Stránka 1 z 1
Vybrace při akceleraci motoru O1 ASV
Napsal: 14 říj 2013, 08:12
od zdenouch
Ahoj,
můžete mi někdo prosím poradit co způsobuje vabrace při alceleraci motoru na mé O1 ASV.
Pokud sešlápnu pedál a auto jde do otáček jde cítit chvění motoru. Pokud vyřadím nebo pustím plyn chvění zmizí.
Je tam nová komplení dvojhmota Valeo,brzdové kotouče,ložiska v předních kolech,tlumiče.
Silemblok motoru co je nad převodovkou má vůli.
Děkuji za pomoc.
PS: je to auto ženy ne to co mám v profilu
Napsal: 14 říj 2013, 08:26
od jirkastrachota
bud ten silentblok, nebo klouby
Napsal: 14 říj 2013, 08:33
od marena tdi
o jakou spojku se presne jedna ? Protože jsem nenasel ze by Valeo dělala dvojhmotu 240mm . co vule v homo kloubech ,ulozeni ramen. další věc nemá motor při plnem zatizeni problém ze by vynechaval ?
Napsal: 14 říj 2013, 08:53
od zdenouch
Spojku měnil původní majitel. Prej je tam Valeo. Na nápravě jsem žádnej čep ještě neměnil. Je tam všechno původní . V homo kloubech nějaká vůle je. Auto má najeto 193 000km. Auto je v serii bez chipu. V tahu se nezdá ,že by motor vynechával.
Napsal: 14 říj 2013, 09:13
od Vici
může to dělat vnitřní kloub...
Napsal: 14 říj 2013, 13:06
od Pája 19
marena tdi píše:o jakou spojku se presne jedna ? Protože jsem nenasel ze by Valeo dělala dvojhmotu 240mm . co vule v homo kloubech ,ulozeni ramen. další věc nemá motor při plnem zatizeni problém ze by vynechaval ?
Není v ASV spíš 228mm?
Napsal: 14 říj 2013, 13:40
od subz3ro_tdi
@Pája 19: Pan zdenouch si to tu edituje len taky fukot... bolo tam predtym ASZ

Napsal: 14 říj 2013, 17:02
od zdenouch
subz3ro_tdi píše:@Pája 19: Pan zdenouch si to tu edituje len taky fukot... bolo tam predtym ASZ

Velká omluva. Nejdřív jsem opravdu napsal ASZ, pak se mrknul na techničák kde je ASV.
Napsal: 14 říj 2013, 17:49
od subz3ro_tdi
@zdenouch: Mne sa nemas za co ospravedlnovat

Ale rozhodne je dobre (pokial uz prebehla nejaka diskusia) taketo zmeny v povodnom zadani robit formou pripisania "// EDIT" a novej informacie, nech sa uplne nestrati jej doterajsi zmysel

Inak osobne sa priklanam tiez k tym vnutornym klbom... kedze to nie je lacna polozka, kludne na diagnostiku pouzi Humlovu metodu prehodenia L a P strany - bude ta to stat len pracu.
Napsal: 14 říj 2013, 19:53
od AHF "99
mám roztrhnutú manžetu na vnutornom klbe a tiež to niekedy dosť hádže pri silnom ťahu,
ale len niekedy, najčastejšie v meste(tipujem viac vyjazdenú cestu) pri nižšej zaradenej rýchlosti, to bude skôr uložením ramena?? - lebo len na určitých cestách, aspoň dúfam lebo už mám kúpené nové PU slilenty a manžetu bez homoklbu