
maf off
Moderátoři: šulda, Moderátoři
maf off
chlapi když vypojím váhu vzduchu a dám tam tu diodu mezi 1 a 6 pin co tim vlastně získám ? zvýší se vstřikování paliva a tím i větší výkon motoru
ale to se spotřeba zvedne že ? děkuji moc.

leon 1m ALH body by CUPRA !! 

Nevím ale na původním softu jsem zlepšení výkonu neviděl (na tomhle jsem ji ještě nezkoušel) a ani pocitový nárust výkonu se nekonal... Ani nástup turba od spodu to nezlepšilo... Jen to hulilo doslova jak protržený ale to bylo všechno 

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
když už se bavíte o maf off. zkoušel to někdo dávat na upravený sw? četl jsem, že po čipu dělá dioda bordel. ale nepřišel jsem na důvod. má někdo zkušenost?
Passat B5, motor z B5.5 96kw, chip 120kw, egr off,.; diagnostika vag-com, vymazání servisního intervalu, čeština pro maxidot,polodot. olomoucký kraj
Petahud: Já
Hulí to jak lokomotiva, doslova. Jinak nic. Akorát musíš samozřejmě propojit teplotní čidlo (piny 2a3 tuším) přímo do váhy 


Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
No netvrdím to, jen jsem to vydedukoval když to sice jede, ale jakmile udržuju rychlost třeba 50 v obci nějakou chvíli a pak chci přidat, nereaguje to třeba 1sec a potom to vystřelí... Když připojím piny 2+3 do váhy a diodu do 4-5 tak se to neděje
Takže něco tam bude... A když to nepřipojím u T5 tak ta zase pro změnu cuká jak blázen... Tam taky něco je pod těma pinama
Ale kámošům rotačkářům to jezdí jen na diodu normálně.


Ale kámošům rotačkářům to jezdí jen na diodu normálně.
Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
na rotačce používám diodu běžně. Funguje perfektně. pokud jsem dobře pochopil, u těch PD teda platí to co je v návodu. 5V nepřerušovat, jen se napíchnout, přestřihnout výstup z MAF a napojit diodu. konektor nechat zapojený. je to tak.? 

Passat B5, motor z B5.5 96kw, chip 120kw, egr off,.; diagnostika vag-com, vymazání servisního intervalu, čeština pro maxidot,polodot. olomoucký kraj