Prosim o pomoc Tuareg 3.O TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Prosim o pomoc Tuareg 3.O TDi

Příspěvek od bobik43 »

Cau, prosim o pomoc s Tuaregem 3.0TDi. Pada do nouzaku s chybama

Adresa 01: Motor
Objednací číslo řídící jednoky: 7L0 907 401
Systém a/nebo verze: 3.0L V6TDI G000AG 0090
Kódování: 0011779

2 závad nalezeno.
000565 - regulace plniciho tlaku: meze regulace nedosazeny
P0235 - 001 - horni mezni hodnota prekrocena - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110001
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 7
Kilometry: 224672 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 2688 /min
Kroutící moment: 553.8 Nm
Rychlost: 78.4 km/h
Tlak: 2335.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Váha vzduchu: 1410.0 mg/str
Teplota: 7.2°C

013128 - ridici obvod pro turbodmychadlo 1 (J724): elekrticka nefunkce
P3348 - 005 - zadne; nebo spatne zakladni nastaveni / prizpusobeni - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100101
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 3
Kilometry: 224673 km
Indikace času: 0

info o závadě:
Otáčky: 1974 /min
Kroutící moment: 362.7 Nm
Rychlost: 40.3 km/h
Teplota: 82.8°C
Pracovní cyklus: 69.0 %
Napětí: 13.98 V
Pracovní cyklus: 12.6 %


Readiness: 0 0 0 0 0

Turbo v poradku, naklapeni lopatek v poradku, ridici jednotka turba nova a udelane zakladni nastaveni v origo servisu.

Uz nevim co s tim. Nevedel by nekdo po cem jit. Ja uz vazne nevim.

Dekuji moc za kazdou radu
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

Ale ved to mas jasne napisane, rj turba ziadne alebo spatne nastavenie. Robilo to aj predtym alebo ako, co? Malo info. Takosto "nova" rj je myslena ako druha alebo naozaj nova kupovana v autorizaku
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Delalo to i predtim. A jednotka je nova z Autorony.
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

sundej jednotku z turba a vem za regulaci jesy chodi volne o dorazu k dorazu, resil jsem to same a do turba priletela z egr podlozka a zasekla se v regulaci i když vypadalo za chodi dobře nesla uplna na jeden doraz, a ta jednotka se nastavovala vag origo z wv a udelala tim padem i spatne zakladni nastaveni je to myslim popsane v etce , divne bylo ze když se ucila tak se naučila spatne zakladni nastaveni a vůbec ji to nevadilo. az za jizdy. taky bylo popsano v etce ze ta jednotka jde naucit jen jednou na auto ale zkousely jsme i jinou a sla taky nastavit je to napsane i na baleni když koupis novou origo i neorigo jednotku. hlavne když je tlak maly kontrola hadic to je to první !!! pak bych sel po ty regulaci jak chodi.
bobik43
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 05 pro 2006, 22:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobik43 »

Turbo bylo venku a chodi pekne od dorazu po doraz. Z ceho prosím te usuzujes maly tlak? Myslel jsem, ze je to prave velky tlak. A pada to do nouzaku i pri mirnem zatizeni. Mohlo by ten posunuty doraz zpusobit nepresne prisroubovani te jednotky v ovalnych dirach? Jsem myslel, ze prave to zakladni nastaveni delku kroku resi
toyota.kzj
Přispěvovatel
Příspěvky: 489
Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od toyota.kzj »

Blbe jsem to precetl jo mas velky tlak takze hadice ok. me to taky takle prefukovalo a hlavne nepravidelne. pokud regulace na turbu opravdu funguje krasne tak ještě proměřit draty od jednotky turba , ale myslim ze to zakladni nastaveni udelaly spatne pokud je new jednotka, musí se naucit dorazy. pokud si ji vyndal musíš ji vrátit tam jak byla ta vule je docela velka . mely jsme na to nastaveni pujceny takovej vag do ruky a pripojil se primo na jednotku turba a naučila se dorazy.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

edit: spatne tema
Naposledy upravil(a) Fulltank dne 04 pro 2013, 15:10, celkem upraveno 1 x.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“