Zdravim vas pani Chcel by som sa Vas opytat, ci mi viete poradit ohladom prekrocenia plniaceho tlaku turba. Mam octaviu po facelifte, motor 81kw ASV. Turbo mi bezne nepada do nudzoveho rezimu, kludne auto mozem na 1tke, 2ke, 3ke vytacat az po 4500rpm a nudzak nehodi. Ked idem ale na dialnici od tych 100km/h na 5ke a zacnem pridavat packou tempomatu az po 130km/h tak pred dosiahnutim tejto rychlosti mi hodi nudzovy rezim. Ked pridavam nohou a pomalsie ako tempomat (ktory na to proste dupne a ide zrejme naplno) tak nudzovy rezim nehodi. Mate nejake napady cim by to mohlo byt, ze pri nizsich stupnoch je vstetko v poriadku a na dialnici pri prudkom pridani da nudzovy?
Vcera som akurat skumal VAG-COM a zistil som ze hodnota predvstreku je nizka, ale to snad s tym nema nic spolocne.
Núdzový režim turba na dialnici
Moderátoři: šulda, Moderátoři