Vrzání zadní nápravy Golf 4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vrzání zadní nápravy Golf 4
Pánové mám takový problém na svém voze.
Jakmile na parkovišti zastavím a zatáhnu ruční brzdu, tak při vystupování/nastupování mi příšerně vrže zadní náprava.
Pokud ale nezabrzdím ručkou, tak je vše OK stejně jako za jízdy. Původně jsem si myslel, že je problém v brzdách a tak když jsem měl problémy s mizejícími destičkami a sežranými kotouči jsem dal zadní brzdy komplet nový z octávie RS a zrovna se udělal i repas třmenů.
Bohužel vrzání to neodstranilo, navíc po pár měsících se začal objevovat další problém a to když auto odbrzdím a začnu couvat, tak mi příšerně hučí zadní nejspíš pravá brzda a pokud zabrzdím nohou, tak se intenzita pazvuku zvýší, ale jakmile se rozjedu dopředu, tak pazvuky zmizí a vše je OK a pokud se po jízdě v před rozhodnu couvat, tak už žádný pazvuký brzdy nevyluzují, kromě zmíněného vrzání při zabrždění a vystupování.
Brzdu zatahuji proto, že stojím na mírném svahu a nechci aby se kurvily klouby a spojka.
Netuší někdo čím je to vrzání a proč mi po odbrždění tak hučí brzdy ?
Můžou zmíněný problém dělat ložiska v nábojích ?
Díky za každý postřeh.
Jo koutouče jsou Brembo a desky Textar.
Jakmile na parkovišti zastavím a zatáhnu ruční brzdu, tak při vystupování/nastupování mi příšerně vrže zadní náprava.
Pokud ale nezabrzdím ručkou, tak je vše OK stejně jako za jízdy. Původně jsem si myslel, že je problém v brzdách a tak když jsem měl problémy s mizejícími destičkami a sežranými kotouči jsem dal zadní brzdy komplet nový z octávie RS a zrovna se udělal i repas třmenů.
Bohužel vrzání to neodstranilo, navíc po pár měsících se začal objevovat další problém a to když auto odbrzdím a začnu couvat, tak mi příšerně hučí zadní nejspíš pravá brzda a pokud zabrzdím nohou, tak se intenzita pazvuku zvýší, ale jakmile se rozjedu dopředu, tak pazvuky zmizí a vše je OK a pokud se po jízdě v před rozhodnu couvat, tak už žádný pazvuký brzdy nevyluzují, kromě zmíněného vrzání při zabrždění a vystupování.
Brzdu zatahuji proto, že stojím na mírném svahu a nechci aby se kurvily klouby a spojka.
Netuší někdo čím je to vrzání a proč mi po odbrždění tak hučí brzdy ?
Můžou zmíněný problém dělat ložiska v nábojích ?
Díky za každý postřeh.
Jo koutouče jsou Brembo a desky Textar.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
no možná mě někdo opraví,ale přesně tohle je bolest kompletně celého koncernu co má vzadu kotouče včetně např superbů...dost lidí si na to stěžovalo a řekl bych,že to nijak odstranit nejde...konkrétně moje oktávka to samozřejmě dělá taky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
nedávno som dával nové uloženie nápravy, tlmiče, brzdové kotúče, dostičky, držiaky strmeňa..(samozrejme nie kôli vŕzganiu), pôvodná tam ostla len náprava a struny, no a tak isto to robý
neviem že kôli čomu a nejak som to ani neskúšal riešiť
neviem že kôli čomu a nejak som to ani neskúšal riešiť
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
-
jear ewing
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 935
- Registrován: 19 črc 2009, 20:47
Tak jak to tak vidím, tak s tím asi nic nevymyslím, ale alespoň mohu usínat s vědomím, že v tom nejsem sám.
To hučení brzd mi obyčejný kotouče nedělali, to je pravda, tam jsem měl ale jiný problém a to, že desky se enormě opotřebovávali na vnitřní straně a prapodivně to ničilo i kotouče. V tomto případě to ale nejspíš měli na svědomí třmeny, který už mohli být za léta provozu solidně zanesený bordelem, soudě podle toho co jsem vytáhnul z těch eReSáckých při repasi.
Na feldu když jsem dal kotouče do zadu z koncernu, jsem žádný takový problém neměl. Tady si koupím "dospělý" auto a jen se oteplí začne vrzat přední náprava a člověku je trapně když z toho vylízá, nebo jen někde projíždí. Jen to odstraním, tak nedlouho na to začne i zadní náprava. Problém je v tom, že cca první dva roky provozu to nedělalo a po výměně brzd za velký byl taky chvíli klid, tak jsem tajně doufal, že je to jen nějaký unavený silentblok či nějaký uložení třeba tlumiče a stačilo by to namazat jako uložení předního stabíku, který taky umí pěkně vrzat.
Napadly mě i silentbloky zadní nápravy, protože při zabrždění nemuže náprava normálně zapružit přes tlumiče a tak vzniká páka na silentblok.
No až se oteplí tak pod to asi v garáži vlezu, něchám některýho z kluků skákat v autě a budu poslouchat odkud to vrzání jde, třeba na něco příjdu.
To hučení brzd mi obyčejný kotouče nedělali, to je pravda, tam jsem měl ale jiný problém a to, že desky se enormě opotřebovávali na vnitřní straně a prapodivně to ničilo i kotouče. V tomto případě to ale nejspíš měli na svědomí třmeny, který už mohli být za léta provozu solidně zanesený bordelem, soudě podle toho co jsem vytáhnul z těch eReSáckých při repasi.
Na feldu když jsem dal kotouče do zadu z koncernu, jsem žádný takový problém neměl. Tady si koupím "dospělý" auto a jen se oteplí začne vrzat přední náprava a člověku je trapně když z toho vylízá, nebo jen někde projíždí. Jen to odstraním, tak nedlouho na to začne i zadní náprava. Problém je v tom, že cca první dva roky provozu to nedělalo a po výměně brzd za velký byl taky chvíli klid, tak jsem tajně doufal, že je to jen nějaký unavený silentblok či nějaký uložení třeba tlumiče a stačilo by to namazat jako uložení předního stabíku, který taky umí pěkně vrzat.
Napadly mě i silentbloky zadní nápravy, protože při zabrždění nemuže náprava normálně zapružit přes tlumiče a tak vzniká páka na silentblok.
No až se oteplí tak pod to asi v garáži vlezu, něchám některýho z kluků skákat v autě a budu poslouchat odkud to vrzání jde, třeba na něco příjdu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Desky mi jezdí v těch originál plýškách, který jsem vyleštil do zrcadlového lesku, aby se tam neměla moc šanci chytit rez. Kontroloval jsem i aby desky se pohybovaly volně, ale bez větších vůlí, aby nebouchali při jízdě přes nerovnosti, jako to časem dělali přední na feldách/favoritech, když se unavili pružinky.jear ewing píše:To praskání mi dělá také jsou to pera-já osobně neresim.
Ty pazvuky bude asi zatvrdla brzdová desticka, zkusil bych to dratenym kartáčem vycistit, ať můžou desky bez problémů jezdit v drazkach.
Navíc ty kotouče na autě moc dlouho nemám a vše bylo nové.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
a ja som si myslel ze mi to vrzgaju zadne tlmice a pazvuky pri cuvani vyriesila vymena prevodovky
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Tady ty pazvuky jdou opravdu od zadních brzd, protože jakmile šlápnu na brzdu, tak se intenzita zvuku zvýší.
Každopádně nejspíš bude něco na Vičiho teorii s deskama, protože jsem jim poslední dva dny dal trochu zabrat a dnes ráno to hučelo jen minimálně, takřka vůbec.
Jakmile totiž přijedu do práce a couvám na svoje místo, tak je naprostý klid.
Dělá to jen po delším stání, většinou stačí přes noc se zataženou ruční brzdou.
Každopádně nejspíš bude něco na Vičiho teorii s deskama, protože jsem jim poslední dva dny dal trochu zabrat a dnes ráno to hučelo jen minimálně, takřka vůbec.
Jakmile totiž přijedu do práce a couvám na svoje místo, tak je naprostý klid.
Dělá to jen po delším stání, většinou stačí přes noc se zataženou ruční brzdou.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
to huceni muze zpusobit i orezly kotouc kolem desky.V tomhle vlhkem pocasi naprosto normalni.Dela mi to taky.Staci parkrat poradne zabrzdit a je klid.Nejhur kdyz to stoji treba pres vikend.Na kotouci je jasne videt otisk desticky.
to vrzani.Na to si zvykni.Mas golfa.Pokud ti to vadi tak jedine vymenit za auto ktere to od prirody nedelaji.A8,MB S klasse atd...
Neres nesmysly,lej naftu a jezdi.Je mi jasny ze si punta co se auta tyce ale nekdy je proste potreba zkousnout ten kompromis mezi cenou nam beznym smrtelnikum a cenou kterou stoji auta vyssi tridy.
to vrzani.Na to si zvykni.Mas golfa.Pokud ti to vadi tak jedine vymenit za auto ktere to od prirody nedelaji.A8,MB S klasse atd...
Neres nesmysly,lej naftu a jezdi.Je mi jasny ze si punta co se auta tyce ale nekdy je proste potreba zkousnout ten kompromis mezi cenou nam beznym smrtelnikum a cenou kterou stoji auta vyssi tridy.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tome máš recht, ale ze zvědavosti mi to nedalo se nezeptat, protože dokud jsem měl malý kotouče tak mi to ty pazvuky nedělalo a ani nevrzalo, ale zase mi to žralo desky i kotouče a po zatažení ruční brzdy auto klidně odjelo.
Po výměně to krásně brzdí i při mých občasných excesech se brzdy neuvaří jako ty původní, ale zase to dělá bordel.
Asi si to prostě musím pořádně vyžrat, že jsem si koupil jiný auto. Jako by nestačilo že je na něj všechno nesmyslně drahý, ale ještě musí vrzat jak stará děv.. jednou ze předu pak zase ze zadu.
Ale aspoň že mi po výměně budíků přestali blbnout dveře spolujezdce
Po výměně to krásně brzdí i při mých občasných excesech se brzdy neuvaří jako ty původní, ale zase to dělá bordel.
Asi si to prostě musím pořádně vyžrat, že jsem si koupil jiný auto. Jako by nestačilo že je na něj všechno nesmyslně drahý, ale ještě musí vrzat jak stará děv.. jednou ze předu pak zase ze zadu.
Ale aspoň že mi po výměně budíků přestali blbnout dveře spolujezdce

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Heh.Vyzrat.Felda nevrzala?Libore ja Mit takovy auto jak ty tak mu nejake to vrznuti odpustim.A co se cen dilu tyce tak bud v klidu.Sou mnohem drazsi dily na auta ktere se tomu golfu nikdy rovnat nebudou.
ja dnes zjistoval ceny na vito co mam doma a definitivne jsem rozhodl ze pujde pravdepodobne do huti..A to je jen dodavka.Ceny maj stejne jak na nejakou s klassu.
ja dnes zjistoval ceny na vito co mam doma a definitivne jsem rozhodl ze pujde pravdepodobne do huti..A to je jen dodavka.Ceny maj stejne jak na nejakou s klassu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
ono uz nic neni co bejvalo.Jen ty mercedesy sou jeste jakz takz.Alespon dodavky no.S osobakama nemam zkusenost.Ale co treba vydrzi ty vita je neskutecne.Co mam doma ma najeto 850 a porad lita jako drak.Kdyby na nem nekrapala dvouhmota(mimochodem uz asi 200 tkm) tak absolutne bezproblemove auto.Jednou se delal starter a vstriky.Nic vic z tech nespotrebnich dilu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km