Stránka 1 z 1
Druhy motor - volnobeh na 3 valce
Napsal: 21 bře 2006, 06:57
od elit
Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.
Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
Re: Druhy motor - volnobeh na 3 valce
Napsal: 21 bře 2006, 14:22
od Fox-CZ
elit píše:Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.
Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
je to mozne ,ze vstrik,sak mas i starej motor,tam tam zkus dan vstrik ze stareho ne ?
Re: Druhy motor - volnobeh na 3 valce
Napsal: 21 bře 2006, 16:08
od elit
Fox-CZ píše:elit píše:Jedna se o 1.9TDi 96kw. Mam po vymene motoru a pokud se auto zahreje, tak zacne bezet volnobeh na 3 valce. Staci trosicku pridat plyn a chytne se i 4 valec. Potom hned zase spadne na 3. Delato i takovou neplechu, ze po pridani a uvolneni plynu si to jakoby samo jeste prida, takze odezva na plyn tam neni tak presna. Diagnostika nic nepise.
Ze by vstriky? Nebo mozny zbytek oleje v nafte po predchozim motoru?
je to mozne ,ze vstrik,sak mas i starej motor,tam tam zkus dan vstrik ze stareho ne ?
Vyzkousim. Na vagu ale hazou chyby vsechny 4 coz mi prijde divny. Stridaji se tam hodnoty 0 a 4. A dalsi vec co mi nesedi je spotreba podle palubniho pocitace. Je o dost nizsi a na volnobeh kolem 0.3l coz je taky malo. Mam automat, po zarazeni na D se vzdycky zvysila az treba na 1.6 a ted sedi porad na 0.4 At jsem pouzil ridici jednotku co mam k tomu druhemu motoru nebo tu svoji puvodni, tak porad to stejne.
Ma nekdo nejake dalsi rady?
Napsal: 22 bře 2006, 06:38
od elit
nikdo nic?
Napsal: 22 bře 2006, 06:47
od elit
Je teda mozny, ze diky spatnym vstrikum ukazuje i palubni pocitac nesmyslne hodnoty?
Napsal: 22 bře 2006, 21:10
od elit
Tak co? Sazite na vstriky?
vedu si tu takovy maly monolog

Napsal: 22 bře 2006, 21:48
od Huml
No a neměl jsi původně 74 kW? To by pro začátek vysvětlovalo tu spotřebu.
Napsal: 22 bře 2006, 22:29
od 12skvarka
a máš správně nakodovanou jednotku??
Napsal: 23 bře 2006, 06:40
od elit
Nemel, i puvodne tam bylo 96kw. Jednotku jsem nejprve pouzil tu puvodni ze zadreneho motoru a delalo to to stejny jako kdyz se do ni prehral soft z jednotky co jsem k tomu dostal. Nebo je treba udelat jeste neco jineho?
Nic se neprizpusobovalo ci jinak nekodovalo.
Takze bych rad vedel kam vsude se ma jeste kouknout. Vstriky si kontrolovali a stridave vsechny vykazovali hodnoty 0 a 4.
Napsal: 23 bře 2006, 22:09
od Huml
Už se to tu někde řešilo, projdi nejdřív kabeláž v hlavě včetně zásuvek na vstřikách.
Napsal: 24 bře 2006, 02:35
od Bohus
serizovali jste vstrikovace v horni uvrati vacky???co ukazuje blok namerenych hodnot (davka paliva ve volnobehu)
Napsal: 24 bře 2006, 06:48
od elit
Bohus píše:serizovali jste vstrikovace v horni uvrati vacky???co ukazuje blok namerenych hodnot (davka paliva ve volnobehu)
Nic se neserizovalo. Komplet motor se usadil a nastartoval. Davka paliva tusim ukazovala 128 v druhem poli pokud je to ono.
Jinak obcas se ten ctvrtej valec chytne, ale jenom na chvilicku.
Jak se vstrikovac serizuje? Co se teda musi jeste udelat?
Diky
Napsal: 24 bře 2006, 06:51
od elit
Huml píše:Už se to tu někde řešilo, projdi nejdřív kabeláž v hlavě včetně zásuvek na vstřikách.
To se uz taky delalo. Zasuvka se prostrikla, to stejne kontakty na tryskach.
Napsal: 25 bře 2006, 19:46
od elit
Takze to bylo vstrikama