Motor 1.8TSi přeskočený rozvod

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Motor 1.8TSi přeskočený rozvod

Příspěvek od Tomas.cz »

Setkal se někdo z Vás s přeskočenou a tedy i potkanou 1.8TSi?
Mám motor CDAA, točí se jak kafemlejnek, najeto 75tkm

Vačky se točej, ale vahadla posekaný jak tráva od křovinořezu.

Zatím dilema jestli se do toho pustit a nebo jiný "funkční" agregát a auto z domu...

Mě někdo zkušenost? Dík
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 15 led 2014, 22:52, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Jj setkal já nebo Reesha
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

rozhodně pustit potkaný to máš na sacích a doporučuju zkontrolovat tlak oleje a vyměnit nastavovač vačky
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

ted zrovna tu mam ctyri potkany, najeto od 60 do 100tis. ,nejstarsi je 2009 a u všech je stejny problém,vadnz napinak retezu...
ještě nebyl problém ze by byl spatny tlak oleje..
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a byly tam napínáky se zpětným zajištěním?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

byly :)
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a už jsi přišel na to proč to hopne? napínák byl zaaretovanej nebo už to lítalo na volno a byly cvaklý jen sací nebo i vejfuk?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

mam dole jen jednu hlavu ale jsou jen saci,napinak je KO,chybi dva zoubky
Minuly tyden sem delal jednu taky jen saci ale dva byly urazeny a jeden vletel do hlavy na stojaka a druhy prorazil pist ... jsou to desny kolobezky
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

nejhorsi je ze zacinaj litat i ty 1,2tsi a 1,4tsi
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

u Reeshy jsem koukal na napínák taky ze skokana co měl 00prd najeto (již byl měněn motor na záruku) a zuby měl všechny, jj jsou to hrozný jebky co teď dělaj řekneš si řetěz ok ale na co se podíváš to se jebe a vydrží jen 100tis než je podobný problém...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

ve vyrobe stim najezdi cca 300tis. km a vse ok a zakaznik stim najede do 100 a je hotovo,jde o to ze ve vyrobe to auto jezdi a jezdi,kdezto zakaznik stim jezdi prahu,caste rozjezdy,vykyvy otáček atd...vetsi namahani
byla i serie kdy se vytahal retez,cca o 1cm delší a uz skakali.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Jsou na to motory někde nebo je to nedostatkový.Máme tu taky jeden a čeká na pořadník.
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16

Příspěvek od pokornasek.pepan »

je to jak kdy,nekdy motor ,,delam,, a nekdy shanim novej a davam novy rozvody.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Ok ale když to srovnáš třeba s V6 2.8 kde po 300tis stačilo dát kluzáky aby bylo ticho a na motor sis moc postavit kafe aniž by se vlnila hladina a při tom poslouchat jak klapaj vstřiky a občas je přes volné gumičky slyšet jak kloktají klapky v proměnném sání je to trošku ubohost... 80 a pohřeb nahoře nebo rovnou i s pístama a z jakýho důvodu úspora váhy kvůli emisím a vyhoněný výkon aby plechovka byla "konkurenceschopná"
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1347
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29

Příspěvek od dist01 »

njn to nemuže za to jenom retez to je snizovani rotacnich hmot a to ma za na sledek ne primo zvetsovani rotačnich vybraci ktere pusoby na retez
BMW 330i
MAZDA RX8 ex
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“