Stránka 1 z 4

Problikne žhavení i pod 0°

Napsal: 04 úno 2014, 22:30
od RudisTDic
Známej řeší problém,,že mu auto nechce žhavit,resp. žhavení problikne stejně jako u teplého motoru,jenže i v mrazech..motor TDI PD 96kw ASZ,VW Sharan

čidlo dal nové - nepomohlo
prodloužené žhavení na max!
I po odpojení čidla teploty žhavení jen problikne - napětí na žhaviče jde (po dobu bliku kontrolky)

Kde může být zakopaný pes??

Půjčil jsem mu dnes jinou jednotku,ať to ráno zkusí přehodit..

Nějaký nápad když to nebude ani v ŘJ???

Napsal: 04 úno 2014, 22:39
od tukydydes
Relé žhavení, pojistka....
Žhafky na přímo na baterku jestli se rozsvítí do červena (jestli jsou v pohodě)

Napsal: 05 úno 2014, 08:57
od RudisTDic
Já potřebuju radu!! To co si napsal je ztráta času.. píšu,že žhavení funguje,ale žhaví pouze 1s..a jestli jsou žhavky ok nebo ne na to nemá vliv..jinak jsou samozřejmě nové,tak jako čidlo teploty..

Napsal: 05 úno 2014, 09:04
od sky59
RudisTDic píše:Já potřebuju radu!! To co si napsal je ztráta času.. píšu,že žhavení funguje,ale žhaví pouze 1s..a jestli jsou žhavky ok nebo ne na to nemá vliv..jinak jsou samozřejmě nové,tak jako čidlo teploty..
ako pises prud ide do sviecok.... cidlo nove (meria spravne?) pozrel si co ukazuje pred startom pri nula ci naozaj vidi nula?

potom asi treba zistit co ovplyvnuje dobu zhavenia, ale vzdy som si myslel ze iba teplota chladiacej kvapaliny.... ???

Napsal: 05 úno 2014, 09:20
od RudisTDic
Teploty jsou zkontrolované,,je to problém,který už se řeší strašně dlouho,,ale teď už to začalo studený dost špatně chytat..A jak jsem psal už nahoře,tak auto nežhaví ani po odpojení čidla teploty!!!!

Napsal: 05 úno 2014, 09:23
od slovacek.milos
[quote="RudisTDic"]Já potřebuju radu!!

ten motor mu normálně startuje? nebo bojuje jen stou kontrolkou ?

kontrolka není na žhavení ale zhasnutí kontrolky je signál k počátku startu ;)

Napsal: 05 úno 2014, 09:27
od RudisTDic
Miloši,,dyť píšu v posledním příspěvku,,že to teď v zimě začlo blbě startovat..problém trvá dlouho,ale teď už to ráno chytne třeba až po 3 startu..proto se problém řeší až nyní.. ;)

Napsal: 05 úno 2014, 09:28
od sky59
RudisTDic píše:Teploty jsou zkontrolované,,je to problém,který už se řeší strašně dlouho,,ale teď už to začalo studený dost špatně chytat..A jak jsem psal už nahoře,tak auto nežhaví ani po odpojení čidla teploty!!!!
nemusis pisat !!!! :)

ja som sa pytal nieco ine, ale co vidi RJ aku teplotu po odpojeni toho nestastneho cidla? vidi -40 ? moze byt vadny vstup merania teploty na RJ

Napsal: 05 úno 2014, 09:31
od RudisTDic
Aha,,to jsem špatně pochopil a na tento údaj jsem nekoukal (wallbash) ,,ale právě jsem mu půjčil jinou ŘJ,kdyby náhodou byla ta jeho KO..takže výsledek budu vědět odpoledne a kouknu rovnou i na tu teplotu..jestli nemá někde ko dráty..

Napsal: 05 úno 2014, 09:39
od slovacek.milos
RudisTDic píše:Miloši,,dyť píšu v posledním příspěvku,,že to teď v zimě začlo blbě startovat..problém trvá dlouho,ale teď už to ráno chytne třeba až po 3 startu..proto se problém řeší až nyní.. ;)
já bych začal u relé R24 shodil bych dekl zapl klíček a podíval se jestli vůbec nesepne nebo kontrolka zhasne a relé je seplé kdy vypne ? zda je na spínacích kontaktech nějaké napětí, pak bych relátko vytáhl měřil dál hlavní spínací proud, pokyn, kostry, odběr u spínaného kontaktu,

Napsal: 05 úno 2014, 09:50
od anydraj
Psal, ze to jede.Musi se podivat na teplotu vody a nafty v ECU.
Kdyz je vadne cidlo, muze ukazovat treba 10 stupnu pri -5.
To staci, aby to nezhavilo.

Napsal: 05 úno 2014, 09:50
od RudisTDic
Už pan majitel zkoušel "žárovkovou" zkoušečkou jestli jde na žhavky šťáva a když blikne žhavení,tak blikne i žárovka...nevím jak přesně tam ty relátka fungujou,,takže až odpoledne přijede,omrknu je..

Napsal: 05 úno 2014, 09:52
od RudisTDic
anydraj píše:Psal, ze to jede.Musi se podivat na teplotu vody a nafty v ECU.
Kdyz je vadne cidlo, muze ukazovat treba 10 stupnu pri -5.
To staci, aby to nezhavilo.
Takže čidlo teploty nafty také ovlivní žhavení?? to mě taky napadlo..

Napsal: 05 úno 2014, 09:57
od anydraj
Neovlivni, ale muzes porovnat vodu a naftu.Kazdopadne, kdyz odpojis cidlo vody, tak to musi zazhavit na max.

Napsal: 05 úno 2014, 10:03
od RudisTDic
To vim,,ale nežhaví..chová se to stejně jako ohřátý motor..