení - šedo/bílá obě lampy (já zapojuji do ABS je tam taky)
3. parkovačka - šedo/černá
4. mlhovka - šedo/žlutá
5. dálková - bílo/černá
6. potkávací - žluto/černá
7. zem - hnědá
8. zem - hnědá
9. ř.j. ABS - zeleno/bílá Mark 20 - T25a/12, Mark 60 - T43a/10
10.---
11.palubní přístroje - fialovo modrá (pokud nemáte jednotku na kontrolu světel tak nefunguje
12.druhý světlomet,modrozelená
propojit obě lampy kablíkem

na levém světle 4 pin. konektor (na čidla)
1. +5V - černá
2. zadní signál - modrá
3. přední signál - červená
4. zem - hnědá
svítit budou i bez +12V

A aby nezhasínali tlumené (xenony) po přepnutí na dálkové tak z vypínače světel 56X (pin 7) na pojistku S20 a S21 žlutozelené kabely.

Objednací čísla potřebných věcí :
12-ti pin konektor - 1J0941165 potřebujete 2ks cena/ks - 272,- Kč
Plastová krytka konektoru - 1J0 971 921 E - 2 ks - 115,- Kč /ks






kontrolka ostřikovačů zelená svorka pin 6

Napsal: 09 říj 2013, 11:38
od Vaša
ale na tu 4 PIN svorkovnici nemůže napojit naklápění
jsou jiné motorky bez dodatečné úpravy nelze zprovoznit na kolečko