Vif Zimny - Test

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lewik777
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2013, 21:36

Vif Zimny - Test

Příspěvek od Lewik777 »

Testovanie zimnych aditiv vid odkaz http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Odpovědi: 0
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Používám VIF už asi pět, šest let a max. spokojenost, moje i motoru. 8)
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1429
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Nepoužívám nic a taky max. spokojenost (noteeth)
Člověk se pořád učí.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost (noteeth)
Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď. :?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

vilozx6 píše:
šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost (noteeth)
Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď. :?
To sme si dost podobny :D Ja som sa tak isiel sprtat ze si pretesnim veka hláv. Tak som sa sprtkal vrtkal az som zistil ze uz nieje moc co rozoberat lebo bola vonku polka motora...islo to tak lezerne, najprv male tesnenicka, potom vecsie, zachvilku to boli vsetky o-kruzky co tam su, a ked som tak kukal na ten vyholeny blok, tak som si povedal ze sak mozem uz aj vecsie tesnenicka, tak som supol obe hlavy dole (rofl) (rofl) , dal som ich liznut o par stotin, nejake tie guferam teda vsetky, zabrusil som ventily a bol vtahu mesiac a 2300€ (LOL) (LOL) Takze uz aj ja zvazujem to moto, ked to ide tak to ide :D
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

To sme si dost podobny :D Ja som sa tak isiel sprtat ze si pretesnim veka hláv. Tak som sa sprtkal vrtkal az som zistil ze uz nieje moc co rozoberat lebo bola vonku polka motora...islo to tak lezerne, najprv male tesnenicka, potom vecsie, zachvilku to boli vsetky o-kruzky co tam su, a ked som tak kukal na ten vyholeny blok, tak som si povedal ze sak mozem uz aj vecsie tesnenicka, tak som supol obe hlavy dole (rofl) (rofl) , dal som ich liznut o par stotin, nejake tie guferam teda vsetky, zabrusil som ventily a bol vtahu mesiac a 2300€ (LOL) (LOL) Takze uz aj ja zvazujem to moto, ked to ide tak to ide :D[/quote]

tak, tak....kým ide nedrbať do toho a korunky dať do prasiatka, alebo do náhradných dielov -uloženky. Keď som mal traboša, kúpil som za 4tisíc ďalšieho, že čo ak sa niečo pokazí. V živote som z toho druhého nič neodobral. Stal na dvore, kým som to potom nepredal. :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
replikant6
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Odpovědi: 0
Registrován: 26 lis 2010, 17:23
Bydliště: plzen

Příspěvek od replikant6 »

Ja pouzivam jen vervu od benziny a taky max spokojenost :D
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

ja to pouzivam a taky jsem minulej rok jako jeden z mala na horach nastartoval bez problemu. Po tydeni stani a misty az -20 se musely nahrejvat i svicky u benzinovy felicie aby spolupracovala :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1429
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Mě to sice nestálo tejden na horách ale před barákem když jsem ještě neměl garáž (2 zimy zpět) a jen tak náhodou bylo právě -20 a víc, poslední tři noci před startem -29 až - 31°C. Po dvouch vteřinách a jednom žhavení sem vesele odjel. Palivák měním po 60tkm a netankuju kdekoliv, teď už teda hodně dlouho jen v Rakousku ale tenkrát to bylo ještě u nás. Švagr tam leje VIF už x let a třeba vloni zamrzl 2x páč tankuje co jde, na zimu stačí dobrá nafta a na léto to samý.
Člověk se pořád učí.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Odpovědi: 0
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Tohle je už taky kultovní téma. Až začne mrznout, příjde ke slovu "jak startujete". :)

Tankuju teď Vervu, dřív nebyla, ale s naftou od Benziny nikdy žádný problém.
Nic jsem do nafty nikdy nepřidával, filtr měním před každou třetí zimou po cca. 100k km a nikdy jsem nezamrzl. Zatím.
Ale taky tankuju 1x až 2x týdně plnou nádrž, celoroční poskakování s permanentně rosvícenou kontrolkou rezervy může určitě udělat svoje bez ohledu na výrobce.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27

Příspěvek od tribit »

Já občas VIF předávkuju, ať se to trochu pročistí, jinak nafta musí stačit, pokud to je zimní nafta... Filtr měním po 30tkm.
AMF; M47/T2
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1429
Odpovědi: 0
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Richi píše:Tohle je už taky kultovní téma.
Přesně tak, pořád je o čem psát, jak vám to v zimě startuje, jak vám to v zimě topí atd. (noteeth) Nedej bože jak vyjde nějakej test, ten co ho objedná vždy vyhraje (LOL) Něco jako když si dřív operátoři vymýšleli různé sms typu - tohle je beruška štěstí a pokud ji nepřepošleš aspoň pěti lidem tak do roka zemřeš. A lidi chtěli žít tak posílali a operátoři vydělávali (LOL)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

bydlim na Sumave a na zimu jsem nikdy nic nepridaval a starty OK
nejlepsi aditivum je vcas menit palivovej filtr (noteeth)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

nic nedávám od jakživa a nikdy jsem nezamrznul a neměl problém s palivovou soustavou.
Jen předloni jsem dostal k objednávce z CC autodílů VIF zimní, tak jsem dal na nádrž dvounásobnou dávku a za Plzní směr Rozvadov mi to v lednu při -18 ráno po 2 hodinách jízdy při -13 přestávalo jet,hulilo bíle,nakonec se to nějak rozjelo. Filtr tam byl 30 tis km.
Po pár dnech jsem natankoval opět plnou nádrž na firmě a zimu jsem dojezdil na ten filtr co tam byl a měnil jsem ho s olejem až před Chorvatskem v září. Od tý doby mám načatou lahvičku v regále a nedávám opět nic :-)
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Dávám VIFu dvojnásobnou dávku i v létě + běžnou naftu. V zimě občas vervu.
Předchozí majitel poslední zimu filtr neměnil a já vůbec a odjezdil jsem 3 zimy naprosto bez problémů, garáž nemám. Takže celkem 4 roky a filtr bez problémů. Letošní zimu ještě prubnu.

Na jaře zkusím tu čistící metodu s VIFem, ale myslím si, že u mne nebude mít až tak velký přínos, protože dávám VIF dlouhodobě pořád.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“