Motor 1.8TSi přeskočený rozvod
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor 1.8TSi přeskočený rozvod
Setkal se někdo z Vás s přeskočenou a tedy i potkanou 1.8TSi?
Mám motor CDAA, točí se jak kafemlejnek, najeto 75tkm
Vačky se točej, ale vahadla posekaný jak tráva od křovinořezu.
Zatím dilema jestli se do toho pustit a nebo jiný "funkční" agregát a auto z domu...
Mě někdo zkušenost? Dík
Mám motor CDAA, točí se jak kafemlejnek, najeto 75tkm
Vačky se točej, ale vahadla posekaný jak tráva od křovinořezu.
Zatím dilema jestli se do toho pustit a nebo jiný "funkční" agregát a auto z domu...
Mě někdo zkušenost? Dík
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 15 led 2014, 22:52, celkem upraveno 1 x.
rozhodně pustit potkaný to máš na sacích a doporučuju zkontrolovat tlak oleje a vyměnit nastavovač vačky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
a už jsi přišel na to proč to hopne? napínák byl zaaretovanej nebo už to lítalo na volno a byly cvaklý jen sací nebo i vejfuk?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
u Reeshy jsem koukal na napínák taky ze skokana co měl 00prd najeto (již byl měněn motor na záruku) a zuby měl všechny, jj jsou to hrozný jebky co teď dělaj řekneš si řetěz ok ale na co se podíváš to se jebe a vydrží jen 100tis než je podobný problém...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Ok ale když to srovnáš třeba s V6 2.8 kde po 300tis stačilo dát kluzáky aby bylo ticho a na motor sis moc postavit kafe aniž by se vlnila hladina a při tom poslouchat jak klapaj vstřiky a občas je přes volné gumičky slyšet jak kloktají klapky v proměnném sání je to trošku ubohost... 80 a pohřeb nahoře nebo rovnou i s pístama a z jakýho důvodu úspora váhy kvůli emisím a vyhoněný výkon aby plechovka byla "konkurenceschopná"
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!