iveco daily 2.3 jtd problem turbo

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

iveco daily 2.3 jtd problem turbo

Příspěvek od miko707 »

Ahojte. Trapim sa s jednym ivecom daily 2.3 , 2007 35s14, sporadicky padne do nudzaku vyhodi chybu na pristrojovke 149, v rj je to 159(nedosazeny tlak na turbe) vymenil som ventily na ovladanie turba aj egr. Na volnobeh regulaciu pekne zatiahne na doraz. Podtlak je na volnobeh na hadicke k turbu 0,7 baru. Aj som odpojil banku a skusil rukov ci chodi lahko regulacia. Skusil som na skusku odpojit egr od podtlaku aby ho neminal auto lepsie taha od spodu ale chyba sa aj tak objavila asi 5 krat za 1000km. Je mozne ze egr je pootvorene a turbo sa nedokaze nafuknut a pada do nudzaku? Najhorsie ze ked sa na tom vozim ja tak mi to nikdy nespravi iba ked ide sofer na rozvoz. Co by bolo este odskusat? Dakujem za kazdy postreh.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nejlíp když tam posadíš toho šoféra at ti předvede jak dostane auto do nouzáku

to napoví
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

Robi to len sporadicky pri akceleraci, za 1000km to spravilo 16 krat. Ked bolo pripojene egr tak auto zacalo pri 2500-3000 otackach trhat a vyhodilo chybu. Odpojil som egr od podtlaku tah auta sa zlepsil ide lepsie od spodu ale tu chybu 149 vyhodi stale teraz len asi 5 krat.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nevím jak je egr přístupný u tohoto motoru ale musíš ho demontovat a vyčistit acetonem, zadrhává se,

jedna z močností je že se dostaneš do sacího potrubí nad egr,nastříkáš do do egru aceton nasadíš hadičku s odsávačkou na cín na bandu a behem momentu egr rozchodíš, bez demontáže
opakuj několikrát
zkošeli jsme kdejaký přípravek ten aceton nemá konkurenci, možná ředidlo 63OO do epexidových barev je lepší
miko707
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 20 bře 2009, 18:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od miko707 »

S tym som ratal ze egr bude treba bud vycistit alebo vymenit, je mozne ze vadne egr ma vplyv na plnenie turba?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

no když budeš tlačit spaliny ktere nehoří místo do turba do sání, kde má jít vzduch s kyslíkem tak ten poměr sil paliva s kyslíkem bude nepoměr, spaliny mají navíc vysokou teplotu
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“