Stránka 1 z 1
Vysoká teplota paliva
Napsal: 28 říj 2013, 14:40
od TLukes
Zdravím,
asi mi odešlo čidlo teploty paliva. Ať je motor studený nebo teplý, pořád ukazuje kolem 115°C. Auto startuje na drc (předtím točilo déle), a spotřeba na palubáku klesla o 1-1,5 l. Má to ještě nějaký vliv na motor, tím že je teď předstih úplně mimo? Může dojít k nějakému poškození? Motor ASV. Díky
Napsal: 28 říj 2013, 15:18
od DOLPH
pokud to jede normálně,tak bych se poškození nebál....
Napsal: 28 říj 2013, 17:08
od Hondavtr
Poškodit by se nemělo nic,pokud ukazuje v diagnostice stále stejnou teplotu tak je asi vadné,nebo jsou někde poškozené kabely k čerpadlu.Čidlo se nachází v hlavě čerpadla pokud máš motor ASV co jsi psal.
Napsal: 28 říj 2013, 17:34
od TLukes
Jede to normálně, spíše líp. Je možné, že by se tak rapidně snížila spotřeba? Nemáte někdo odkaz, kde by se dalo to čidlo koupit. zatím jsem to nikde nenašel.
Napsal: 28 říj 2013, 19:16
od majkl1
Nemáš tam někde skrytej powerbox, nebo daný paralelně odpor na piny čerpadla?
Napsal: 28 říj 2013, 19:44
od frantisek28
Ale ak je teplotne cidlo KO, tak RJ dosadi nahradnu hodnotu a ta je zaporna, poriadne husta nafta... Tu by to fakt napovedalo o niecom, ze tam je este nejaky oblbovak...
Alebo este takto... Tu teplotu si kontroloval ako?
Neni to nahodou v TDi grafe vo stupnoch Fahrenheita? Sorry, uz som hodne dlho nerobil na rotacke...
Napsal: 28 říj 2013, 20:20
od slovacek.milos
Hondavtr píše:Poškodit by se nemělo nic,pokud ukazuje v diagnostice stále stejnou teplotu tak je asi vadné,nebo jsou někde poškozené kabely k čerpadlu.Čidlo se nachází v hlavě čerpadla pokud máš motor ASV co jsi psal.
to neřeš pokud ti to vyhovuje a v paměti závad na adrese OI není pořátek vstřiku mimo toleranci a leto se rožně kontrolka na přístrohjovce
jedzi vesele