Stránka 1 z 1
TDi PD - kouří bíle
Napsal: 31 říj 2013, 20:25
od liska.00
Zdravim,něco sem si tady už přečetl ale radči si nechám poradit přímo,když je motor studeny tak bílej kouř je nepatrnej ale strašně ztoho štipou oči a jakmile se auto ohřeje tak je to dymovnice a štípou ztoho oči,hlavu udajne dělal přdešly majitel a turbo sem měnil tedka já,voda a olej se neztraci takže podle toho co sem se tady už dočetl by to tedy mohly dělat vstřiky?z vody by neštipaly oči a z oleje by mohli taky?
Diky za odpověď
Re: TDi PD - kouří bíle
Napsal: 31 říj 2013, 20:30
od jafi
liska.00 píše:Zdravim,něco sem si tady už přečetl ale radči si nechám poradit přímo,když je motor studeny tak bílej kouř je nepatrnej ale strašně ztoho štipou oči a jakmile se auto ohřeje tak je to dymovnice a štípou ztoho oči,hlavu udajne dělal přdešly majitel a turbo sem měnil tedka já,voda a olej se neztraci takže podle toho co sem se tady už dočetl by to tedy mohly dělat vstřiky?z vody by neštipaly oči a z oleje by mohli taky?
Diky za odpověď
jedine z coho ta mozu stipat oci je olej takze asi tam by som hladal chybu
Napsal: 31 říj 2013, 22:57
od pitrsss
zkouknul bych to nejdřív na diagnostice,tipoval bych že netěsní gumičky na vstřikách
Napsal: 01 lis 2013, 00:02
od liska.00
Ty gumičky mě taky napadly,zas na druhou stranu budu tedka davat Firady tak to rovnou udělám pod jedno.
Ale dík za reakce
Napsal: 01 lis 2013, 19:02
od nostromo
Proc si delal turbo? Lehlo nebo jen prevence?
Re: TDi PD - kouří bíle
Napsal: 01 lis 2013, 20:09
od skopka
jafi píše:liska.00 píše:Zdravim,něco sem si tady už přečetl ale radči si nechám poradit přímo,když je motor studeny tak bílej kouř je nepatrnej ale strašně ztoho štipou oči a jakmile se auto ohřeje tak je to dymovnice a štípou ztoho oči,hlavu udajne dělal přdešly majitel a turbo sem měnil tedka já,voda a olej se neztraci takže podle toho co sem se tady už dočetl by to tedy mohly dělat vstřiky?z vody by neštipaly oči a z oleje by mohli taky?
Diky za odpověď
jedine z coho ta mozu stipat oci je olej takze asi tam by som hladal chybu
coo tak oči štipu skor zo zle spalenej nafty skus nastartovat taku liazku alebo tatru za studena aky biely dym a rozhodne to neni olej a este ked ma zle nastaveny predvstrek juuj ,, no skus vo vagu pozret zosuladenie kluka vačka a hodnoty rozdielov vstrekov ale asi tiež gumičky a vstrekoch a asi aj vajcove diery kedže to spaluje vtedy kedy nema ked ta stipu oči
Napsal: 01 lis 2013, 21:16
od liska.00
Turbo nelehlo,daval sem velky,a dneska sem koukal na vaga na vstřiky a všechny se zdaj OK ale auto občas jakoby zakopne takže zejtra montuju ven vstřiky a zkusím zatim tohle a pak uvidim pokud se to nezmení
Re: TDi PD - kouří bíle
Napsal: 03 lis 2013, 12:33
od jafi
prepac poriadne som si to asi neprecital, ale pri spalovani oleja taktiez dochadza k stipaniu oci

Napsal: 03 pro 2013, 19:32
od liska.00
Tak zase problem,napíšu vám to jak to tedka cely bylo a doufám

že vas něco napadne , mam doma leona cupru4 přivezl jsem ho v ´´serii´´ namontoval jsem GTB2260vk pak přišly na řadu trysky vyndal jsem vstřikovače a po bližšim zkoumaním jsem zjistil že jsou z fabie BLT , tudiž jiny magnety ,tak jsem sehnal origo AL nechal namontoval Firad + 80 a pak to začalo : předtím z 2260 a vstřikama BLT jsem tlačil 1,9 baru , tudíž uprava jednotky byla už předtim když jsem to koupil ....... po montaží vstřiku AL s firadama + 80 jse me BEZ UPRAVY jednotky zvednul tlak na turbu na 2,7 baru a auto začlu kouřit černe a jede o 200 % líp ale zduraznuju že vstřiky se jen namontovali a nijak se software neupravoval a nemenil sem čidlo tlaku.
To by byla jedna otázka jak je to možny???
A druha otazka ,Kouří slaboulince modře někdy bíle ale po nastartovaní studenyho motoru je klid začne kouřit při lehkym ohřatí nebo když jedu jen tak ´´lehká noha´´ tak pak když zastavim tak to je sloupec tohoto kouře ktery z auta letí a současně se strašně klepe volnoběh je to vidět i na otačkoměru a hlavně slyšet na vyfuku.Ješte ktomu jak to kouři,nedokažu to přesně určit , občas modry, občas bily , spíš mě to přide podle nalady + se ktomu začne klepat motor

a smrdí to a štípu z toho oči.
Napada někoho co by to dělolo?
Vyfuk je jen trubka 65 mm s origo středovym tlumičem.
Diganostika bez závad , všechy vstřiky v normě ,vačka taky v normě.
Voda se neztrací a olej zatim pozoruju ale zatim to nevypada.
Muže to dělat i špatny chip..?
Napsal: 03 pro 2013, 19:48
od jericho-3
Takhle domrdat motor je stejný, jako když pejsek s kočičkou vařili dort.. Pak se má určit porucha, když je všechno jinak. Upřímnou soustrast.

Napsal: 03 pro 2013, 20:10
od liska.00
jericho-3 píše:Takhle domrdat motor je stejný, jako když pejsem s kočičkou vařili dort.. Pak se má určit porucha, když je všechno jinak. Upřímnou soustrast.

Hele přivez jsem to jako ´´serii´´ s chipem,pak sem zjistil že to jezdilo sprinty atd...takže tedka to dávam nějak dokupy ale hruza děs

Napsal: 04 pro 2013, 09:28
od sniper--
A jak to studený nastartuje? Chybu bych hledal ve vstrikovacich. Měl jsem podobnej problém.
Napsal: 04 pro 2013, 09:30
od jericho-3
To Tě lituji, je to podraz a velká neznámá. Dej nám vědět, jak to dopadlo..

Napsal: 04 pro 2013, 10:35
od liska.00
sniper-- píše:A jak to studený nastartuje? Chybu bych hledal ve vstrikovacich. Měl jsem podobnej problém.
Prave ze za studena chyta uplne nadherne a ani jeden z tech problemu co mam nedela na studenym motoru,vzdy to zacne jen na teplim,ty vstriky jsou novy,v tom bych problem nehledal a dle vagu jsou ukazkovy. dneska se vyzkousim jeste druhou jednotku jestli to na ni bude taky delat
Napsal: 04 pro 2013, 17:18
od liska.00
Tak se ukazal další problém,po nastartovaní vyletěj otačky na 1500 a pak spadnou,a vag hlasí teplotní čidlo tak ho zkusim vyměnit a uvidim co bude beze změny,zachvilku jedu vyzkoušet vyměnit řj , tak uvidim jestli se to alespon maličko změní