Stránka 1 z 2
Nisan-x-trail
Napsal: 04 lis 2013, 22:51
od ferda555
jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
Re: Nisan-x-trail
Napsal: 06 lis 2013, 17:17
od slovacek.milos
ferda555 píše:jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
2,2 1OO kW

dej kod motoru
Re: Nisan-x-trail
Napsal: 07 lis 2013, 17:53
od ferda555
slovacek.milos píše:ferda555 píše:jak zjistit přičinu/motor 2,2 100kw najeto 230000km,motor šlape perfekktně,starty dobré,nekouří,spotřeba ok,jen na volnoběch houpavý chod motoru,houpe třeba tyden a přijde den že volnoběch jde normalně,na diagnostice nic,poradí někdo?
2,2 1OO kW

dej kod motoru[
Napsal: 07 lis 2013, 18:50
od slovacek.milos
víš co to je vin a kod motoru? jaký je v tom rozdíl?

Napsal: 07 lis 2013, 20:26
od ferda555
slovacek.milos píše:víš co to je vin a kod motoru? jaký je v tom rozdíl?

a promin,nějak jsem to špatně přečetl
to to je v tp.YD22
Napsal: 08 lis 2013, 07:29
od slovacek.milos
YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček

Napsal: 08 lis 2013, 09:40
od ferda555
slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček

je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.
Napsal: 08 lis 2013, 10:16
od slovacek.milos
zkus nalít olej do motorvých pil jedna ku padesáti pokud problém zmizne je to ventil nebo vstřik se přidírá,
pak musíš počkat na problém a jezdit s diagnostikou tlak paliva jestli bude haprovat je to ventil, pokud tlak OK vstřik, který to je se dá zjistit jen postupným odpojováním a jízdou, nebo KO konektor do vstřiku roztažené piny
přístup je tak tuším jak penězům
taky zkus poslochat jak vypneš motor jestli tam něco nevrže jakoby vysoký tlak upouštěl, nevím ted jak je tam vyvedený přepad ale jestli je zas do sání nafty tak ti může zavzdušnovat pěnou čerpadlo
Napsal: 08 lis 2013, 14:56
od geo
ferda555 píše:slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček

je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.
čím to čteš?Ty SCV ventilky jsou zrádný ale dají se normálně čistit mašinou na vstřiky.Nové asi kolem 6tis oba.
Napsal: 08 lis 2013, 18:49
od ferda555
geo píše:ferda555 píše:slovacek.milos píše:YD 22 je 2,2 D DDTi o výkonu 84 kW
a co starty jsou na drb nebo musíš točit déle
co volnoběh je v rozmezí 7OO až 75O otáček

je to rok výroby 2005 2,2 100kw,otáčky takto nekolísají ale nede pravidelně,chová se to jako kdyby šel jeden válec špatně ale jsou dny že to jede normálně,naftu tankuji u značky,pravidelně dávám filtry, čistič a aditiva,jestli se tak chová ten ventil scv na čerpadle nevim,zvenku poslechem to nejde poznat ale v kabině to hrká dost,už jsem to tipoval na vstřiky ale proč to jde někdy dobře ,starty na drc,nekouří táhne jak spraku,jen a zase někdy v kopci škubne a nejede,tak povolím plyn pedál,šlápnu a jede zase jak ďas,nouzak to nehodí ,chybu také ne.
čím to čteš?Ty SCV ventilky jsou zrádný ale dají se normálně čistit mašinou na vstřiky.Nové asi kolem 6tis oba.
dělali mi to v nissanu,ten ventil tam je jeden,dneska jsem to něl na zvedaku,chtěl jsem se podívat na čislo toho scv ale nejde to vidět
Napsal: 08 lis 2013, 21:51
od slovacek.milos
ventil jeden čtyři vstřiky nic víc
Napsal: 11 lis 2013, 21:22
od ferda555
slovacek.milos píše:ventil jeden čtyři vstřiky nic víc
tak dneska jsem nakop a jezdím a jezdím,auto se chová jak za mlada,jako kdyby nebyla žádná závada,,žádné kolísání otáček,žádný nepravidelný chod,tak včil co stím Smích
Napsal: 11 lis 2013, 21:54
od slovacek.milos
nebo tam nalej do nafty olej jak jsem psal, nafta to není zdaleka kapalina která si kdysi říkala nafta
nejlíp kdo stím děláte si vylejte naftu do vody a tam vyplave nějaká cypovina
a kdo tom rozunmí tak nafta je ropný produkt a voda vykecá že to je kravina ne nafta

volnoběch
Napsal: 14 lis 2013, 22:04
od ferda555
pal.filtr je nový,čučel jsem ze spodu na ten ventil ale nic tam nejde vidět,chělo by to nějaký připravek na kuk s hora,,ale jak tak jezdím už třetí den,tak jsem to více sledoval,pokud ráno nastartuji a jedu 300km a nevypnu motor ,tak volnoběch jde OK,ale jakmile vypnu a pak nastaruju tak volnoběch je v čudu,jede jak hrkač,jako kdyby nešel jeden válec,takže pokud nevypnu mohu jezdit do aleluja,starty jsou na drc,mne stoho asi klepne pepka.
Napsal: 11 led 2016, 21:35
od jenousch
Mam podobný problém, X-trail 100kw rok 2004-studené starty špatné, volnoběh kolísá až auto chcípne. Už po lehkém zahřátí vše úplně v pohodě. SCV ventil nový. Díky moc za rady