Velikost baterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Velikost baterie
Má někdo vyskoušeno jak velkou baterii dostane do originál krytu u OI 1,9TDI mám spoustu dodělávek a nezávislý topení a tahle baterie už má jen 55% a tak budu kupovat novou a chtěl bych tam dat co největší a tím pádem i silnější.
Nebo co mi doporučíte??
Nebo co mi doporučíte??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
v origo deklu mám myslím 77 nebo 88 Bosch S5 a bufár vrčí klidně hodinu a půl
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Marku mě neslouží jen pro start mám PTC (ted řeším DO k němu abych mohl dát pryč bufíka) zatím mám nezávislý topení (tuto zimu min ještě bude) mam navi TV tuner changer čtečku USB vše občas puštěné když někde čekám
už koukám i po bateri od banneru co je k systému start stop měla by být na výkyvy stavěná více a cena taky není nijak děsivá.
už koukám i po bateri od banneru co je k systému start stop měla by být na výkyvy stavěná více a cena taky není nijak děsivá.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pokud máš nezávislé topení, potažmo v plánu jiný způsob vytápění, rozhodně bys celý systém měl řešit jinak. Nikoli jednou velkou baterií, ale druhou baterií - tak, jak to má Sharan z fabriky. Jednu baterku (normální velikosti, dejme tomu 74 Ah) pro start, druhou baterku (Sharan pod sedadlem spolujezdce) pro nezávislé vytápění. Ta druhá musí být trakční, ne startovací, aby bez újmy snášela opakovaná hluboká vybití.
Použití jedné velké baterky nic neřeší - jen bude dostávat pořádně na prdel a stejně brzy odejde. Já mám Exide 100 Ah / 900 A a odešla před čtvrtou zimou. A to parkuju v garáži a o baterku pečuju jako o dítě. Prostě pokud na ni mám napojené nezávislé topení, baterka se často vybíjí hlouběji, než je zdrávo. Tím dostává pod wocas a její životnost se krátí.
Použití jedné velké baterky nic neřeší - jen bude dostávat pořádně na prdel a stejně brzy odejde. Já mám Exide 100 Ah / 900 A a odešla před čtvrtou zimou. A to parkuju v garáži a o baterku pečuju jako o dítě. Prostě pokud na ni mám napojené nezávislé topení, baterka se často vybíjí hlouběji, než je zdrávo. Tím dostává pod wocas a její životnost se krátí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jako řešení byl prezentován např. akumulátor typu VARTA Professional Dual Purpose (Deep cycle), který by měl být jak trakční, tak startovací... (má zesílené mřížky elektrod)
Jako trakční potvrzuji super OK (člun s el. motorem, el. káry,...), jako startovací nic moc
Nicméně jako druhý (trakční) akumulátor pro spotřebiče a případné jako záložní pro start je to naprosto OK 
Mám 2ks a každý má za sebou cca 150-180 trakčních cyklů při odběru cca 12-20A po dobu cca 3,5h a zatím drží... měly by vydržet cca 200cyklů při 50% vybití, u mě dostávají podstatně hlubší vybití než na 50%
... při ceně cca 2800 vč. DPH za trakčních 90Ah dost dobré...
Jako trakční potvrzuji super OK (člun s el. motorem, el. káry,...), jako startovací nic moc


Mám 2ks a každý má za sebou cca 150-180 trakčních cyklů při odběru cca 12-20A po dobu cca 3,5h a zatím drží... měly by vydržet cca 200cyklů při 50% vybití, u mě dostávají podstatně hlubší vybití než na 50%

GIV Variant TDi ???kW