1,9TDi 1Z -cvakání->klepání->ztráta výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,9TDi 1Z -cvakání->klepání->ztráta výkonu
Ahoj, potřeboval bych radu nebo tip v čem by mohl být problém.
Před cca 200km mi začalo v motoru klepat lehce, za jízdy to bylo slyšitelné cca od 1800ot. Dával jsem to za vinu vadnému hydroštelu, zvakání bylo závislé na otáčkách, ale celou dobu se cvakání nezhoršovalo.
Až na poslední jízdu, po 20km se začalo cvakání zhoršovat, auto ztratilo výkon, začal jsem spomalovat abych zastavil a motor se začal hrozně klepat, tak jsem ho radši vypnul.
Dotáhl jsem ho domů a zkusil motor druhý den nastartovat, zezačátku se motor zase hrozně klepal, ale cca po půl minutě přestal, ale kouří bíle, celkem hodně.
Voda se ale neztrácí, není v ní olej. V minulé době se mi občas stalo že motor při jízdě většinou při cca 100km/h jakoby škubal-vynechal, ale to jen občas.
Kde by mohla být chyba? Může být vadný vstřik? Jak by se projevovalo kdyby odešel hydroštěl?
Před cca 200km mi začalo v motoru klepat lehce, za jízdy to bylo slyšitelné cca od 1800ot. Dával jsem to za vinu vadnému hydroštelu, zvakání bylo závislé na otáčkách, ale celou dobu se cvakání nezhoršovalo.
Až na poslední jízdu, po 20km se začalo cvakání zhoršovat, auto ztratilo výkon, začal jsem spomalovat abych zastavil a motor se začal hrozně klepat, tak jsem ho radši vypnul.
Dotáhl jsem ho domů a zkusil motor druhý den nastartovat, zezačátku se motor zase hrozně klepal, ale cca po půl minutě přestal, ale kouří bíle, celkem hodně.
Voda se ale neztrácí, není v ní olej. V minulé době se mi občas stalo že motor při jízdě většinou při cca 100km/h jakoby škubal-vynechal, ale to jen občas.
Kde by mohla být chyba? Může být vadný vstřik? Jak by se projevovalo kdyby odešel hydroštěl?
GII 1.6TD->Tdi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33929
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ahoj. na dilne uz jsem tohle parkrat resil. kde se da sehnat ta frezka na kliku ?slovacek.milos píše:už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody
klepou ti ventily o píst,
rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm 
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs

Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33929
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Chlapi tak mám nový poznatek, chytne na brnk, ale klepe se jako ratlík, už ale necvaká, kouří bíle, na VAGu v bloku hodnot (13.kanál) ukazují všechny válce dávku, jen poslední neukazuje žádnou hodnotu.
Může to být teda vstřik? Jelikož motor je dělaný před 20 000km, jen vstřiky a čerpadlo zůstalo původní.
Může to být teda vstřik? Jelikož motor je dělaný před 20 000km, jen vstřiky a čerpadlo zůstalo původní.
GII 1.6TD->Tdi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33929
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
to,že tam nieje štvrtá hodnota tak má byť,lebo tie 3 ostatné sú porovanie voči riadiacemu,kolečko na kluke,prešiel som si tým istým..trvalo mi pár mesiacov kým som na to prišiel.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Jo, kolečko už potrápilo pár mechánů..Dnes o tom ví i kuchařka v kantýně, ale dělá to takové brikule, že na to pasuje x závad..Já u LT /6v/ se u toho věšel snad týden..Tady hrozně mate, že je to pokaždé jinak a kolikrát si člověk dal cigáro, že je hotovo a po vyjetí z dílny auto začlo vandovat a bíle kouřit, že ho překous...Dělá to dojem, že to jde třeba na 3,5 nebo 5,5 válce..Ale jak to klepe, jak píše Miloš možná už se tam líbá ventil s pístem..
Ale je problém, když to tím není, a člověk kontrolu provede zbytečně...

Ale je problém, když to tím není, a člověk kontrolu provede zbytečně...
nepropadat panice...
Všem moc děkuju za rychlé reakce a rady, zatím teda nevyřešeno jelikože nemám kde na to kouknout teď v tom sněhu všude.
Jediné co tak doufám že se neprotočilo kolo na klikovce, i když se k tomu většina z vás přiklání
. Každopádně to teda bude první zo zkontroluju, jen je zvláštní že to startuje na brnk, potom se celý motor klepe, po chvilce ztichne a hlavně už necvaká jako předtím.
Budu muset počkat až se umoudří počasí a budu to moct odtáhnou do dílny.
Jediné co tak doufám že se neprotočilo kolo na klikovce, i když se k tomu většina z vás přiklání


Budu muset počkat až se umoudří počasí a budu to moct odtáhnou do dílny.
GII 1.6TD->Tdi
stačí se podívat na hlavní řemenici za chodu jestli se kejve neriskuj a chcípni to nebo to ještě potkáš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!