Záměna převodovek Octavia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Záměna převodovek Octavia

Příspěvek od Skuby »

Čaute,

mám dotaz je možné zaměnit převodovku z motoru ALH na ASV, tzn. místo mé EGS dát EGR z 66 kw octavie? Důvod záměny je ten, že moje EGS je kratší a točí víc, než má, co jsem slyšel, tak jsou dva typy převodovek na mém ASV, jedna na sílu a druhá má delší rychlosti a tudíž jede rychlej. Jde mi o to jestli to má stejnou skříň, jestli je záměna plug and play nebo je to problém.

Díky za odpovědi.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14458
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Klidně, kus za kus tam šoupneš, jen nevím jak máš řazení, můžeš mít koule a nebo čepy, ale to si kdyžtak přehodíš z původní skříně.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ta rychlejší je prakticky neznatelná změna
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

no jak pro koho, je rozdíl na dálnici při 130 točit 3200 otáček místo 2800 otáček, které by tam správně měli být, rozdíl je to znatelný, protože z oběma převodovkama denně jezdím a tak delší mi vyhovuje víc a navíc to auto i míň žere.. Vzhledově vypadaji ty převodovky stejně, jde mi o tu skříň, jestli jsou stejné, případně komponenty na ní, jestli je to fakt výměna kus za kus.. Chci to měnit kvůli spotřebě, hluku (komfortu), no a když někam vjíždíš, tak je to něco.. pětku tam mám při 55-60 km/h..
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemám je u sebe spočítaný ale 400 otáček rozdíl nečekej to leda bys měl 5 stupeň 0,700 a ne 0,764 jak je v základu

jinak záměnný jsou ale že ti to bude žřát znatelně míň taky nečekej
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9235
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

jestli už chceš řešit výměnu převodovky dej EWT nebo GGU je to skoro kus za kus (když to tu trochu pohledáš máš to tu i s návodem jak na to) a mášjistotu že snížíš spotřebu a tak. Nebo pokud se ti nechce měnit celá skřín tak mužeš vyměnit jen pětku a lze to i na autě bez demontáže.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
xshreck
Přispěvovatel
Příspěvky: 643
Registrován: 19 čer 2012, 17:57
Odpovědi: 0
Bydliště: UH

Příspěvek od xshreck »

měkl bych 5 kratší kvalt z ewt :)
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

Právěže čekám, protože jezdím s 66 kw i 81 kw a na té 66 kw, řadím při vyšších rychlostech, ale menších otáčkách jak s 81, vím, že 81 kw má vyšší výkon, tak je rychlejší, ale jde tam o ty otáčky, proto ta výměna. Mám extrémně krátkou převodovku, proto to řeším.. kratší kvalty nechci, chci delší a nechci dávat jen pětku protože mám všechny kratší a je to porovnané s ostatními 81 kw.

při trojce má mít 81 kw při 50 km/h 1900 ot, já mám 2200 ot
při 4 má mít při 70 km/h 1900 ot, já mám 2200 ot
při 5 má mít při 90 km/h 1900 ot já mám 2200 ot
při 5 má mít při 130 km/h 2800 ot, já mám přibližně 3200 ot.

není to moc, ale to auto je na dálnici hlučnější, víc točí a tudíž víc žere.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ta pětka ti udělá víc než převodovka co chceš
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Skuby
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 28 zář 2013, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od Skuby »

Nj, ale pokud tam hodím jen tu pětku, tak tam bude špatná návaznost mezi 4 a 5, proto bych tam hodil radši tu co jsem psal a pak případně prodloužil pětku.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to nejni takovej skok požádej někoho kdo má jen pětku ať tě sveze a uvidíš ...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 531
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

na AHF som dal pred rokom z ALH a nevidim ani necitim rozdiel takze kludne to vymen
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“