Stránka 1 z 1
Problém pri vypínaní motora
Napsal: 25 kvě 2007, 15:21
od Vidal
Prosím o radu! Po tom ako vypnem kľúč, motor síce zhasne, ale na konci ako keby ním ešte trhlo, alebo sa máličko zatriasol. Pozorujem to asi 3 dni. Doteraz to vôbec nerobilo. Neviem či to nemôžu byť zlé otáčky, alebo silentbloky. Je to octávia 2002, 81 kW, 128000km. Ďakujem!
Napsal: 25 kvě 2007, 16:03
od Rixie
To ti asi nefunguje potlakove uzatvaranie sacieho potrubia.
Nachadza sa to este pred EGR ventilom.Je to obycajna klapka ktora sa ti zavre pri vipnuti motora na asi cca 5 sec.
Skontroluj podtlak hadicky,elktromag. ventil-akcne cleny.
Skontroluj ci ti pojde 12v do toho ventila ked vipnes motor?(malo by)
Napsal: 25 kvě 2007, 16:07
od skoda405
skus pozriet ci ti zatvara klapka v sacom potrubi ked vypnes motor po 3 sekundach by to malo urobit cvak vtedy sa otvori.ak to mas posr..e alebo zanesene tak to nefachci.ta klapka zastavi privod vzduchu v momente vypnutia motora cize motor dobehne hladsie

Napsal: 25 kvě 2007, 16:08
od skoda405
Rixie píše:To ti asi nefunguje potlakove uzatvaranie sacieho potrubia.
Nachadza sa to este pred EGR ventilom.Je to obycajna klapka ktora sa ti zavre pri vipnuti motora na asi cca 5 sec.
Skontroluj podtlak hadicky,elktromag. ventil-akcne cleny.
Skontroluj ci ti pojde 12v do toho ventila ked vipnes motor?(malo by)
bol si rychlejsi

Napsal: 01 čer 2007, 20:56
od Radik
a nemůžou to být silentblokY motoru?
Napsal: 01 čer 2007, 22:27
od Huml
ty bys byl radši kdyby to bylo těma silentblokama? já myslím, že z finanční stránky bude lepší, když to bude tou klapkou, dost často se stává, že se prodřou dráty co vedou k tomu ventilu co to ovládá.
Napsal: 02 čer 2007, 18:44
od David-pv
Huml píše:ty bys byl radši kdyby to bylo těma silentblokama? já myslím, že z finanční stránky bude lepší, když to bude tou klapkou, dost často se stává, že se prodřou dráty co vedou k tomu ventilu co to ovládá.
Já jsem si s klapkou zažil své...
Napsal: 03 čer 2007, 19:15
od Tazzy
Neco podobneho mam u sveho 81 kW TDi AFN r.v.99.

Je mozne ze tam je ta sama klapka?A popripade kde ji mam hledat...je to docela divne jak to po vypnuti motoru divne otrese celym autem

Koukal jsem ze jiny auta se stejnym motorem to zdechnou bez problemu a bez otresu.Diky
Napsal: 03 čer 2007, 19:27
od Huml
mám pocit, že AFN tu klapku nemají
Napsal: 03 čer 2007, 19:33
od pafka
Huml píše:mám pocit, že AFN tu klapku nemají
pocit správný, a asi má vybouchaný setrvák, pak to takhle zaklepe
Napsal: 03 čer 2007, 20:00
od Huml
a je nějakej rozdíl, když při vypínání stojíš nebo nestojíš na spojce?
Napsal: 03 čer 2007, 20:05
od Marek77
Motory A3 chcípací klapku skutečně nemají.
Ale taky bych se u té Oct klonil k nefunkční klapce. Ačkoli myslím si, že je rozhodně lepší varianta, když je klapka trvale otevřená než kdyby byla trvale zavřená

:-D:-D.
Napsal: 03 čer 2007, 21:43
od David-pv
Tazzy píše:Neco podobneho mam u sveho 81 kW TDi AFN r.v.99.

Je mozne ze tam je ta sama klapka?A popripade kde ji mam hledat...je to docela divne jak to po vypnuti motoru divne otrese celym autem

Koukal jsem ze jiny auta se stejnym motorem to zdechnou bez problemu a bez otresu.Diky
AFN tu klapku nemají
Napsal: 04 čer 2007, 14:13
od Tazzy
ok diky za info juknu na ulozeni motoru...zda se mi to cele nejake volne.