Stránka 1 z 1

Problém pri vypínaní motora

Napsal: 25 kvě 2007, 15:21
od Vidal
Prosím o radu! Po tom ako vypnem kľúč, motor síce zhasne, ale na konci ako keby ním ešte trhlo, alebo sa máličko zatriasol. Pozorujem to asi 3 dni. Doteraz to vôbec nerobilo. Neviem či to nemôžu byť zlé otáčky, alebo silentbloky. Je to octávia 2002, 81 kW, 128000km. Ďakujem!

Napsal: 25 kvě 2007, 16:03
od Rixie
To ti asi nefunguje potlakove uzatvaranie sacieho potrubia.
Nachadza sa to este pred EGR ventilom.Je to obycajna klapka ktora sa ti zavre pri vipnuti motora na asi cca 5 sec.
Skontroluj podtlak hadicky,elktromag. ventil-akcne cleny.
Skontroluj ci ti pojde 12v do toho ventila ked vipnes motor?(malo by)

Napsal: 25 kvě 2007, 16:07
od skoda405
skus pozriet ci ti zatvara klapka v sacom potrubi ked vypnes motor po 3 sekundach by to malo urobit cvak vtedy sa otvori.ak to mas posr..e alebo zanesene tak to nefachci.ta klapka zastavi privod vzduchu v momente vypnutia motora cize motor dobehne hladsie ;)

Napsal: 25 kvě 2007, 16:08
od skoda405
Rixie píše:To ti asi nefunguje potlakove uzatvaranie sacieho potrubia.
Nachadza sa to este pred EGR ventilom.Je to obycajna klapka ktora sa ti zavre pri vipnuti motora na asi cca 5 sec.
Skontroluj podtlak hadicky,elktromag. ventil-akcne cleny.
Skontroluj ci ti pojde 12v do toho ventila ked vipnes motor?(malo by)
bol si rychlejsi (rofl)

Napsal: 01 čer 2007, 20:56
od Radik
a nemůžou to být silentblokY motoru?

Napsal: 01 čer 2007, 22:27
od Huml
ty bys byl radši kdyby to bylo těma silentblokama? já myslím, že z finanční stránky bude lepší, když to bude tou klapkou, dost často se stává, že se prodřou dráty co vedou k tomu ventilu co to ovládá.

Napsal: 02 čer 2007, 18:44
od David-pv
Huml píše:ty bys byl radši kdyby to bylo těma silentblokama? já myslím, že z finanční stránky bude lepší, když to bude tou klapkou, dost často se stává, že se prodřou dráty co vedou k tomu ventilu co to ovládá.
Já jsem si s klapkou zažil své...

Napsal: 03 čer 2007, 19:15
od Tazzy
Neco podobneho mam u sveho 81 kW TDi AFN r.v.99. :( Je mozne ze tam je ta sama klapka?A popripade kde ji mam hledat...je to docela divne jak to po vypnuti motoru divne otrese celym autem :( Koukal jsem ze jiny auta se stejnym motorem to zdechnou bez problemu a bez otresu.Diky

Napsal: 03 čer 2007, 19:27
od Huml
mám pocit, že AFN tu klapku nemají

Napsal: 03 čer 2007, 19:33
od pafka
Huml píše:mám pocit, že AFN tu klapku nemají
pocit správný, a asi má vybouchaný setrvák, pak to takhle zaklepe

Napsal: 03 čer 2007, 20:00
od Huml
a je nějakej rozdíl, když při vypínání stojíš nebo nestojíš na spojce?

Napsal: 03 čer 2007, 20:05
od Marek77
Motory A3 chcípací klapku skutečně nemají.

Ale taky bych se u té Oct klonil k nefunkční klapce. Ačkoli myslím si, že je rozhodně lepší varianta, když je klapka trvale otevřená než kdyby byla trvale zavřená :-D:-D:-D.

Napsal: 03 čer 2007, 21:43
od David-pv
Tazzy píše:Neco podobneho mam u sveho 81 kW TDi AFN r.v.99. :( Je mozne ze tam je ta sama klapka?A popripade kde ji mam hledat...je to docela divne jak to po vypnuti motoru divne otrese celym autem :( Koukal jsem ze jiny auta se stejnym motorem to zdechnou bez problemu a bez otresu.Diky
AFN tu klapku nemají

Napsal: 04 čer 2007, 14:13
od Tazzy
ok diky za info juknu na ulozeni motoru...zda se mi to cele nejake volne.