Stránka 1 z 1
Fabia SDI (ASY), vstřiky.
Napsal: 06 úno 2014, 17:40
od Schneider
Zdravím.
Vlastním Fabii 1,9 SDI, rok výroby 2001, kód motoru ASY, na tachometru 200 000 (ve skutečnosti asi víc).
Chtěl bych si zrepasovat vstřiky. Nic o tom ale pořádně nevím. Jdou vstřiky po povolení těch "pacek" těžko ven?
Jaké budu potřebovat na repas díly a jaké jsou spravné tlaky? V práci máme na vstřiky zkoušečku. Kolega by prý repas zvládnul, ale potřebuje ale informace o správném tlaku. Popřípadě, jak se označují "špičky" na vstřikovačích, kdybych chtěl koupit nové?.....
Napsal: 06 úno 2014, 17:53
od toefuk
tlak by mal byt vyrazeny na tele vstrekovaca ked ho vyberies, rovnako trysky ked vyberies najdes na nich BOSCH cislo
Napsal: 06 úno 2014, 18:57
od ThrashTheTrash
najdi si zde, nebo někde na uložto, popřípadě někde na netu příručku na fabii, tam to najdeš, pokud jsi trochu zručný, tak to prostě nějak uděláš, já auta dělám X let, ale i když to je fabia SDI, dělám to tak, že je vymontuju, odnesu člověku, co má na to ten přípravek, nastaví mi to tak jak se patří dle parametrů výrobce a montuju to zpět, sice na netu najdeš dost materiálu o výměně a seřízení, ale já na to nic nemám, tak to vozím tam kde na to něco mají
Hodně zdaru

Napsal: 06 úno 2014, 18:58
od slovacek.milos
dou blbě ven, nalej na ně aceton, sprej na povolování, kyselinu solnou,
až je vytáhneš napiš

Napsal: 08 úno 2014, 22:45
od Schneider
Jestli to jde fakt blbě vytáhnout, tak na to nejspíš kašlu. Bydlím na sídlišti a vybavení nemám prakticky žádné.
Moje problémy spočívají v "taranování" motoru při otáčkách asi 1090 ot/min. Jak kdyby to "trcká". Dělá to jen při částečném plynu. Při přidání jev zmizí. Jak jsem to koupil, dělalo to jen při studeném motoru, teď už to dělá i při teplém.
Další problém je, že v noci, když se dívám do zrcátka a jede za mnou auto, překročím asi 2200 ot/min a vidím za sebou chuchvalce dýmu.
Najeto asi 200 000. Ročník 1991. Servis pravidelný...
Napsal: 09 úno 2014, 08:48
od slovacek.milos
odpoj klapku, mezi motorem a převodovkou za motorem nahoře u hlavy, jak vede s filtru hadice vede do klapky, vidíš konektor odpoj pak napis co chuuchvalce jak zmizly
trysky ti zhorší mrazivý start, bude se kouřit z výfuku ale ne chuchvalce a jak se motor ohřeje tak je to vcelku OK
ten přechod to je horší nastavovač lze upravit volnoběžnou dávku, nebo když blbne altík že nedobíjí v nízkých otáčkách blbne i řj motoru
Napsal: 09 úno 2014, 12:59
od Schneider
Klapku jsem už zkoušel. Je tam jen klapka, nebo i nějáké čidlo? Když jsem to zkoušel, přišlo mi, že mi palubní PC ukazovalo blbosti, respektivě větší spotřebu.
Studené starty mám v pořádku, řekl bych že to studené startuje lépe jak v létě. Když už je pod -10, chvilku po startu jemně houpou otáčky, ale to bych řekl že je normální.
Altík mám repasovaný asi před 30 tisíci, snad by měl dobíjet správně.
Napsal: 09 úno 2014, 13:32
od slovacek.milos
á tak to jo, tak snad budeš mít řekl bych úspěch, respektivě štěstí

Napsal: 09 úno 2014, 13:35
od Schneider
slovacek.milos píše:á tak to jo, tak snad budeš mít řekl bych úspěch, respektivě štěstí

A jak to je s tou klapkou?