Vif Zimny - Test
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vif Zimny - Test
Testovanie zimnych aditiv vid odkaz http://www.auto.cz/test-zimnich-aditiv- ... adly-78278
Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď.šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
To sme si dost podobnyvilozx6 píše:Zobral si mi to z jazyka. Ja používam a niekto nepoužíva a rozdiel je ten, že sa hrabem pravidelne v aute a ten kto nepoužíva tak mu to jazdí a jazdí. Mám kámoša , ktorý nemenil naftový filter 4 roky a auto mu šlape bez problémov. Niekedy naozaj človek rozmýšľa nad názormy, že kým to jazdí do toho nešprtať, lebo ja riešim každé klepnutie atď.šulda píše:Nepoužívám nic a taky max. spokojenost






Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
To sme si dost podobny
Ja som sa tak isiel sprtat ze si pretesnim veka hláv. Tak som sa sprtkal vrtkal az som zistil ze uz nieje moc co rozoberat lebo bola vonku polka motora...islo to tak lezerne, najprv male tesnenicka, potom vecsie, zachvilku to boli vsetky o-kruzky co tam su, a ked som tak kukal na ten vyholeny blok, tak som si povedal ze sak mozem uz aj vecsie tesnenicka, tak som supol obe hlavy dole
, dal som ich liznut o par stotin, nejake tie guferam teda vsetky, zabrusil som ventily a bol vtahu mesiac a 2300€
Takze uz aj ja zvazujem to moto, ked to ide tak to ide
[/quote]
tak, tak....kým ide nedrbať do toho a korunky dať do prasiatka, alebo do náhradných dielov -uloženky. Keď som mal traboša, kúpil som za 4tisíc ďalšieho, že čo ak sa niečo pokazí. V živote som z toho druhého nič neodobral. Stal na dvore, kým som to potom nepredal.






tak, tak....kým ide nedrbať do toho a korunky dať do prasiatka, alebo do náhradných dielov -uloženky. Keď som mal traboša, kúpil som za 4tisíc ďalšieho, že čo ak sa niečo pokazí. V živote som z toho druhého nič neodobral. Stal na dvore, kým som to potom nepredal.

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 40
- Registrován: 26 lis 2010, 17:23
- Bydliště: plzen
Odpovědi: 0
Mě to sice nestálo tejden na horách ale před barákem když jsem ještě neměl garáž (2 zimy zpět) a jen tak náhodou bylo právě -20 a víc, poslední tři noci před startem -29 až - 31°C. Po dvouch vteřinách a jednom žhavení sem vesele odjel. Palivák měním po 60tkm a netankuju kdekoliv, teď už teda hodně dlouho jen v Rakousku ale tenkrát to bylo ještě u nás. Švagr tam leje VIF už x let a třeba vloni zamrzl 2x páč tankuje co jde, na zimu stačí dobrá nafta a na léto to samý.
Člověk se pořád učí.
Tohle je už taky kultovní téma. Až začne mrznout, příjde ke slovu "jak startujete".
Tankuju teď Vervu, dřív nebyla, ale s naftou od Benziny nikdy žádný problém.
Nic jsem do nafty nikdy nepřidával, filtr měním před každou třetí zimou po cca. 100k km a nikdy jsem nezamrzl. Zatím.
Ale taky tankuju 1x až 2x týdně plnou nádrž, celoroční poskakování s permanentně rosvícenou kontrolkou rezervy může určitě udělat svoje bez ohledu na výrobce.

Tankuju teď Vervu, dřív nebyla, ale s naftou od Benziny nikdy žádný problém.
Nic jsem do nafty nikdy nepřidával, filtr měním před každou třetí zimou po cca. 100k km a nikdy jsem nezamrzl. Zatím.
Ale taky tankuju 1x až 2x týdně plnou nádrž, celoroční poskakování s permanentně rosvícenou kontrolkou rezervy může určitě udělat svoje bez ohledu na výrobce.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Přesně tak, pořád je o čem psát, jak vám to v zimě startuje, jak vám to v zimě topí atd.Richi píše:Tohle je už taky kultovní téma.



Člověk se pořád učí.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
nic nedávám od jakživa a nikdy jsem nezamrznul a neměl problém s palivovou soustavou.
Jen předloni jsem dostal k objednávce z CC autodílů VIF zimní, tak jsem dal na nádrž dvounásobnou dávku a za Plzní směr Rozvadov mi to v lednu při -18 ráno po 2 hodinách jízdy při -13 přestávalo jet,hulilo bíle,nakonec se to nějak rozjelo. Filtr tam byl 30 tis km.
Po pár dnech jsem natankoval opět plnou nádrž na firmě a zimu jsem dojezdil na ten filtr co tam byl a měnil jsem ho s olejem až před Chorvatskem v září. Od tý doby mám načatou lahvičku v regále a nedávám opět nic
Jen předloni jsem dostal k objednávce z CC autodílů VIF zimní, tak jsem dal na nádrž dvounásobnou dávku a za Plzní směr Rozvadov mi to v lednu při -18 ráno po 2 hodinách jízdy při -13 přestávalo jet,hulilo bíle,nakonec se to nějak rozjelo. Filtr tam byl 30 tis km.
Po pár dnech jsem natankoval opět plnou nádrž na firmě a zimu jsem dojezdil na ten filtr co tam byl a měnil jsem ho s olejem až před Chorvatskem v září. Od tý doby mám načatou lahvičku v regále a nedávám opět nic

Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Odpovědi: 0
Dávám VIFu dvojnásobnou dávku i v létě + běžnou naftu. V zimě občas vervu.
Předchozí majitel poslední zimu filtr neměnil a já vůbec a odjezdil jsem 3 zimy naprosto bez problémů, garáž nemám. Takže celkem 4 roky a filtr bez problémů. Letošní zimu ještě prubnu.
Na jaře zkusím tu čistící metodu s VIFem, ale myslím si, že u mne nebude mít až tak velký přínos, protože dávám VIF dlouhodobě pořád.
Předchozí majitel poslední zimu filtr neměnil a já vůbec a odjezdil jsem 3 zimy naprosto bez problémů, garáž nemám. Takže celkem 4 roky a filtr bez problémů. Letošní zimu ještě prubnu.
Na jaře zkusím tu čistící metodu s VIFem, ale myslím si, že u mne nebude mít až tak velký přínos, protože dávám VIF dlouhodobě pořád.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020