teplý start odpor - ještě jednou

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pokjar
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 08 kvě 2007, 08:42
Odpovědi: 0

teplý start odpor - ještě jednou

Příspěvek od pokjar »

Zdar,
taky jsem provedl zapojení to relé s odporem viz už řešeno.,
samozřejmě teplý start na brnk, za klidu s klíčkem v zapal. se nastaví nějakých 2,3 °C
při reálných 82 °C, ale

za chodu dále relé neodpadne nýbrž stále rychle kmitá sepne vypne.
zapojeno na plus 15 zpátečka a na
plus D alternátor modrý drát.

nepomohla ani dioda za alternátor.
kde může být chyba?
DOLPH
Aktivista
Příspěvky: 1259
Registrován: 17 srp 2007, 09:41
Odpovědi: 0
Bydliště: frýdek-místek

Příspěvek od DOLPH »

máš to blbě zapojené
OCT II,2.0 TDi,103KW-BMM
167k/395nm -na pohodu,TDi Fun
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1118
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

ten mínus zapojíš na drát konektoru altíku abys spolehlivě zjistil kterej to je vycvakneš konektor z altíku zapneš klíček do kontrolek vemeš kes drátu jedna strana kostra a druhou otukneš piny v konektoru no a na kterej ti to rozsvítí kontrolku baterie na palubce tak na ten to napojíš jo a dej si tam ještě pro jistotu diodu
celej návod zde a fota po přihlášení ;)
http://www.skodaforum.sk/jak-sem-si-po- ... t6891.html
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
pokjar
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 08 kvě 2007, 08:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokjar »

jo měl jsem to blbě zapojený,
patří to ne na modrý, ale na ten druhý hnědočervený,

důvěřuj, ale prověřuj
ve schematu na foru je označen jako modrý.

jinak dobrý, dal jsem i diodu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“