Rozvody C8 2.2 Hdi postup

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fikjan
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2007, 14:31

Rozvody C8 2.2 Hdi postup

Příspěvek od fikjan »

Zdravím Vás, prosím Vás nemáte někdo postup na rozvody 2.2 Hdi 94KW motor 4HW (DW12TED4).Tatík si to pořídil a já toho na francouze moc nemám.Aretaci bych našel, ale to napnutí řemene (wallbash) .Děkuji mnohokrát.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jestli to má pevnou napínací kladku /jako má C5/ tak je nejlepší namontovat rozvody/napnout odhadem/, dát tam řemenici , a vše potřebné k chodu motoru a motor ohřát..A zkontrolovat napnutí řemene..všechny různé měřáky napnutí jsou nahovno.Tohle je sice zdlouhavější, ale je čisté svědomí...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Bejvá ještě rozdíl v nastavení přesné synchronizace, některé modely, podle mě ty starší, maj kolo na klice pevné ale dělené kolo vačky, že prostě napneš řemen a kolo vačky ( 3 šrouby ) stáhneš až potom a
některé modely ( co jsem dělal já z roku 05 ) mají kolo vačky jednodílné napevno a ladí se to sevřením spodního kola na klice, že opět napneš řemen a stáhneš spodní řemenici, je tam sice pero, ale o pár stupnů je s tím možno hýbat.
To dělám, že našroubuju spodní dekl rozvodů, mám naplej řemen, nasadím řemenici, stáhnu šroub vzduchovou pistolí a finální utáhnutí udělám až v momentě kdy sundám aretační kolíky abych něco nezalomil.
fikjan
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Odpovědi: 0
Registrován: 03 kvě 2007, 14:31

Příspěvek od fikjan »

Děkuji za rady z praxe, ale právě ten odhad na napnutí. Na p 309 1.9D jsem to nějak neodhadl a bylo vymalováno.Trhl se zruba po 5000km jsem ho zřejmě přetáhl.Proto mám obavy.Proto bych raději změřil čím a nakolik. (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“