Audi Palivové čerpadlo

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Karamusa
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 20:10
Bydliště: F-M

Audi Palivové čerpadlo

Příspěvek od Karamusa »

U audiny se stává že např při 10ti otočení klíčku do další polohy zabzučí čerpadlo v nadrži třeba jen jednou. Hledat problem v nějakém relé ? nebo rovnou měnit čerpadlo ? Nemá nějaká dobrá duše tipy ?
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

No jednou sem řešil borečkovi na AUDI 80 2.0 E rok 94 palivový čerpadlo, šťáva tam šla, a KO čerpadlo a co vím, tak je na to potřeba origoš klíč na vytažení čerpadla. Zde mi bylo řečeno, že to jde bez toho nějak šroubovákem, ale mně to teda nešlo, sehnal sem si klíč a bylo to v cajku. Nevím ale co máš za káru přesně a hlavně jakej rok.

Zkontroluj zda tam de šťáva pokaždý při zaplým klíčku, pak relé,ale to nevím kde to audi přesně má, to pohledej přes schema, pak dej vědět jak to dopadlo.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Některé sistémy řízení nespouštějí čerpadlo při opětovném zapnutí klíčku bez startu je potřeba testovat tak aby jednotka dostala signál o startu ze snímače otáček takže zastartovat a přitom měřit.Pak musí dojít pokaždé k sepnutí čerpadla.
Karamusa
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 20:10
Bydliště: F-M

Příspěvek od Karamusa »

Je to 1.8T 165Kw ,tak jednotka občas pustila proud v II poloze a v 3tí kdy se už startuje tak pokaždé. Ta plastová matice co drží čerpadlo naštěstí šla povolit. ale čerpadlo nejelo ani když se dal proud naprudko,vytahl jsem čerpadlo a přiohl kontakty a už to fičí ale je to asi jen provizorka.
seatjiritoledo
Přispěvovatel
Příspěvky: 249
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2011, 18:31
Bydliště: ostrava

Příspěvek od seatjiritoledo »

Mě taky nejede pokaždé když otočím klíčkem. když už je system natlakovaný tak znovu nesepne až při startu. :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pokud auto normálně startuje a potřebuješ to bzučení tak si vraz hlavu do úlu ;)
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Odpovědi: 1
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

slovacek.milos píše:pokud auto normálně startuje a potřebuješ to bzučení tak si vraz hlavu do úlu ;)
a zabouchej (LOL) (LOL)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“