G3 -AHU TDI-66 kw vadná řídící jednotka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

G3 -AHU TDI-66 kw vadná řídící jednotka

Příspěvek od comfor »

Šlo by kdybych sehnal jednotku z G3,který měl v sérii 81 kw a přitom vyměnil i imobilizér?
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

slo by to, a immo menit nemusis, staci iba cez vag prisposobit adaptacne hodnoty
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

Jak se to bude chovat ?Čerpadlo je nastavené na 66 kw ,nebude to víc kouřit ?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

kourit nebude, cerpadlo pro G3 66kW dava min nafty nez 81,stejne tak trysky maji mensi prutok nafty. Ale budes muset vymenit turbo a ventyl N75 a dlasi dily s tim spojeny
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
comfor
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 12 bře 2013, 19:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Havlíčkův Brod

Příspěvek od comfor »

Nestačilo by dát jiný trysky a řídící jednotku ?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4296
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

66kw má obtokový turbo ovládaný přetlakem
81kw má turbo s naklápěcíma lopatkama ovládaný podtlakem

pokud bys chtěl měnit jednotku za 81kw musel bys dát turbo z 81kw + podtlakový vedení + N75 (hm)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“