Stránka 1 z 2
Záměna startéru
Napsal: 12 led 2014, 23:51
od Tomáš V.
Mam octavii 1, 1U5 combi, TDI 81 KW, ASV. Starý startér valeo VW AG 02A 911 024 B, VL4, D7RS30.
Mam možnost Valea ale s označením 02Z 911 024L ( předpokládám, že je to na typ Octavie 3 ), lze tento použít na O1 ? díky za radu
Napsal: 13 led 2014, 00:08
od Golfisko
Ten původní již nepůjde zrepasovat? Pokud ten nový nemáš zadara je to škoda peněz (pokud lze udělat záměna)
Napsal: 13 led 2014, 08:45
od Tomáš V.
Ten starý mam, repas jsem dělal sám, vyčistil, uhlíky, pouzdro atd., ale je unavenej, magnety ve statoru nemají sílu...
Napsal: 13 led 2014, 09:02
od Slavkov
Vím, že to není totéž, ale také jsem řešil něco podobného:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=115629
V ETCE uveden nebyl... a jak krásně v AGR motá

Pokud ti sedí příruba a délka výjezdu a bude dostatečný výkon, tak to asi bude OK...
Re: Záměna startéru
Napsal: 13 led 2014, 09:54
od slovacek.milos
[quote="Tomáš V."] 02Z 911 024L ( předpokládám,
ten kod je nějaký divný to bude ze supa

Napsal: 13 led 2014, 09:59
od Ladas
podle čísla to je oct2 myslím že 1,9tdi takže by pasovat měl až na šterk na ovládání cívky (50)
Napsal: 13 led 2014, 12:03
od Tomáš V.
Děkuji za Vaše názory , jestli by se jednalo jen o konektor ovládání cívky, tak to bych upravil. Podle názoru by tam měl jít teda. Asi je to startér na Octavii II , 1.6 TDI
Napsal: 13 led 2014, 12:13
od slovacek.milos
Tomáš V. píše:Děkuji za Vaše názory , jestli by se jednalo jen o konektor ovládání cívky, tak to bych upravil. Podle názoru by tam měl jít teda. Asi je to startér na Octavii II , 1.6 TDI
hlavně si prověř aby byl 2 W pokud je jen 1,7 při míns 15 nic moc
Napsal: 13 led 2014, 12:25
od Tomáš V.
podle toho kódu by měl mít snad výkon 2 kw, což by bylo super...
Jestli pasoval tento viz odkaz
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=115629 , tak by mohl i ten , na který se tu dotazuji.
seznam starteru :
http://alternators-starters.blogspot.cz ... rters.html
Napsal: 13 led 2014, 13:22
od Slavkov
jj, mě pasoval... však to tam píšu, aby se příště vědělo

11 zubů místo 10 je OK, samozřejmě štekr na cívce byl také jiný...
Napsal: 13 led 2014, 13:27
od Tomáš V.
jj já mam teď originálně v autě Valeo 11 zubů, tak zubů se nebojím, jednalo se mi o přírubu, rozteč děr na šrouby a na délce vyjetí pastorku. Jinak mam O1, ASV, 1U5 combi, 81KW
Napsal: 13 led 2014, 14:25
od jericho-3
Tomáš V.-copak je to veterán z 20. tých let aby ti zmizel magnetismus? Tohle je startér a ne zap. magnetka..

Napsal: 13 led 2014, 14:32
od Ladas
jestli máš 1U5 combi tak je něco špatně....
Napsal: 13 led 2014, 19:46
od martinsidlo
jericho-3 píše:Tomáš V.-copak je to veterán z 20. tých let aby ti zmizel magnetismus? Tohle je startér a ne zap. magnetka..

To se ti ještě nestalo? Já už jsem takový musel měnit na Seatu. Vyměnil jsem jen magnety a jako zamlada. Záleží,od koho ve výrobě koupily ferit. Není ferit jako ferit.
Napsal: 13 led 2014, 20:27
od petan
Permanentní magnety opravdu mohou po čase přijít o nějaké procento magnetismu ale u startéru Valeo D7RS30 co zmiňoval Tomáš V. to fakt nehrozí,ten má stator z klasicky vinutých cívek.