Problem s vykonem 1.4 TDI/SFII

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Aluzcz
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 led 2014, 16:53
Odpovědi: 0

Problem s vykonem 1.4 TDI/SFII

Příspěvek od Aluzcz »

Dobry den panove,

neprve uvedu ze nejsem odbornik ani v tom nejmensim slova smyslu na naftove motory, nikdy jsem sam naftovy motor nemel a uprmne mi ani moc nevoni, sam jsem mel vzdy benzinove predevsim vysokootackove Japonske motory.

Ovsem ma nynejsi pritelkyne m Fabii II s 1.4TDI nekolikrat jsem tohle auto ridil a podle me zadny zazrak proti me Honde ale tak nejak to jelo, nyni potom co sme spolu tahli jine auto a kdy se Fabce trochu pripalila spojka kdyz tahla ono druhe auto do kopce auto netahne na 1. rychlost do 2tis otacek prakticky vubec a u dalsich rychlosti to taky neni zadny zazrak, na neutral se mi zda ze tento trivalec "klepe" viz nez by mel a jeho chod je jeste vic min civilizovany nez predtim.

Vzhledem k tomu ze o dislech nevim skoro nic vychazim z obecne logiky jak funguje kazdy spalovaci motor, a to ze ze bud priblem na vstupu, pri spalovani a nebo na vystupu.

V tomto konkretnim pripade se mi osobne zda jako by byl problem na vstupu a moje premisa je ze se auta nadychlo spaleneho oblozeni spojky a neco se ucpalo/umazalo, bud nejaka vaha vzduchu, egr, vzduch filtr ci cokoliv jinyho protoze z auta vylete obrovsky oblak dymu po kterem auto smrdelo jeste tyden.

Pro ty kteri mi budou rikat ze je to prave ta spojka, tak neni, ta neprokluzuje a navic by nemela nic spolecneho s chodem motoru o to vic na netural.

Spana nafta by to byt nemela vzhledem k tomu ze tankuje porad jen na dvou stejnych znackovych pumpach.

Za vsechny mozna napady co by mohlo byt spatne pripadne jak to dat doporadky budu vdecny.
Naposledy upravil(a) Aluzcz dne 17 led 2014, 17:20, celkem upraveno 2 x.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

tak to bolo "profi" tahanie ked horela spojka. tipnem preskocene rozvody?
Aluzcz
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 17 led 2014, 16:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od Aluzcz »

misocko píše:tak to bolo "profi" tahanie ked horela spojka. tipnem preskocene rozvody?
Tahla to sama, co rict vic,... kazdopadne rozvody me nenapadli, vsechny moje auta meli/maji rozvod retezem, i kdyz sou potom hlucnejsi....

Kazdoapdne kdyby to byl preskoceny rozvod, jezdilo by to potom vubec?
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

jezdilo, jeden / dva zuby su v poho (teda este sa to nestretne ale uz to netaha)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

kolik to ma natoceno?
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“