Zdar, 
taky jsem provedl zapojení to relé s odporem viz už řešeno., 
samozřejmě teplý start na brnk, za klidu s klíčkem v zapal. se nastaví nějakých 2,3 °C 
při reálných 82 °C, ale 
za chodu dále relé neodpadne nýbrž stále rychle kmitá sepne vypne. 
zapojeno na plus 15 zpátečka a na 
plus D alternátor modrý drát. 
nepomohla ani dioda za alternátor. 
kde může být chyba?
			
			
									
									
						teplý start odpor - ještě jednou
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ten mínus zapojíš na drát konektoru altíku abys spolehlivě zjistil kterej to je vycvakneš konektor z altíku zapneš klíček do kontrolek vemeš kes drátu jedna strana kostra a druhou otukneš piny v konektoru no a na kterej ti to rozsvítí kontrolku baterie na palubce tak na ten to napojíš jo a dej si tam ještě pro jistotu diodu 
celej návod zde a fota po přihlášení 
 
http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html
			
			
									
									celej návod zde a fota po přihlášení
 
 http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW