Co je toto?

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Co je toto?

Příspěvek od Radek S »

K čemu to slouží a jak to má fungovat?Je to v ducatu 2,8TDI
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je zvyšovač / snižovač/ otáček, když je to studené, jsou nastaveny vyšší otáčky, takže při startování /po zapnutí klíčku/ jde na ten závit/černý váleček/ proud, který postupně ohřívá "bimetal" , který postupně ubírá otáčky až k volnoběhu...
nepropadat panice...
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

A když to nebude fungovat může to ovlivnit spotřebu?
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

meni to predvstrek a spotrebu to moc nerobi mozes to nechat odpojene otecovi jazdilo ducato aj bez toho :-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Uživatelský avatar
Tomas-Oaza
Přispěvovatel
Příspěvky: 420
Registrován: 24 led 2006, 12:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Nikol-City

Příspěvek od Tomas-Oaza »

presne toto je to jak sem ti to psal v jinym prispevku ze jsem to oddelaval. na spotrebu to zas tak vliv mit nebude
Lancia Kappa 2,4 TDS
Renault Master
Iveco daily 2,3
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Re: Co je toto?

Příspěvek od TDI tech »

Radek S píše:K čemu to slouží a jak to má fungovat?Je to v ducatu 2,8TDI
Obrázek
Takze dneska som stym kapanek laboroval, tak uvediem na pravu mieru ako to je. "TOTO" na tom obrazku je valcek s piestikom naplneny parafinom (nieco pod. ako termostat), ktory ZAPINA PREDVSTREK!!! Pokial je chladno parafin zmensi svoj objem a zatiahne pomocou lanka PREDVSTREK NA CERPADLE aby sa ulahcil motoru studeny start. Je ovladany dvoma sposobmi:
1, Bud cez neho v dvojobale obteka voda z motora. Hned po nastartovani zacne cez neho cirkulovat voda z motora. (Francuzke auta) Ohrieva parafinovu napln nasledkom coho zacne parafin zvacsovat svoj objem a uvolni lanko ktore taha za packu nastavovaca predvstreku. Cize pomaly vypne predvstrek.
2, Ohrev je spraveny elektricky. Hned po starte sa na nom objavy napatie +12V. (Talianske a Nemecke auta) Prud tecuci termospiralou zohrieva parafinovu napln nasledkom coho zacne parafin zvacsovat svoj objem a uvolni lanko ktore taha za packu nastavovaca predvstreku. Cize pomaly vypne predvstrek.


"TA" druha mala packa z opacnej strany cerpadla hore, je ZVYSOVAC OTACOK STUDENEHO VOLNOBEHU. Prida volnobezne otacky studeneho motora asi o 100ot./min. Ovladanie funguje rovnako ako ovladanie predvstreku.

Predvstrek sa chystam prerobit na rucne ovladanie. Pouziem nato vysuvnu packu na ovladanie sytica zo Zigulaka. Bowden zo zvaracky a 1.2mm zvarci drot.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“