problem l.p. koleso drhne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
problem l.p. koleso drhne
stále brzdí l.p. koleso,vymenené vodiace tičky,piest+gumička odvzdušnené strojom niekolko krát aj hadička je nová.už si nevieme radi kde môže biť chyba proste ten piest sa nevracá.po odvzdušnení chvílu ide tak do 5km.auto brzdí super len sa to prehrieva a cvrliká.nestretol sa nikto stakým dačím vopred ďakujem za cenné rady .Passat 96kw 500000km 2003r.v.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
nemáš vymačkanej držák brzdiče jak dosedají destičky? Ta pružina na brzdiči to pak přilačuje,kříží se to a přibržďuje to celkem dost potom. Kort když jsou ještě vymačkaný gumy vodících čepů..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Prikláňam sa k Ladasovmu názoru , že niečo bráni spätnému prúdeniu kvapaliny .
Skús manualne odvzdušniť tak , že naplníš nádobku kvapalinou a zavesíš ju nad barana . Rovnako naplň kvapalinou aj priesvitnú hadičku a daj ju do nádobky . Otvor odvzdušňovák s nasadenou trubičkou . Pomocník zošľapne brzdu - rýchlo dole , pomaly hore . Ty pozoruj - pri normálne fungujúcej brzde sa musí časť kvapaliny , pri pohybe pedála hore vracať . Ak tak nie je , potom je vadná hadička , alebo máš niečo v potrubí . ( možno kúsok gumy ).
Prečo sa to odvzdušňovalo strojovo ? Manuálne to nešlo ?
Skús manualne odvzdušniť tak , že naplníš nádobku kvapalinou a zavesíš ju nad barana . Rovnako naplň kvapalinou aj priesvitnú hadičku a daj ju do nádobky . Otvor odvzdušňovák s nasadenou trubičkou . Pomocník zošľapne brzdu - rýchlo dole , pomaly hore . Ty pozoruj - pri normálne fungujúcej brzde sa musí časť kvapaliny , pri pohybe pedála hore vracať . Ak tak nie je , potom je vadná hadička , alebo máš niečo v potrubí . ( možno kúsok gumy ).
Prečo sa to odvzdušňovalo strojovo ? Manuálne to nešlo ?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
taky jsem jednou u caddy II tohle řešil, pravý přední kolo pořád brzdilo,
nakonec to byl hlavní brzdový válec, a to jsem vyměnil hadici , trubku, několikrát rozebráno... nakonec to bylo na začátku...
nakonec to byl hlavní brzdový válec, a to jsem vyměnil hadici , trubku, několikrát rozebráno... nakonec to bylo na začátku...

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km