Ř.J. D3 WZ

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Ř.J. D3 WZ

Příspěvek od miraspetrowski »

kluci dobří dokáže někdo z Vás opravit ř. jednotku bufíku D 3 WZ,vypadá to asi na studený spoj nebo něco takovýho,,,stokrát naskočí, potom desetkrát ne a to se opakuje Imr-wére,nenaskočí když je to nejvíc potřeba, měl jsem ho venku zapojený na stole,jelo dobře ale po X startech nešlo,pak se zase probralo ,jednu ř.j.už jsem pohřbil když jsem z ní dloubal to plastový černý,ovšem i s pár součástkama,tak bych raději tuhle druhou svěřil odborníkům,pokud by byla K.O.tak by nešla vůbec a neřešil bych to, ale že jde a nejde není určitě uplně v prdeli, tak kdo by se nani cejtil díky předem
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

CARTRONIC v Prostějově. GUGLUJ a nejdeš víc. Já tam nechal teda opravovat studený spoje na jinych topeních,ale pochybuju že zde uspěješ,nechal jsem tam opravovat X jednotek co máš ty nebo i jiný od EBERU a nepochodil jsem. Na hovno jednotky prostě.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

petan
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:33

Příspěvek od petan »

Jj,přes to se většinou dostanu.
vikino1
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 27 lis 2006, 21:32

Příspěvek od vikino1 »

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Uživatelský avatar
live69
Aktivista
Příspěvky: 2437
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2008, 11:01
Bydliště: Tábor

Příspěvek od live69 »

já dělal studenák zase na čidlo plamene, fungovalo to pěkně na dotek- pustil si a nešlo, máčnul prstem na svorkovnici a najednou na diag šlo, tak sem sundal svosrkovnici , pěkně proletoval a už sem se ani nespojil diag :-) myslím že je to vždy tak 50/50
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO :-)
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

To jo,tam problém bejvá nejčastěji....
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Jednak to musí dělat ten kdo umí pájet,má vybavení a ne jak ti co maj trafopájku :D. To zaprvé.

Za druhé, pokud jsou jen spoje KO, tak je to v cajku a to se jen proletuje a jede se dál.

Pokud je KO nějaká součástka, je to v řiti, protože objednat něco na takovou jednotku je nerealny a když ano, tak vyměnit to je problém jako prase.

Tolik info z Cartronicu, protože sem tam měl několik jednotek hlavně z webasta a kromě čekací lhůty pul roku na dil bylo něco a pak po opravě to stejně nešlo, takže tak. Tím nechci nic říct proti Cartronicu. Oprava jednotek na hovno prostě.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:33

Příspěvek od petan »

autoelektrika píše:To jo,tam problém bejvá nejčastěji....
Svatá pravda,stačí frézka,slušná pájka a dobrá zalévací hmota.Obrázek
Naposledy upravil(a) petan dne 24 pro 2013, 19:30, celkem upraveno 1 x.
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:33

Příspěvek od petan »

Tady se musí opatrně,o milimetr víc a je po všem. :-D Obrázek
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:33

Příspěvek od petan »

A tady je ten problém.Obrázek
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Odpovědi: 0
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

O tomto jsem se bavil já a né o Cartronicu...
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Je to krásná práce, kolik jich šlo opravit takhle?


děkuji.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
petan
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 20:33

Příspěvek od petan »

autoelektrika píše:Z 99% je vždy problém jinde než se píše na VW foru.To jenom,aby si tady někdo neudělal víc problému a starostí než má..... .Jednotek s Petanem už jsme dělali tak 50Ks.Přeji krásné svátky !
Autoelektrika to už psal,myslím že snad jediná nešla.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“