Stránka 1 z 2

KOUŘ - prosím pomoc !

Napsal: 18 pro 2013, 20:30
od Hury
Čau chlapi
Mám Leona 81 kw, dneska když jsem se rozjížděl trošku jsem vytočil jedničku a najednou to ztratilo výkon a zamnou bílí kouř, vůbec to nemělo sílu. Tak jsem to chcípnul znova nastartoval a zatím v pohodě. Prosím o rady. Předem díky moc.
:? :? :? :? [/b]

Napsal: 18 pro 2013, 20:38
od zizalak
copak rika pamět závad?

Napsal: 18 pro 2013, 20:39
od Hury
Vaga nemám takže nevim jaké jsou paměti závad. :-/

Re: KOUŘ - prosím pomoc !

Napsal: 18 pro 2013, 20:44
od vilozx6
vymeniť s kolegom, ktorý má rád kouř :D

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 18 pro 2013, 20:48
od Hury
To neni sranda potřeboval bych aspon nějaký rady čím by to mohlo být. :?

Napsal: 18 pro 2013, 20:55
od vilozx6
Hury píše:To neni sranda potřeboval bych aspon nějaký rady čím by to mohlo být. :?
Sranda musí byť. vstreky? čerpadlo? gufera?....turbo pred smrťou..... Začal by som vstrekami. Vybrať, či dobre rozprašujú.... ;)

Napsal: 18 pro 2013, 21:01
od Hury
A ty vstřiky poznám i na vagu jestli pracují správně ?

Napsal: 18 pro 2013, 21:32
od martl
Bílej kouř je voda ve spalovacím prostoru nebo ve výfuku, šedej až modrej kouř je olej ve spalovacím prostoru nebo výfuku , černej kouř je hodně nafty a málo vzduchu.

Napsal: 18 pro 2013, 21:39
od Hury
Díky. Jinak tedka jsem se ptal jednoho kluka a ten řikal že mu takhle odešlo turbo.

Napsal: 18 pro 2013, 21:52
od veksll
řekl bych že normální stav vytočení uzplně studenýho motoruv pondeli se my stalo to samy když ja kokot se rozjiždel kolem 8 večer nechal auto chvilku bezet na volnobech a pak pomalu pustil spojku a dal plny s tim že si hrabnu no co vám budu vykladat hold jsem blbeček :-) a v tu ranu samo motor se třas hulil bíle nešel vytočit jen tak do 1800 otáček zdechnul nastrartoval to samy. asi na třeti pokus se to chytlo od té doby v klidu. jelikož už jsem to na pár tdíčkách videl tenkrát mě Brouk vezl se svoji fabii a nemlich to samy tak bych to skoro diagnostikoval jako dejme tomu nedovřený ventyl nebo vymáčklí hydroštel jestli je to vubec možný a chvili mu trva než se zase srovná jestli se pletu a nekdo vi přesně co se stane necht mě opraví rád se přiučím :-) ještě kamošovi se stalo to samy na 4kovem golfu s vačkem 764 a čipem, tak studeny 1 plný a už škytal od te doby nalital dalšich hromadu tisic km a v pohodě jen zkratka nehonit to studené :-D

Napsal: 18 pro 2013, 22:31
od Mad_Boxs
Tak jsem se zrovna vrátil z výletu a přesně to samé se mi přihodilo. Za studena prudčí výjezd a taky motor na tři a kouř. Bylo to v noci, tak nevím jakou barvu. Na plyn jen slabá odezva, bál jsem se to zdechnout a běhen pár sekund vše OK.
Tak, že by vystavily hydra? Docela jsem se vyděsil.

Napsal: 18 pro 2013, 22:33
od MirekX
je to kombinace studeného motoru, vysokého tlaku mazání a zaneseného turba. Vyvěsí to výf. ventily, chvíli modře zahulí, zaklepe a po pár vteřinách OK

Napsal: 19 pro 2013, 11:46
od Hury
Tak díky chlapi já myslel ze je motor před smrtí (crazy) :-)

Napsal: 19 pro 2013, 11:49
od profik
Taky se mi to stávalo. Kombinace studený motor-otáčky nad 3 tis.....kouř a asi na tři válce... za chvilku se to samo chytlo a už se to v průběhu jízdy nestalo..

Napsal: 19 pro 2013, 12:43
od Hury
jj díky chlapi (rofl) :)