Stránka 1 z 2

Golf 2 Tdi Na bežne vozenie.Soft Netopier

Napsal: 02 úno 2014, 16:11
od Toreto
Asz,2260 v
tlak pri vrchu 1,7
firad +80
fmic
robene na vydrž
Soft netopier
krutak sa prida na 420 a odmera sa to ešte na brzde z retarderom.
Obrázek

Re: Golf 2 Tdi Na bežne vozenie.Soft Netopier

Napsal: 02 úno 2014, 17:36
od frankie
Toreto píše:Asz,2260 v
tlak pri vrchu 1,7
firad +80
fmic
robene na vydrž
Soft netopier
krutak sa prida na 420 a odmera sa to ešte na brzde z retarderom.
Obrázek
je to pekne ked to je v GII.
ten krutak, ide to vyladit aby skor nabehol, prave na bezne jazdenie
je to pre mna neskoro

Napsal: 02 úno 2014, 18:18
od Toreto
no keby si pochopil brzda bez retarderu došlo bi ti že to je tym turbo nabieha pri 2200 ot

Napsal: 02 úno 2014, 21:48
od cin
To s tim Golfikem musi kurva cvicit, myslim ze asi nekteri ridici nebudou chapat :D :)

Napsal: 02 úno 2014, 22:46
od zero1724
Takhle by podle mě měla vypadat křivka :-)

Napsal: 03 úno 2014, 05:43
od FandaTDiček
Toreto píše:no keby si pochopil brzda bez retarderu došlo bi ti že to je tym turbo nabieha pri 2200 ot
No, změř to na retarderu, aspoň uvidíme, jestli je to o naladění, nebo o retarderu, ty spodky, viďte doktore... :-)

Napsal: 03 úno 2014, 08:01
od Toreto
nabieha skorej brzda nedá odpor tak nenafukne ale mera presne odskusane podla 2 inich brzd

Napsal: 03 úno 2014, 08:17
od playboy
Průběh pěkný, nicméně nízké hodnoty krouťáku, ne?

Např. ve 4000ot mám 350Nm, on 360. Já mám ve 4000ot 195PS, on 205PS.
Já mám hybrida 220 a sériové trysky. Tlačím 1,9bar. A mám španý průběh? Možná jde u mě krouťák nahoru a víc dolů, jenže tady ani nahoru nevyleze a vršek máme stejně stejný. Kw má on hezký, to jo... A líbí se mi že také začínají otáčky kde mají a končí kde mají ;) (nemluvím o zátěžových brzdách)

To je to o čem jsem mluvil, že jste psali, že mám 1,9bar ale nízký výkon (198PS max.) Jenže já jsem říkal že zase MOŽNÁ díky tomu mám 495Nm a na to už mi nikdo pořádně neodpověděl :)

Tak teda nevím jestli v grafech neumím číst já nebo jak to je, že podle vás ten můj stojí za h... a tenhle na těch komponentech co tam má je krásnej :-)

EDIT: omylem jsem napsal že mám hybrida 230 - mám 220ku ;)

Napsal: 03 úno 2014, 08:44
od netopier
priebeh tlaku je nastaveny naschval velmi konzervativne, pretoze auto malo velky problem so strielanim hadic .
to auto je spravene naozaj na denne jazdenie, pokial bude majitel chciet pridat , nieje problem , tlak je teraz 1,85 b, hore klesa , cize na 2260 naozaj konzervativny soft

Napsal: 03 úno 2014, 09:00
od TDIfun
netopier píše:priebeh tlaku je nastaveny naschval velmi konzervativne, pretoze auto malo velky problem so strielanim hadic .
to auto je spravene naozaj na denne jazdenie, pokial bude majitel chciet pridat , nieje problem , tlak je teraz 1,85 b, hore klesa , cize na 2260 naozaj konzervativny soft
vubec to nemusis komentovat, tohle je naprosto OK. ;) sice komponenty na vic jak 250Hp a krotit firady na tyhle kone je vtipne ale super.

Napsal: 03 úno 2014, 09:10
od playboy
Já to nemyslel na tebe ;) A vím že ty komponenty dají "daleko" víc... Takže na tom grafu je tlak 1,85?
Potom nechápu to co mě tu komentovali - že mám 1,9bar a nízký výkon, když ale mám o 110Nm víc než na tomto grafu kde je tlak jen o 0,05bar nižší a já jsem na sérii tryskách a jen malém hybridu :)
Já chtěl soft tak aby mě to bralo od spoda a mělo to "co nejvíc" krouťáku. Což myslím že se podle mě povedlo, podle některých zde je to ale špatně? :-) Víc to nu nebudu za*írat, jen jsem se chtěl vyjádřit že je to vtipné (komenty některých) ;)

Napsal: 03 úno 2014, 09:30
od netopier
ja som ti graf komentoval s tym, ze na 200 ps mas zbytocne velky tlak.
otazka je, aky tam mas tlak v otackach max vykonu

Napsal: 03 úno 2014, 09:57
od playboy
Tak ještě OT: tohle taky beru, ale zase díky tomu možná mám oněch 495Nm, což bych jinak neměl? Měl bych třeba 220PS ale menčí krouťák? Nevím :)

Ale jiní psali že průběh špatný apod...

Čověče jaký mám tlak jakože ve vysokých otáčkách? Myslím že těch 1,9bar se drží pořád až do konce, ale s jistotou si nevzpomenu :(

Každopádně jak jsem u sebe psal, ještě se bude dolaďovat a taky jsem psal o průměru výfuku, kde vnitřek je v jednom místě teď asi 48mm (redukce). Pak uvidíme...

Napsal: 03 úno 2014, 12:40
od Toreto
ah playboy neni problem spraviť krutak 500 ale kčomu ked toto je na trakciu super nemusí sa regulovať plyn pochop že majitel je max spokojný . a dvoležite aky je krutak napr pri 5000 rpm.. ja mma na svojom golfe 400 nm v 5000 to je podstata. mal tam pred tym nové turbo každa hadica mala navareny golierik len jeden nebol a bol nedočkavy nahodil hadicu na turbo a šiel sa odviesť samozrejme po 200M vystrelila hadica a turbo začalo hučať a po 500 km bolo po nom tak sa poučil a počkal kym sa navaril golierik bo došiel plyn na zvaranie hlinika a nevedel dočkať jeden den... stači tam trocha nafty a na spodku zmeniť tlak a je tam krutak 450..
Fune firady sa davali bo alka su neni v moc dobrom stave davali max 190 ps teraz bez problemu.
pišem to za jazdy sorry že to moc nedava zmysel bo to pišem na 10x

Napsal: 03 úno 2014, 14:13
od subz3ro_tdi
Nie je umenie nafuknut velku turbinu co to da a nechat krutiaci moment klesat podla EMP/IAT a schopnosti turba...... umenie je ladit to aby to malo taky priebeh ako chce ladic - co je v tomto pripadene myslim evidentne ze Viktor vie co robi ;)