Stránka 1 z 1

OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 27 pro 2013, 17:38
od martinsidlo
Hezký den,kde by jste hledali únik oleje u OI AKL na třetím válci? Komprese stejná na všech čtyřech,chytá i jezdí na čtyři válce ale na třetím je po 2tis černá svíčka a žere to olej 1L /2,5 tis. Prasklý stírák nebo rozpadlá(é) gumky na ventilu?

Napsal: 28 pro 2013, 16:59
od Diletant_a_Laik
Pravděpodobně obojí, jen kroužek nebude prasklej, ale jen netěsní

Napsal: 31 pro 2013, 16:00
od auto-point
udělěj gufera, a překroužkuj...

Napsal: 01 led 2014, 11:54
od martinsidlo
Jj, to je nejméně příjemná práce. Kde kupujete kroužky ( asi Kolbenschmit ) v Praze? Díky.

Napsal: 02 led 2014, 16:00
od michal600
taky sem to už dělal, byly zapečený stírací kroužky a vydřený vodítka ventilů

Napsal: 08 úno 2015, 14:19
od TheJarko895
Z valcami netreba nic robit? len nove kruzky a hlavu na repas?ma najazdenych 180000.

Napsal: 08 úno 2015, 19:42
od Tomas.cz
Szakalmetal, motordily.cz

Napsal: 11 úno 2015, 12:18
od roman1648
ja s tim nemam dobry zkusenosti, taky jsem delal AKL, válce byly už dost oválný ( měřeno tříbodovým dutinoměrem ), dal jsem nový kruhy o číslo větší a dopiloval aby tam byla co nejmenší spára jak ve starý škole, bylo to dobrý rok a začalo to chlasta olej zase...

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 28 led 2022, 20:11
od Tomas6
Kluci jaké jsou po těch letech další zkušenosti? Mám tu akl, žere olej tak že na 4tém válci zasere svíčku tak že není vidět prostřední elektrodu, mimo to semtam hrčí na 3. Mám podezření na podpálený ventil. Taky to má všechno okolo 11 studené, teplé i 14. Jen ten 4 válec pořád hapruje. Na volnoběh a ve vyšších otáčkách ok, ale jak to trochu podtočím tak to štěká na 3 a střílí do výfuku. Auto za to už moc nestojí dělat na tom celou go s výbrusem válců, jsem si říkal udělat hlavu přeprášit válce ruční honovačkou a dát nové kruhy. Majitel bratranec, trochu socka, ale dříč, nadělal se mi tu na baráku tak to musím nějak kulantně uvést do provozu a nevím jak z toho ven.

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 01 úno 2022, 10:10
od roman1648
Přesně tak to udělej ale ten píst na tom 4tém válci bych dal novej jestli bude nějakej porýhovanej nebo tak,ono to pak rádo klepe jak to chytne tlaky novýma kruhama a udělanou hlavou

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 01 úno 2022, 19:54
od jericho-3
Trochu mne zaráží trochu socka, ty jsi hrabě Tomasi 6 ,nebo co? Nebo je to tím, že má starého Golfa :( ?

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 01 úno 2022, 20:26
od Tomas6
Ne. Nejsem hrabě, ani mi nevadí že má staré auto. Mám taky ale za socku se nepovazuju. Je to myšleno tím že částečně (víkendový) alkoholik, za každý měsíc mu z výplaty nezůstane ani koruna a ve chvíli kdy by měl přemýšlet o koupi druhého auta nemá ani korunu. Borec 30 let, bydlí u rodičů a za 12 let co chodí denně do práce a víkendy po fuškách po stavbách nemá našetřeno ani na tu opravu. Já v jeho věku postavil barák a neměl jsem ani korunu dluhu. Takže asi tak.

Romane dneska jsem sundal hlavu nic špatného jsem nezjistil. Píst nedodraný, ventily těsné kruhy ok. Tak nevím no. Udělám jak jsem psal a děj se vůle boží. Když nechám udělat hlavu, náplně těsnění kruhy, kat který mu někdo ukradnul, tak jen v materiálu je v tom za 14. To auto nemá takovou cenu.

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 02 úno 2022, 13:47
od roman1648
No, počkej, když máš dole jen hlavu tak vidíš prd jak vypadají kruhy, počkej jak ten píst vyndáš, stírák bude totálně zakarbonovanej a drážky pro kroužky a otvory pod stírákem stejně tak
pokud jsou válce pěkné,ok,nedělaj s nima nic ale kruhy bych udělal na všech pístech, jinak si myslím že to nemá cenu
Ventily ti na zalití těsní,to asi ano, ale v pohybu když vaklou ve vyběhaném vodítku a těsní je gufírko tvrdé jak broky tak to samozřejmě dobrý není, co ti mám povídat, to víš...

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 02 úno 2022, 15:09
od Tomas6
Samože mám dolů i vanu a píst venku. Karbon tam není. Přehonuju to a kruhy dám rozhodně nové..

Re: OI 1,6 AKL žere olej

Napsal: 03 úno 2022, 09:46
od roman1648
A jo tak to jo já že jsi psal že máš dole jen hlavu
Jasně,taky to tak dělám, přeletím válce párkrát honovačkou v akučce mažu konkorem,pak to vypláchnu čističem na brzdy,vytřu,máznu olejem,nabouchám písty a je to