Núdzový režim turba na dialnici

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
restop
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 úno 2014, 20:11

Núdzový režim turba na dialnici

Příspěvek od restop »

Zdravim vas pani :) Chcel by som sa Vas opytat, ci mi viete poradit ohladom prekrocenia plniaceho tlaku turba. Mam octaviu po facelifte, motor 81kw ASV. Turbo mi bezne nepada do nudzoveho rezimu, kludne auto mozem na 1tke, 2ke, 3ke vytacat az po 4500rpm a nudzak nehodi. Ked idem ale na dialnici od tych 100km/h na 5ke a zacnem pridavat packou tempomatu az po 130km/h tak pred dosiahnutim tejto rychlosti mi hodi nudzovy rezim. Ked pridavam nohou a pomalsie ako tempomat (ktory na to proste dupne a ide zrejme naplno) tak nudzovy rezim nehodi. Mate nejake napady cim by to mohlo byt, ze pri nizsich stupnoch je vstetko v poriadku a na dialnici pri prudkom pridani da nudzovy? :)

Vcera som akurat skumal VAG-COM a zistil som ze hodnota predvstreku je nizka, ale to snad s tym nema nic spolocne. :)

Obrázek
Uživatelský avatar
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Ako vieš,že je to prekročený tlak??? Môže to byt aj nedosiahnutím plniaceho tlaku. Napíš presné číslo chyby.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“