VW 1.4 16V - nízký tlak oleje teplého motoru, zapípá a zmizí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
VW 1.4 16V - nízký tlak oleje teplého motoru, zapípá a zmizí
Problémy s Golfem pokračují. Po vylítání oleje a přetěsnění motoru (gufera na rozvodech a těsnění) se teď stává, že se při vyšších otáčkách rozbliká kontrolka mazání a palubní PC píše chyba tlaku oleje. Na VAG jsem tu chybu nikde nenašel. Motor byl proměřen na tlak měřákem, tlak prý je nižší, ale ještě v normě. Chová se to stejně, ať je či není připojené tlakové čidlo. Stalo se mi, že po chvíli tak chyba zmizela (při jízdě). Dali jsme tam na test jiné čidlo s vyšším intervalem tlaku a s ním to nezhasíná. Napadá někoho něco? Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Máme nové poznatky.
koupilo se nové čidlo, vyměnil jsem konektor. Teď se to chová tak, že za studena je to OK. Když se to ohřeje, tak to sem tam zapípá a vždy to po nějakém čase zhasne. Někdy je to hned (do pěti vteřin), ale stalo se i že to blikalo půl kilomentru a zhaslo to až pak. Vůbec nezáleží na tom, jestli je to pod plynem, nebo ne. Začne to pípat z kopce bez plynu, nebo do kopce pod plynem. Pokud se čidlo odpojí, začne to pípat jakmile se překročí cca 1600 ot.
koupilo se nové čidlo, vyměnil jsem konektor. Teď se to chová tak, že za studena je to OK. Když se to ohřeje, tak to sem tam zapípá a vždy to po nějakém čase zhasne. Někdy je to hned (do pěti vteřin), ale stalo se i že to blikalo půl kilomentru a zhaslo to až pak. Vůbec nezáleží na tom, jestli je to pod plynem, nebo ne. Začne to pípat z kopce bez plynu, nebo do kopce pod plynem. Pokud se čidlo odpojí, začne to pípat jakmile se překročí cca 1600 ot.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
a ještě něco. To čidlo má jeden přívod, takže je asi ukostřené přes motor, že? chápu to správně, že když do něj strčím drátek a chytnu ho někde na kastli, že by to dělat nemělo? Jen že by se tím vyzkoušela kabeláž.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Aha... no to nevím. Ještě zkusím změřit ten kabel co vede k řídící jednotce. Fakt je divné, že ta chyba se ale nikde na VAGu neprojeví. Nikde jsem ji nenašel, ani na budíkách, ani v motoru. Nicméně asi nejjednodušší je teď zkusit ten konektor odpojit a kabel chytit někde na motor. Pokud to bude blikat, je špatný kabel, pokud ne, je to v čidle, nebo fakt kolísá tlak.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Takže, vada v kabeláži/řj motoru vyloučena. Pokud čidlo vynechám a ukostřím na motor, tak to nedělá. Jinak motor není hlučný. Sice trochu klape, ale to dělal už před tím a není to nic strašného. Pokud za chodu otevřu víčko, lítají z něho mikro kapičky oleje.
Takže závěr, kde může být chyba:
1) vadný konektor na čidle (je měněný, ale ne za nový)
2) čidlo - měnilo se za nové, ale člověk neví
3) fakt v tom motoru kolísá tlak
Takže závěr, kde může být chyba:
1) vadný konektor na čidle (je měněný, ale ne za nový)
2) čidlo - měnilo se za nové, ale člověk neví
3) fakt v tom motoru kolísá tlak
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
- the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
ten tlak se meril, jsem to psal. je nizsi, ale jeste v norme. Nicmene asi se nemril na uplne teplem motoru (oleji). Mne spis je divny, ze se to jevi tak, ze ten tlak je po prohrati nizsi, protoze za studena to teda nepipa. Jinak jeste jedna vec. Obcas se pod vickem oleje objevi trochu bily film. a dopoledne z toho krasne letaly mikrokapky, ted ne. A taky tam ted slysim, kdyz se to vicko otevre, takovy zvuk jako kdyz saje cerpadlo na prazdno. Ta emulze si rikam, ze by mohla byt tim, ze se menilo to tesneni pod hlavou, tak se tam trochu vody mohlo dostat, jinak fakt nevim. Uz jsem z toho nestastnej...
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014