Stránka 1 z 1
KAT + EGR OFF
Napsal: 25 lis 2013, 21:23
od We.na
Zdravím,
vim že na toto téma je toho tady dost.
Ale někdo píše že určitě jo a někdo že zase ne.
Už jsem z toho na palici , fakt prosím o radu jestli mám KAT vykuchat a zaslepit EGR, nebo ne.
A jak moc co pomůže co se týče KW a zvuku turba???
Napsal: 25 lis 2013, 21:30
od Jeny
uff ty si koleduješ
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=126403
EGR zaslep, Kat nech proč ho kuchat? Budeš dělat úpravy nad 200HP?
Napsal: 25 lis 2013, 21:47
od spawn133
Preco by nemal kuchat kat? Mam vykuchany, motor v serii- zmensila sa spotreba a znova ma vykon ako "zamlada".
Napsal: 26 lis 2013, 16:15
od Jeny
No a zase se nedozví nic. Já jsem dal kat pryč a kromě smradu a odfukování turba jsem nepoznal nic asi záleží kolik to má najeto.
Napsal: 26 lis 2013, 17:43
od spojkař
tohle by měl soudit někdo kdo má možnost změřit před a po na brzdě na pocity bych nehrál

jinak smrad a odfouknutí můžu zaručit
Napsal: 26 lis 2013, 18:49
od We.na
Asi ne jen normal chip na 103 kw.
Jen chci aby bylo živější.
Napsal: 26 lis 2013, 21:01
od cin
We.na píše:
Asi ne jen normal chip na 103 kw.
Jen chci aby bylo živější.
Spis dej vetsi trysky a turbo a novy chip od zkusenyho tunera, ten kat off te asi u vykonu nevytrhne, to by jsi ho musel mit totalne zaneseny srackama, EGR zaslep , ale ani od toho necekej zadny kone navic, jen budes mit cisty sani
Napsal: 27 lis 2013, 15:11
od We.na
Spis dej vetsi trysky a turbo a novy chip od zkusenyho tunera, ten kat off te asi u vykonu nevytrhne, to by jsi ho musel mit totalne zaneseny srackama, EGR zaslep , ale ani od toho necekej zadny kone navic, jen budes mit cisty sani[/quote]
Takže egr zaslepim a kat se vyjebu, asi by to bylo zbytečný.
Nevíte někdo jak se tak cenově pohybujou turba z 96kw??
Přemýšlel jsem i nad hybridem, ale to by asi bylo moc.
Napsal: 27 lis 2013, 15:23
od We.na
A eště nějaký dobrý trysky?
Moc tomu nerozumim, tak abych nekoupil nějakej šmejd.
Díky

Napsal: 27 lis 2013, 15:39
od luigi5
Na turbo se vyprdni! VA novy stoji to co stoji VB, a to uz pa je o necim trochu jinym. Tvoje Vcko udela dost dobrou praci!
Ja byt tebou zajedu dle tvyho bydliste k poradnymu tunerovi, DP Fun atd. Necham nainstalovat Sprint764 doladit civilne SW aby ti zila spojka a budes mit lehce regenaralkovanej Motor a skok pocitis markantni, a nebudes v tom litat cenove az po usi!
jo a EGR off uz jenom kvuli tomu sani ani neveris kolik a jak rychle se tam toho nazbira! KAt nech, za A TK/ME bude vic cajk a za B oni lidi vedi proc ho tam davali

Napsal: 27 lis 2013, 18:36
od We.na
luigi5 píše:Na turbo se vyprdni! VA novy stoji to co stoji VB, a to uz pa je o necim trochu jinym. Tvoje Vcko udela dost dobrou praci!
Ja byt tebou zajedu dle tvyho bydliste k poradnymu tunerovi, DP Fun atd. Necham nainstalovat Sprint764 doladit civilne SW aby ti zila spojka a budes mit lehce regenaralkovanej Motor a skok pocitis markantni, a nebudes v tom litat cenove az po usi!
jo a EGR off uz jenom kvuli tomu sani ani neveris kolik a jak rychle se tam toho nazbira! KAt nech, za A TK/ME bude vic cajk a za B oni lidi vedi proc ho tam davali

Dík moc a na kolik to tak vyjde?
Napsal: 27 lis 2013, 20:35
od Qxkiller
PP 764 8tis. sprint 764 je za 5tis. chip 10 tis.
Napsal: 27 lis 2013, 21:07
od djvlada
mam levnou variantu kup si feldu jezdi mesic a pak si sedni do octavie a budes jak f1 ja mam 77kw a jede to jak raketa po 3letech co sem jezdil s feldou
Napsal: 27 lis 2013, 21:54
od We.na
djvlada píše:mam levnou variantu kup si feldu jezdi mesic a pak si sedni do octavie a budes jak f1 ja mam 77kw a jede to jak raketa po 3letech co sem jezdil s feldou
To zabere jen na chvíli před tím jsem měl ASTRU G 59kw, tak rozdíl znát byl.
Ale za chvíli jsem si na to zvyk.
Nechci to nějak hrotit, nejsem letec.
Ale kdyz chci předjet, tak chci předjet

Napsal: 27 lis 2013, 22:44
od Veet
přesně tak, týden sem jezdil se Ceedem 1.6 crdi 66 kw (mimochodem hrozné líná mrcha) a po přesedlání do Toleda sem se cítil jak v raketě, ale vydrží to fakt jen chvíli
