
Rozvody C8 2.2 Hdi postup
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozvody C8 2.2 Hdi postup
Zdravím Vás, prosím Vás nemáte někdo postup na rozvody 2.2 Hdi 94KW motor 4HW (DW12TED4).Tatík si to pořídil a já toho na francouze moc nemám.Aretaci bych našel, ale to napnutí řemene
.Děkuji mnohokrát.

Jestli to má pevnou napínací kladku /jako má C5/ tak je nejlepší namontovat rozvody/napnout odhadem/, dát tam řemenici , a vše potřebné k chodu motoru a motor ohřát..A zkontrolovat napnutí řemene..všechny různé měřáky napnutí jsou nahovno.Tohle je sice zdlouhavější, ale je čisté svědomí...
nepropadat panice...
Bejvá ještě rozdíl v nastavení přesné synchronizace, některé modely, podle mě ty starší, maj kolo na klice pevné ale dělené kolo vačky, že prostě napneš řemen a kolo vačky ( 3 šrouby ) stáhneš až potom a
některé modely ( co jsem dělal já z roku 05 ) mají kolo vačky jednodílné napevno a ladí se to sevřením spodního kola na klice, že opět napneš řemen a stáhneš spodní řemenici, je tam sice pero, ale o pár stupnů je s tím možno hýbat.
To dělám, že našroubuju spodní dekl rozvodů, mám naplej řemen, nasadím řemenici, stáhnu šroub vzduchovou pistolí a finální utáhnutí udělám až v momentě kdy sundám aretační kolíky abych něco nezalomil.
některé modely ( co jsem dělal já z roku 05 ) mají kolo vačky jednodílné napevno a ladí se to sevřením spodního kola na klice, že opět napneš řemen a stáhneš spodní řemenici, je tam sice pero, ale o pár stupnů je s tím možno hýbat.
To dělám, že našroubuju spodní dekl rozvodů, mám naplej řemen, nasadím řemenici, stáhnu šroub vzduchovou pistolí a finální utáhnutí udělám až v momentě kdy sundám aretační kolíky abych něco nezalomil.