hrdza

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

hrdza

Příspěvek od TDiKubo »

Zdravím
nevie te mi pradiť čim natrieť prahy aby auto nehrdzavelo ? už druhý rok to iste v lete sa stým babrem aby to bolo na zimu nachystane a začne zima a je to v p....
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
m.a.r.e.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 866
Registrován: 01 zář 2011, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od m.a.r.e.k »

v ktorych miestach ti to presne hrdzavie? daj aj foto . mne to na octavii hrdzavelo v mieste kde su predne zasterky
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

no presne tam kde maju byť zasterky tam to hrdzavý a lupe sa pôvodný nástrek prahou aj popod tmel čo je nim karoseria vytmelená v lete som sa stým pobavyl kompletne zlupal všetok nastrek čo sa začal zlupovať natrel som to potom zakladovkou a 3x tlumexom celé prahy
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

řešil jsem to samé jak u fabie,O I a O II - vždy jsem jsem jen pořádně očistil,zbavil rzi a pořádně zatřel a zapaplal černým BODY a nikdy již zádný problém
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
Uživatelský avatar
golf boost
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Registrován: 30 lis 2012, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od golf boost »

Používám Valvoline TECTYL BODYSAFE na celý spodek a po 3 letech stále ok.
We.na
Přispěvovatel
Příspěvky: 54
Registrován: 08 lis 2013, 18:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od We.na »

TDiKubo píše:bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?
Pořádně to očisti, servy co půjde. Pak to stříkni do plniče a pak dej dvě hezký plny vrstvy BODY a mělo by to pak být OK. ( ten plnič být nemusí, jen pro jistotu, když se ti bude chtít)
octavia 1.9TDI 81KW, ASV
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

We.na píše:
TDiKubo píše:bodyčkom som striekol zadnu nápravu no a nevyzerá to moc dobre snou tak bodyčko som ani nedával lebo sa lupe .... nemá niekto nejaký nápad?
Pořádně to očisti, servy co půjde. Pak to stříkni do plniče a pak dej dvě hezký plny vrstvy BODY a mělo by to pak být OK. ( ten plnič být nemusí, jen pro jistotu, když se ti bude chtít)
ktore bodyčko je dobre ? lebo ich je viacej druhou
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
mjanulik
Přispěvovatel
Příspěvky: 636
Registrován: 01 říj 2011, 21:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od mjanulik »

nevím jaký je to druh přesně,je to ve spreji s černým víčkem a přelakovatelný,zítra se podívám
ri53hu
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 03 lis 2011, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ri53hu »

Tak tohle je na dlouhé povídání, jestli jsi použil obyč.základ a na něj tlumex tak to je špatně (protože tlumex začne po čase nasávat vlhkost a je problém) je potřeba to obrousit až na plech odmastit a pak natřit dvousložkovým základem( epoxydovým nebo polyuretanovým) který po uschnuti nesaje vodu, potom lehce pobrousit (zdrsnit) ale až po vytvrdnuti tak 2 dny.Oprášit a natřít barvou ale zase dvousložkovou.Pak už múžeš použít BODY na ochranu prahú, tak to pro začátek.
A teď příčina; podle popisu má auto asi 13 let chtélo by to vystříkat prahy nějakým ochraným prostředkem nejlepe (DINOL NA DUTINY) je to voskova ochrana protože za ty roky (většinou uz jsou v prazích mikroskopické trhlinky (nebo je to zvenku obouchané kamínky od kol) kterýma se dostáva zevnitř prahu vlhkost pod venkovní nátěr a pak vznikají ty malé puchýřky co jsou vidět z venku na takto poškozenych dílech.No časem jich bude víc a víc ......ale to už je další fáze opravy , ješté pro ty co už maji v některých dílech puchýřky a pod něma už malé dírky ( postup jako jsem uvedl ale po obrouše dírky zaklepat aby tam byly hlubší jamky pak zatmelit dvousložkovým tmelem pobrousit pak základ a dál už jste to četli nahoře) R.

A HLAVNĚ NEPOUŽÍVAT PLNIC JAKO ZÁKLAD , PLNIČ MEMÁ TU PŘILNAVOST K PODKLADU JAKO ZÁKLAD A ZÁKLAD VE SPREJI TAKY NIC MOC
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Debata , ktorá mi pripomína dobu pred 40. rokmi , kedy mal každý druhý majiteľ auta vlastný recept na boj s koroziou. Na sprístupnenie podvozku sa používali kolísky a kamaráti , ktorí auto otočili na bok .
Nezmenila sa však jedna vec : Hrdzu treba mechanicky odstrániť - najlepšie do čistého kovu ( neverte náterom , ktoré sú 3 v 1 a aplikujú sa na hrdzu ) odmastiť a natrieť štetcom antikoroznym základom .
Ďalšie nátery sú na fantázii a možnostiach majiteľa .
Vyhnite sa náterom , ktoré tvoria pevnú , tvrdú a nepružnú vrstvu ( napr. epoxydové laky ) , pretože pod ňou bude korozia veselo pokračovať .
Všetkým ktorí sa na toto chystajú prajem pevné zdravie a trpezlivosť .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

Jarda S. píše:drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
body nejlíp na čistej odmaštěnej plech ,i tu základovku to po čase zvedne a je to o to horší,proto že je to dlouho schovaný a vyleze to když je to dost v pr...li,dobrá malá pískovačka do ruky za 800,- a nadělá to parády až až
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
marian.marcin
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 29 pro 2012, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od marian.marcin »

Očistiť plech na kov na to penetračnú farbu Ferro Color, na to antikorozívny epoxydový plnič a tak body a potom lak sú to chúlostivé miesta kde sa ukladá soľ mlátia tam kamene a pod. Mám to overené na svojom aute už dva roky a úplná spokojnosť. Ta spomínaná penetračná farba má oproti obyčajným základovkám oveľa lepšiu prilnavosť a rozkladá zbytkovú hrdzu .Urob to tak ako píšem a budeš spokojný ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

miraspetrowski píše:
Jarda S. píše:drátěnej kartáč do rozbrusky -> základovka -> zalejt body 950 (přelakovatelný) dělá se černý, bílý, šedý ;)
body nejlíp na čistej odmaštěnej plech ,i tu základovku to po čase zvedne a je to o to horší,proto že je to dlouho schovaný a vyleze to když je to dost v pr...li,dobrá malá pískovačka do ruky za 800,- a nadělá to parády až až
výrobce (body) uvádí nanášet na nazákladovaný povrch
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“