1,9TDi 1Z -cvakání->klepání->ztráta výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

1,9TDi 1Z -cvakání->klepání->ztráta výkonu

Příspěvek od refresh »

Ahoj, potřeboval bych radu nebo tip v čem by mohl být problém.
Před cca 200km mi začalo v motoru klepat lehce, za jízdy to bylo slyšitelné cca od 1800ot. Dával jsem to za vinu vadnému hydroštelu, zvakání bylo závislé na otáčkách, ale celou dobu se cvakání nezhoršovalo.
Až na poslední jízdu, po 20km se začalo cvakání zhoršovat, auto ztratilo výkon, začal jsem spomalovat abych zastavil a motor se začal hrozně klepat, tak jsem ho radši vypnul.
Dotáhl jsem ho domů a zkusil motor druhý den nastartovat, zezačátku se motor zase hrozně klepal, ale cca po půl minutě přestal, ale kouří bíle, celkem hodně.
Voda se ale neztrácí, není v ní olej. V minulé době se mi občas stalo že motor při jízdě většinou při cca 100km/h jakoby škubal-vynechal, ale to jen občas.
Kde by mohla být chyba? Může být vadný vstřik? Jak by se projevovalo kdyby odešel hydroštěl?
GII 1.6TD->Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33929
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody

klepou ti ventily o píst,

rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff ;)
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

zkoukni rozvody ;)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4300
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

taky mi to jednou začlo dělat, ale já nepovolil a držel to pod plynem (stalo se to v kopci) pak ještě když sem dojel domu a od tý doby nic (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od jirka.p »

slovacek.milos píše:už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody

klepou ti ventily o píst,

rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff ;)
ahoj. na dilne uz jsem tohle parkrat resil. kde se da sehnat ta frezka na kliku ?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33929
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím stojí barák u nás to je tak že když chdíš do hodonína spravovat hlavy tak ji za kilo pujčuje
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Chlapi tak mám nový poznatek, chytne na brnk, ale klepe se jako ratlík, už ale necvaká, kouří bíle, na VAGu v bloku hodnot (13.kanál) ukazují všechny válce dávku, jen poslední neukazuje žádnou hodnotu.
Může to být teda vstřik? Jelikož motor je dělaný před 20 000km, jen vstřiky a čerpadlo zůstalo původní.
GII 1.6TD->Tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33929
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

když se posunuje koliesko pozná se to stetoskopen na výfukovém nebo sacím potrubí klepe potrubí podle toho kam se nahnou rozvody

když klepe vstřik tak povoluješ vstřiky a slyšíš
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

to,že tam nieje štvrtá hodnota tak má byť,lebo tie 3 ostatné sú porovanie voči riadiacemu,kolečko na kluke,prešiel som si tým istým..trvalo mi pár mesiacov kým som na to prišiel.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, kolečko už potrápilo pár mechánů..Dnes o tom ví i kuchařka v kantýně, ale dělá to takové brikule, že na to pasuje x závad..Já u LT /6v/ se u toho věšel snad týden..Tady hrozně mate, že je to pokaždé jinak a kolikrát si člověk dal cigáro, že je hotovo a po vyjetí z dílny auto začlo vandovat a bíle kouřit, že ho překous...Dělá to dojem, že to jde třeba na 3,5 nebo 5,5 válce..Ale jak to klepe, jak píše Miloš možná už se tam líbá ventil s pístem.. :)
Ale je problém, když to tím není, a člověk kontrolu provede zbytečně...
nepropadat panice...
refresh
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 25 srp 2008, 14:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Lbc

Příspěvek od refresh »

Všem moc děkuju za rychlé reakce a rady, zatím teda nevyřešeno jelikože nemám kde na to kouknout teď v tom sněhu všude.
Jediné co tak doufám že se neprotočilo kolo na klikovce, i když se k tomu většina z vás přiklání :roll: . Každopádně to teda bude první zo zkontroluju, jen je zvláštní že to startuje na brnk, potom se celý motor klepe, po chvilce ztichne a hlavně už necvaká jako předtím.
(wallbash)
Budu muset počkat až se umoudří počasí a budu to moct odtáhnou do dílny.
GII 1.6TD->Tdi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stačí se podívat na hlavní řemenici za chodu jestli se kejve neriskuj a chcípni to nebo to ještě potkáš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

jirka.p píše:
slovacek.milos píše:už to nestartuj odešlo ti ozubené koliesko na klice potáčí se ti rozvody

klepou ti ventily o píst,

rozdělat rozvody, frézu na kliku, nové koliesko a dotáhnout na krefff ;)
ahoj. na dilne uz jsem tohle parkrat resil. kde se da sehnat ta frezka na kliku ?

Mám ji doma :)
ppmajko
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 03 úno 2010, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od ppmajko »

nieco podobne riesim na kamosovej audine 2,0 tdi

jemu to az tak neklepe,tiez chyta n brnk, z vyfuku mierne biely dym,,,ale dokonca to tlakuje do oleja (dym z mierky oleja,vika oleja)
BMW X5 3,0d , Audi A2 1,4 Tdi , Peugeot 205 Gti cabrio
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“