VW Sharan bufik

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
600ktm
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 dub 2012, 16:06
Odpovědi: 0

VW Sharan bufik

Příspěvek od 600ktm »

čau poradí mi zde někdo s bufíkem nefunguje mi a neohřeje se tedy motor. mám Sharana 1,9 2002
při vyčtení paměti závad tam je 01492 Blokace funkce
01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00 0 01409 opakované přerušení hoření 35-00
01409 opakované přerušení hoření 35-00

po vymazání paměti to chvilku funguje a závada se opakuje. nemáte s tím někdo zkušenosti ?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

pokud se dostanes do pameti zavad kabelaz bude dobra, takze prvne zkontroluj zda vrci obehove cerpadlo, ale to by spis psalo prehrati kdyby bylo spatne. Pak zkus zda v akcnich clenech funguje dmychadlo a podavaci pumpicka.

Pokud tohle vsechno bude cajk mrkni v merenych hodnotach na cidla teploty jestli nepisou nejaky nesmysly, kdyz i to ok.

Zaskrt hadice a vyndej ho ven, lehka rozborka kde nejspis zjistis ze je spatna svicka a sitko svicky. Cenovka svicka 700,- sitko 400 sada tesneni 360,-.

;)


jeste dodam, ze pro zkousku nemusis cekat nez auto zmrzne, ale staci vyndat torpedo a proklemovat cidlo teploty pro bufika. Najdes ho za nadobkou pro chladici kapalinu je pridelany na trubce od sterace.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
600ktm
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 dub 2012, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od 600ktm »

když spustím akční členy tak jdou. abych mohl v naměřených hodnotách něco měřit musím nejprve bufíka odblokovatk když je zablokované to se dělá v nějaké skupině ale netuším co to je za adresu.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

smaz pamet zavad, vzdyt si rikal, ze po smazani chvilku funguje.

Tyhle chyby znamenaj ze tam nemas plamen, takze bud je spatna svicka, hlidac plamene a nebo ti tam nejde nafta.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Dayco
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Registrován: 24 bře 2006, 17:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Dayco »

nemaš nič zablokovane ,vyber bufik oprav/sitko vymen/a namontuj vymaž chyby a ide.
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

Koukni na tento návod
http://www.uloz.to/xF8V6N4/bufik-u-vw-sharan-v-1-5-pdf
myslím si že autor odvedl velmi slušnou práci.

Roman
600ktm
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 dub 2012, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od 600ktm »

díky za webovku kouknu na to a až odstraním závadu napíšu .
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

taky bych začal kontrolou/výměnou sítka
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1421
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jj, to smrdi dirkou v sitku.Staci ji otocit, lepe vymenit.
600ktm
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 dub 2012, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od 600ktm »

tak sem se do toho minulej týden pustil. Byly tam špatné drát k bufíku. vyměnil sem je . svíčku jsem zkoušel a žhavila dobře. sítko se zdálo taky být v pořádku. Palivo do Bufíku taky jde. Po připojení na VAG v měřených hodnotách to ukazoval vše tak jak má být. cca po 10km motor byl na 85°C a krásně to topí. Znova jsem to připojil na VAG a v paměti závad byla uložená chyba 01409 opakované přerušení hoření. předtím než jsem jel tak jsem vymazal pamět. Tudíš je otázka co by to mohlo způsobit? Další otázka je čím je dodáváno palivo k dávkovacímu čerpadlu ?
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7567
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

k dávkovacímu čerpadu vede hadička od sacího koše v nádrži
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Kontroluj to ovládání čerpadla po celou dobu často to na malej výkon topí ale jak ho jednotka začne taktovat víc tak už nefunguje protože se to někde v jednotce přeruší a už čerpadlo neovládá a vubec o tom neví.
600ktm
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 dub 2012, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od 600ktm »

měl sem za čerpadlem tak i před bufíkem danou pruhlednou hadičku. a přes akční členy jsem pustil palivo. To tam šlo ale otázka je jaké to má dávat množství...
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“