Stránka 1 z 2
Golf 2 Tdi Na bežne vozenie.Soft Netopier
Napsal: 02 úno 2014, 16:11
od Toreto
Asz,2260 v
tlak pri vrchu 1,7
firad +80
fmic
robene na vydrž
Soft netopier
krutak sa prida na 420 a odmera sa to ešte na brzde z retarderom.

Re: Golf 2 Tdi Na bežne vozenie.Soft Netopier
Napsal: 02 úno 2014, 17:36
od frankie
Toreto píše:Asz,2260 v
tlak pri vrchu 1,7
firad +80
fmic
robene na vydrž
Soft netopier
krutak sa prida na 420 a odmera sa to ešte na brzde z retarderom.

je to pekne ked to je v GII.
ten krutak, ide to vyladit aby skor nabehol, prave na bezne jazdenie
je to pre mna neskoro
Napsal: 02 úno 2014, 18:18
od Toreto
no keby si pochopil brzda bez retarderu došlo bi ti že to je tym turbo nabieha pri 2200 ot
Napsal: 02 úno 2014, 21:48
od cin
To s tim Golfikem musi kurva cvicit, myslim ze asi nekteri ridici nebudou chapat

Napsal: 02 úno 2014, 22:46
od zero1724
Takhle by podle mě měla vypadat křivka

Napsal: 03 úno 2014, 05:43
od FandaTDiček
Toreto píše:no keby si pochopil brzda bez retarderu došlo bi ti že to je tym turbo nabieha pri 2200 ot
No, změř to na retarderu, aspoň uvidíme, jestli je to o naladění, nebo o retarderu, ty spodky, viďte doktore...

Napsal: 03 úno 2014, 08:01
od Toreto
nabieha skorej brzda nedá odpor tak nenafukne ale mera presne odskusane podla 2 inich brzd
Napsal: 03 úno 2014, 08:17
od playboy
Průběh pěkný, nicméně nízké hodnoty krouťáku, ne?
Např. ve 4000ot mám 350Nm, on 360. Já mám ve 4000ot 195PS, on 205PS.
Já mám hybrida 220 a sériové trysky. Tlačím 1,9bar. A mám španý průběh? Možná jde u mě krouťák nahoru a víc dolů, jenže tady ani nahoru nevyleze a vršek máme stejně stejný. Kw má on hezký, to jo... A líbí se mi že také začínají otáčky kde mají a končí kde mají

(nemluvím o zátěžových brzdách)
To je to o čem jsem mluvil, že jste psali, že mám 1,9bar ale nízký výkon (198PS max.) Jenže já jsem říkal že zase MOŽNÁ díky tomu mám 495Nm a na to už mi nikdo pořádně neodpověděl
Tak teda nevím jestli v grafech neumím číst já nebo jak to je, že podle vás ten můj stojí za h... a tenhle na těch komponentech co tam má je krásnej
EDIT: omylem jsem napsal že mám hybrida 230 - mám 220ku

Napsal: 03 úno 2014, 08:44
od netopier
priebeh tlaku je nastaveny naschval velmi konzervativne, pretoze auto malo velky problem so strielanim hadic .
to auto je spravene naozaj na denne jazdenie, pokial bude majitel chciet pridat , nieje problem , tlak je teraz 1,85 b, hore klesa , cize na 2260 naozaj konzervativny soft
Napsal: 03 úno 2014, 09:00
od TDIfun
netopier píše:priebeh tlaku je nastaveny naschval velmi konzervativne, pretoze auto malo velky problem so strielanim hadic .
to auto je spravene naozaj na denne jazdenie, pokial bude majitel chciet pridat , nieje problem , tlak je teraz 1,85 b, hore klesa , cize na 2260 naozaj konzervativny soft
vubec to nemusis komentovat, tohle je naprosto OK.

sice komponenty na vic jak 250Hp a krotit firady na tyhle kone je vtipne ale super.
Napsal: 03 úno 2014, 09:10
od playboy
Já to nemyslel na tebe

A vím že ty komponenty dají "daleko" víc... Takže na tom grafu je tlak 1,85?
Potom nechápu to co mě tu komentovali - že mám 1,9bar a nízký výkon, když ale mám o 110Nm víc než na tomto grafu kde je tlak jen o 0,05bar nižší a já jsem na sérii tryskách a jen malém hybridu
Já chtěl soft tak aby mě to bralo od spoda a mělo to "co nejvíc" krouťáku. Což myslím že se podle mě povedlo, podle některých zde je to ale špatně?

Víc to nu nebudu za*írat, jen jsem se chtěl vyjádřit že je to vtipné (komenty některých)

Napsal: 03 úno 2014, 09:30
od netopier
ja som ti graf komentoval s tym, ze na 200 ps mas zbytocne velky tlak.
otazka je, aky tam mas tlak v otackach max vykonu
Napsal: 03 úno 2014, 09:57
od playboy
Tak ještě OT: tohle taky beru, ale zase díky tomu možná mám oněch 495Nm, což bych jinak neměl? Měl bych třeba 220PS ale menčí krouťák? Nevím
Ale jiní psali že průběh špatný apod...
Čověče jaký mám tlak jakože ve vysokých otáčkách? Myslím že těch 1,9bar se drží pořád až do konce, ale s jistotou si nevzpomenu
Každopádně jak jsem u sebe psal, ještě se bude dolaďovat a taky jsem psal o průměru výfuku, kde vnitřek je v jednom místě teď asi 48mm (redukce). Pak uvidíme...
Napsal: 03 úno 2014, 12:40
od Toreto
ah playboy neni problem spraviť krutak 500 ale kčomu ked toto je na trakciu super nemusí sa regulovať plyn pochop že majitel je max spokojný . a dvoležite aky je krutak napr pri 5000 rpm.. ja mma na svojom golfe 400 nm v 5000 to je podstata. mal tam pred tym nové turbo každa hadica mala navareny golierik len jeden nebol a bol nedočkavy nahodil hadicu na turbo a šiel sa odviesť samozrejme po 200M vystrelila hadica a turbo začalo hučať a po 500 km bolo po nom tak sa poučil a počkal kym sa navaril golierik bo došiel plyn na zvaranie hlinika a nevedel dočkať jeden den... stači tam trocha nafty a na spodku zmeniť tlak a je tam krutak 450..
Fune firady sa davali bo alka su neni v moc dobrom stave davali max 190 ps teraz bez problemu.
pišem to za jazdy sorry že to moc nedava zmysel bo to pišem na 10x
Napsal: 03 úno 2014, 14:13
od subz3ro_tdi
Nie je umenie nafuknut velku turbinu co to da a nechat krutiaci moment klesat podla EMP/IAT a schopnosti turba...... umenie je ladit to aby to malo taky priebeh ako chce ladic - co je v tomto pripadene myslim evidentne ze Viktor vie co robi
